«Έξω» επτά εταιρείες από τις άγονες

01/07/2012 - 05:56
Δεν ενεκρίθησαν τα δικαιολογητικά συμμετοχής στο διαγωνισμό για τις άγονες επιδοτούμενες γραμμές επτά ακτοπλοϊκών εταιρειών. Όπως έγινε γνωστό, η αρμόδια επιτροπή απέρριψε φακέλους των επτά εταιρειών με το αιτιολογικό ότι δεν είχαν προσκομίσει τα απαραίτητα δικαιολογητικά.
Δεν ενεκρίθησαν τα δικαιολογητικά συμμετοχής στο διαγωνισμό για τις άγονες επιδοτούμενες γραμμές επτά ακτοπλοϊκών εταιρειών. Όπως έγινε γνωστό, η αρμόδια επιτροπή απέρριψε φακέλους των επτά εταιρειών με το αιτιολογικό ότι δεν είχαν προσκομίσει τα απαραίτητα δικαιολογητικά.

Οι εταιρείες και τα πλοία που απορρίφθηκαν, είναι οι εξής: «Μικρές Κυκλάδες» για το πλοίο «Εξπρές Σκοπελίτης», «Ηλία Βελή και Φραγκάκη Μιχαήλ» για το πλοίο «Νίκος Εξπρές», «Alpha Ferries» για το πλοίο «Aqua Jewel», «Σαμοθράκη Ν.Ε.(ΣΑΟΣ)» για το πλοίο «Αρσινόη», «Πάρος ΝΕ» για το πλοίο «Μιλένα», «Ικαρία ΝΕ» για το πλοίο «Ροδάνθη», «Κάσος ΝΕ» για το πλοίο «Μαρίνα». Οι τρεις τελευταίες εταιρείες είναι θυγατρικές της «G.A. Ferries» του Μάκη Αγούδημου.
Οι εταιρείες που πέρασαν για την επόμενη φάση, και θα αξιολογηθούν οι οικονομικές προσφορές τους, είναι:
- «Aιολίς» με το πλοίο «Αιολίς».
- ΑΝΕΚ με τα πλοία «Highspeed I», «Πρέβελη» και «Ιεράπετρα».
- «ANE Καλύμνου» με το πλοίο «Νήσος Κάλυμνος».
- «Θαλάσσιες Γραμμές Δωδεκανήσου» με το πλοίο «Δωδεκάνησος pride».
- ΝΕΛ με τα πλοία «Θεόφιλος», «Αίολος Κεντέρης Ι» και «Αίολος Κεντέρης ΙΙ».
Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι το «Θεόφιλος» θα είναι το νέο πλοίο που θα μπει στις γραμμές του Βορείου Αιγαίου, αφού δεν έχει ανταγωνιστή. Επίσης διαμορφώνονται καλές προοπτικές για τις γραμμές που διεκδικούν το «Αίολος Κεντέρης Ι» και «Αίολος Κεντέρης ΙΙ».
Ας σημειωθεί ότι το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών ενέκρινε την τροποποίηση των δρομολογίων του πλοίου «Νήσος Χίος».

 

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey