Σύμβουλος του Φούχτελ στη Μυτιλήνη

Γερμανικό ενδιαφέρον για το λάδι

01/09/2012 - 16:00

Το λάδι, τα αγροτικά προϊόντα των νησιών του Βορείου Αιγαίου και οι επενδύσεις στα νησιά μας ήταν τα θέματα που συζήτησαν ο Κριστόφ Σουμάχερ, σύμβουλος του υφυπουργού Εργασίας της Γερμανίας, Χανς Γιόακιμ Φούχτελ, αρμόδιου της γερμανικής κυβέρνησης για θέματα Αυτοδιοίκησης, με τον αντιπεριφερειάρχη Ηρακλή Βερβέρη και τον εκτελεστικό γραμματέα της Περιφέρειας, Παναγιώτη Καπάρα.

Το λάδι, τα αγροτικά προϊόντα των νησιών του Βορείου Αιγαίου και οι επενδύσεις στα νησιά μας ήταν τα θέματα που συζήτησαν ο Κριστόφ Σουμάχερ, σύμβουλος του υφυπουργού Εργασίας της Γερμανίας, Χανς Γιόακιμ Φούχτελ, αρμόδιου της γερμανικής κυβέρνησης για θέματα Αυτοδιοίκησης, με τον αντιπεριφερειάρχη Ηρακλή Βερβέρη και τον εκτελεστικό γραμματέα της Περιφέρειας, Παναγιώτη Καπάρα.

Στη συνάντηση συμμετείχαν, ακόμη, ο αντιπρόεδρος του Επιμελητηρίου Λέσβου Βαγγέλης Μυρσινιάς και υπηρεσιακοί παράγοντες της Περιφέρειας.

Προώθηση
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε από τον κ. Σουμάχερ στις δυνατότητες προώθησης του ελαιολάδου στη γερμανική αγορά, ενώ από την πλευρά της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου έγινε ανάλυση του πλούτου των προϊόντων των νησιών μας και των δυνατοτήτων που έχουν, παρά τις δυσκολίες.

Στη συνάντηση συμφωνήθηκε να υπάρξει άμεση συνέχεια στην κοινή προσπάθεια που ξεκινά για συνεργασία των δύο πλευρών, με κοινές εκδηλώσεις που θα εστιάζουν στον τομέα του τουρισμού και επαφές για την προώθηση σε πρώτη φάση του ελαιολάδου, για το οποίο εκφράστηκε ενδιαφέρον, καθώς και των άλλων αγροτικών μας προϊόντων.

Στις αρχές του Οκτωβρίου, οι Γερμανοί θα επανέλθουν στη Μυτιλήνη, προκειμένου να συγκροτηθούν κοινές ομάδες εργασίας (στελέχη της γερμανικής κυβέρνησης και στελέχη της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου), που θα μελετήσουν τα επιμέρους θέματα αναλυτικά.

Στόχος των ομάδων εργασίας θα είναι να μεταδώσουν τεχνογνωσία στις τοπικές επιχειρήσεις για το πώς μπορούν να τοποθετήσουν τα προϊόντα τους και ιδιαίτερα το λάδι, στη γερμανική αγορά και στις αγορές των χωρών της ανατολικής Ευρώπης που γνωρίζουν οι Γερμανοί. Δηλαδή οι τοπικές επιχειρήσεις θα ενημερωθούν για το πώς σκέπτονται οι Γερμανοί καταναλωτές, ποια είναι τα κριτήρια επιλογής ενός προϊόντος από το ράφι τού σούπερ μάρκετ, πώς μπορεί να μειωθεί το κόστος των πωλήσεων και το κόστος τυποποίησης των προϊόντων, ποιο είναι το ιδανικό μέγεθος συσκευασίας για τα προϊόντα κ.λπ..

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey