Μια έρευνα που έλειπε από τον τόπο, κοντεύει σχεδόν να ολοκληρωθεί. Την υλοποιεί η εταιρεία ABACUS σε συνεργασία με τοπικό συνεργάτη. Τo δείγμα είναι 1.000 τουρίστες Έλληνες και ξένοι, που επισκέφθηκαν το καλοκαίρι τη Λέσβο, και πραγματοποιήθηκε στο λιμάνι και το αεροδρόμιο της Μυτιλήνης, που αποτελούν τις κύριες πύλες εισόδου και εξόδου των τουριστών.
Μια έρευνα που έλειπε από τον τόπο, κοντεύει σχεδόν να ολοκληρωθεί. Την υλοποιεί η εταιρεία ABACUS σε συνεργασία με τοπικό συνεργάτη. Τo δείγμα είναι 1.000 τουρίστες Έλληνες και ξένοι, που επισκέφθηκαν το καλοκαίρι τη Λέσβο, και πραγματοποιήθηκε στο λιμάνι και το αεροδρόμιο της Μυτιλήνης, που αποτελούν τις κύριες πύλες εισόδου και εξόδου των τουριστών.
Τα μέχρι στιγμής ευρήματα της έρευνας, είναι σημαντικά καθώς μέσα από αυτήν, καταγράφονται οι απόψεις των τουριστών για τα καταλύματα, τις υποδομές, την εστίαση, τις μεταφορές και την εν γένει παροχή υπηρεσιών. Ακόμα καταγράφονται οι άλλες προτιμήσεις σε τόπους διακοπών, οι απόψεις για τις τιμές προϊόντων και υπηρεσιών, η απήχηση των τοπικών προϊόντων και τέλος, τα δημογραφικά χαρακτηριστικά αλλά και το εισόδημα των ερωτώμενων.
Τα συμπεράσματα που μπορεί να παράγει η έρευνα αυτή, θα μπορούσαν να χαρακτηρισθούν θησαυρός διότι πρόκειται για τις απόψεις όλων εκείνων που είναι χρήστες του τουριστικού προϊόντος της Λέσβου.
Αυτό σημαίνει ότι θα μπορούσε και από την επόμενη τουριστική περίοδο, να δρομολογηθούν δράσεις, που θα αντιμετωπίζουν άμεσα τα παράπονα ή τις επιθυμίες των επισκεπτών μας, στοχεύοντας ακριβώς στα σημεία που «πονάνε».
Καθώς η τουριστική περίοδος που τελειώνει, είναι μια από τις χειρότερες των τελευταίων ετών, είναι σίγουρο ότι από αύριο κιόλας, θα πρέπει να αναληφθεί δράση έτσι ώστε η φετινή τραγική εικόνα να μην επαναληφθεί και την επόμενη τουριστική σεζόν.