Ξαναμοιράζεται η… τράπουλα

01/07/2012 - 05:56
Σοβαρές δυσλειτουργίες έχει επιφέρει ο «Καλλικράτης» στις υπηρεσίες του Δήμου Λέσβου, αφού εμφανίζεται να επικρατεί τεράστια ανομοιογένεια στην κατανομή των εργασιών και του προσωπικού από περιοχή σε περιοχή πάνω στο νησί.
Σοβαρές δυσλειτουργίες έχει επιφέρει ο «Καλλικράτης» στις υπηρεσίες του Δήμου Λέσβου, αφού εμφανίζεται να επικρατεί τεράστια ανομοιογένεια στην κατανομή των εργασιών και του προσωπικού από περιοχή σε περιοχή πάνω στο νησί. Προκειμένου να επιλυθούν «πυροσβεστικά» κάποια προβλήματα - όπως π.χ. η εγγραφές στο Ληξιαρχείο - μετακινήθηκαν υπάλληλοι των κοντινών στην πόλη χωριών, δημιουργώντας προβλήματα στα παλιά δημοτικά διαμερίσματα, αλλά και αντιδράσεις αιρετών. Ο δήμαρχος υποστήριξε ότι τα χωριά δε θα στερηθούν παρά για δύο μέρες μόνο τη βδομάδα τις υπηρεσίες των υπαλλήλων τους, ενώ οριστικά το θέμα θα αντιμετωπιστεί έως τις αρχές Μαΐου, όταν και αναμένεται να έχει εγκριθεί ο Οργανισμός Εσωτερικής Υπηρεσίας (ΟΕΥ) του Δήμου Λέσβου, με τον οποίο και προβλέπεται να ανακατανεμηθεί το μόνιμο προσωπικό ανά υπηρεσία και περιοχή.

Απ’ τις πρώτες, όμως, αντιδράσεις και καταγγελίες που σημειώνονται, φαίνεται πως οι αλλαγές που έρχονται, το ξαναμοίρασμα της τράπουλας, θα φέρουν και σοβαρές διαμαρτυρίες, γιατί αναμένεται να υπάρξουν μεγάλες ανακατατάξεις όπως και μετακινήσεις υπαλλήλων που για χρόνια τώρα εργάζονται δίπλα στο σπίτι τους.

«Μαρασμός» χωριών
Την Τετάρτη το απόγευμα, στο έκτακτο Δημοτικό Συμβούλιο που πραγματοποιήθηκε, ο Παντελής Πατερέλλης πριν ξεκινήσει η ημερήσια διάταξη έθεσε ζήτημα για τη μετακίνηση του γραμματέα των Λουτρών στη Μυτιλήνη, επισημαίνοντας ότι σύμφωνα με την ενημέρωση που είχε δεν ήταν η μοναδική περίπτωση, γιατί μετακινήθηκαν και οι γραμματείς Παμφίλων και Παναγιούδας. Ο κ. Πατερέλλης, εκφράζοντας την αντίθεσή του σε κάθε «αποσπασματική» μετακίνηση, ζήτησε απ’ τη δημοτική αρχή να υπάρχει ενιαία αντιμετώπιση όλων των περιπτώσεων, γιατί όπως είπε έμαθε ότι υπήρξε ακόμη μία μετακίνηση, η οποία στη συνέχεια ακυρώθηκε.
Χθες, με ανακοίνωσή του, ο αντιπρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, Στρατής Κυρατζής, καταγγέλλει τη δημοτική αρχή για την ενέργειά της να μετακινήσει το γραμματέα των Λουτρών και ζητά απ’ το δήμαρχο «που μέχρι πρόσφατα εμφανιζόταν ως υπέρμαχος της ανάπτυξης των χωριών, να αποφεύγει τέτοιες ενέργειες, που είναι βέβαιο εκ των προτέρων ότι θα οδηγήσουν με μαθηματική ακρίβεια στον πλήρη μαρασμό των χωριών».
Ο κ. Κυρατζής διευκρινίζει ότι η καταγγελία του δεν απορρέει από αντιπολιτευτική διάθεση, αλλά εκπορεύεται απ’ την ανάγκη να στηριχθούν με κάθε τρόπο τα χωριά.
Διαμαρτυρία για το ίδιο θέμα έγινε και απ’ τον πρόεδρο της Τοπικής Κοινότητας Παναγιούδας, Βαγγέλη Βιόλατζη, που υπογράμμισε: «Ήδη το χωριό μας μοιραζόταν με τον Αφάλωνα έναν και μοναδικό υπάλληλο, για τον οποίο πληροφορηθήκαμε, όπως και ο υπάλληλος των Παμφίλων, ότι μετακινείται στη Μυτιλήνη.» Ο κ. Βιόλατζης προσέθεσε ότι τα χωριά έχουν στερηθεί ήδη προσωπικό που είχαν για την καθαριότητα, ενώ επεσήμανε την ανάγκη να εξυπηρετούνται απ’ το προσωπικό της πόλης, έστω και με μεγάλη συχνότητα, π.χ. μια φορά τη βδομάδα, για βασικές εργασίες όπως ο καθαρισμός των πάρκων, το κόψιμο των χόρτων, κλαδέματα κ.λπ..


Με δικαιοσύνη οι αλλαγές στο προσωπικό, υποστήριξε ο δήμαρχος, που απέδωσε τις μετακινήσεις σε εξαιρετικά επείγουσες ανάγκες του Ληξιαρχείου
Ένα μήνα χωρίς… θάνατο!!!

Το αλαλούμ που επικρατεί σε πολλές υπηρεσίες που κλήθηκαν ξαφνικά να εξυπηρετήσουν ολόκληρο το νησί, αλλά και η «απώλεια» σημαντικού αριθμού συμβασιούχων που δεν προσφέρουν πλέον τις υπηρεσίες τους, αποτελεί την αιτία για τα περισσότερα προβλήματα που εμφανίζονται στη λειτουργία του καλλικράτειου Δήμου Λέσβου. Εξηγώντας, λοιπόν, ο δήμαρχος Δημήτρης Βουνάτσος γιατί αναγκάστηκε να μετακινήσει το προσωπικό απ’ τα κοντινά χωριά της πόλης, έχοντας - όπως διευκρίνισε - και τη σύμφωνη γνώμη του συνδικαλιστικού τους φορέα, είπε: «Είχαν να περαστούν οι θάνατοι στο Ληξιαρχείο, ελλείψει προσωπικού, απ’ τις 25 Φεβρουαρίου, δηλαδή ένα και πλέον μήνα, γεγονός που θεωρώ απαράδεκτο, για αυτό και προέβην σε άμεσα μέτρα.»
Συμπλήρωσε, μάλιστα, ότι οι υπάλληλοι αυτοί κάποιες μέρες της βδομάδας θα εξυπηρετούν και τα χωριά στα οποία υπηρετούσαν, ώστε να μη δημιουργηθούν προβλήματα.

Και στην Καλλονή
Ο δήμαρχος υποστήριξε ότι οι συμβάσεις που έληξαν στέρησαν τις υπηρεσίες άνω των 170 υπαλλήλων διαφόρων κατηγοριών απ’ όλους τους τέως δήμους, ενώ το σύνολο των εργαζομένων (μόνιμοι και αορίστου χρόνου) του Δήμου ανέρχεται σε 598. Απ’ αυτούς, οι 198 είναι διοικητικού-οικονομικού και σημαντικός αριθμός εξ αυτών θα ενισχύσει τις κεντρικές υπηρεσίες, ώστε να περαιωθεί η προσπάθεια σύνταξης του πρώτου προϋπολογισμού του ενιαίου Δήμου, που ήδη έχει ξεκινήσει.
«Θα υπάρξουν μετακινήσεις προσωπικού προς τη Μυτιλήνη απ’ το υπόλοιπο νησί, εκτός απ’ τους υπαλλήλους που ήταν στους τέως Δήμους Μηθύμνης, Πέτρας και Ερεσού - Αντίσσης, αλλά θα γίνουν με δικαιοσύνη», ανέφερε ο κ. Βουνάτσος, συμπληρώνοντας ότι κάποιοι υπάλληλοι θα μετακινηθούν και προς την Καλλονή, όπου και θα στεγαστούν, όπως όλα δείχνουν, οι υπηρεσίες Τουρισμού, Γεωργίας, Κτηνοτροφίας, Αλιείας καθώς και το Γραφείο Μηχανολογικού Εξοπλισμού.
Τη Δευτέρα, όπως μας είπε ο αντιδήμαρχος Ποιότητας Ζωής και Περιβάλλοντος, Γιάννης Βατός, θα πραγματοποιηθεί ακόμη μία συνεδρίαση της αρμόδιας επιτροπής που έχει συγκροτηθεί υπό το δήμαρχο και επεξεργάζεται το νέο Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας (ΟΕΥ), ο οποίος και θα ολοκληρωθεί σε ένα μήνα περίπου. «Αυτό που επιδιώκουμε σε συνεργασία με τα πολλά υπηρεσιακά στελέχη που μετέχουν στην επιτροπή, είναι να υπάρξει και επιχειρησιακή αποκέντρωση και φυσικά να γίνει η καλύτερη και αποτελεσματικότερη αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού του Δήμου μας, προκαλώντας τα λιγότερα το δυνατόν προβλήματα με μετακινήσεις σε μακρινές αποστάσεις», υπογράμμισε ο κ. Βατός.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey