Για ακόμη μια χρονιά σχολείο της Λέσβου βρίσκεται μεταξύ των βραβευθέντων για τις καλύτερες ιστοσελίδες, για τα εργαλεία που βοηθούν στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Για ακόμη μια χρονιά σχολείο της Λέσβου βρίσκεται μεταξύ των βραβευθέντων για τις καλύτερες ιστοσελίδες, για τα εργαλεία που βοηθούν στην εκπαιδευτική διαδικασία. Το 3ο Γενικό Λύκειο Μυτιλήνης, που πέρυσι, μαζί με τα γυμνάσια Ερεσού και Πλωμαρίου, ήταν στην πρώτη δεκάδα των διακριθέντων σχολείων, φέτος κατετάγη 4ο στο διαγωνισμό που διεξήγαγε η Επιστημονική Ένωση Εκπαίδευσης για τη Διάδοση των Τεχνολογιών Πληροφοριών Επικοινωνιών (ΕΕΕ-Δ.Τ.Π.Ε.), ο επίσημος φορέας δηλαδή των εκπαιδευτικών Πληροφορικής.
Η βράβευση του 3ου Γενικού Λυκείου Μυτιλήνης, που συνοδεύτηκε από συμβολικά δώρα, λογισμικά για μαθήματα που διδάσκονται στο σχολείο, έγινε σε ειδική τελετή στον Πειραιά το προηγούμενο Σάββατο, με την ευκαιρία έναρξης του 6ου Τακτικού Συνεδρίου της ΕΕΕ-Δ.Τ.Π.Ε..
Την ευθύνη για την ιστοσελίδα (κατασκευή και διαχείριση-ενημέρωση) του 3ου Γενικού Λυκείου Μυτιλήνης έχει ο υποδιευθυντής του σχολείου, καθηγητής Πληροφορικής απ’ τη Γέρα, Ευριπίδης Χατζηπαρασκευάς. Ο οποίος και επιδιώκει να υπάρχει διαρκής ενημέρωση του ιστοτόπου με όλες τις χρήσιμες πληροφορίες για τη σχολική κοινότητα, για μαθητές και εκπαιδευτικούς.
Είναι χαρακτηριστικό πως στην ιστοσελίδα του σχολείου http://3lyk-mytil.les.sch.gr υπάρχουν δραστηριότητες των μαθητών από όλα τα προγράμματα που συμμετέχει το 3ο Λύκειο, αλλά και πληροφορίες, όπως τα θέματα των διαγωνισμάτων ή οι καθηγητές του σχολείου.
Κριτήρια αξιολόγησης
Όπως ανέφεραν ο διευθυντής του Σχολείου, Σταύρος Ανδρεαδέλλης, και ο κ. Χατζηπαρασκευάς, η διάκριση για την ιστοσελίδα ήρθε ως απόρροια συγκεκριμένων κριτηρίων αξιολόγησης που προέβλεπαν οι διοργανωτές του διαγωνισμού για το περιεχόμενο των ιστοσελίδων. Το πρώτο και βασικότερο κριτήριο ήταν η χρηστικότητα του περιεχομένου για κάθε ομάδα του κοινού, το κατά πόσο δηλαδή οι πληροφορίες, οι εφαρμογές και το υπόλοιπο περιεχόμενο του δικτυακού τόπου είναι οργανωμένα «διακριτά», ανάλογα με τις ομάδες του κοινού που τον επισκέπτεται (π.χ. εκπαιδευτικοί, γονείς, μαθητές κ.λπ.).
Ένα δεύτερο στοιχείο που αξιολογήθηκε θετικά ήταν η πληρότητα και το μέγεθος της πληροφορίας, όπως και η επάρκεια της συγκεντρωμένης πληροφορίας. Άλλα κριτήρια που συναξιολογήθηκαν ήταν η οργάνωση της σελίδας, η εμφάνιση και φυσικά η τεχνολογία που τη διέπει.
«Προσπαθούμε», τόνισε ο κ. Χατζηπαρασκευάς, «ο δικτυακός τόπος του Σχολείου να εξυπηρετεί το σύνολο των μαθητών και των εκπαιδευτικών, να καλύπτει τις ανάγκες του Σχολείου, να αποτελεί ένα χρηστικό εργαλείο εκπαίδευσης, και θα συνεχίσουμε την προσπάθεια να γίνει και ακόμη καλύτερος.»