Το σύνολο των γυμνασίων και λυκείων της περιοχής ευθύνης του Κέντρου Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού (ΚΕΣΥΠ) Καλλονής της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Λέσβου επισκέφτηκαν μέσα στον Απρίλιο και το Μάιο ο υπεύθυνος Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΣΕΠ) του ΚΕΣΥΠ και τα στελέχη του Κέντρου και του Γραφείου Σύνδεσης με την Αγορά Εργασίας και Επαγγελματικού Προσανατολισμού του Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑΛ) Καλλονής.
Το σύνολο των γυμνασίων και λυκείων της περιοχής ευθύνης του Κέντρου Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού (ΚΕΣΥΠ) Καλλονής της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Λέσβου επισκέφτηκαν μέσα στον Απρίλιο και το Μάιο ο υπεύθυνος Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΣΕΠ) του ΚΕΣΥΠ, Παναγιώτης Τσαγκάρης, και τα στελέχη του Κέντρου και του Γραφείου Σύνδεσης με την Αγορά Εργασίας και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΓΡΑΣΥ) του Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑΛ) Καλλονής, Γεώργιος Κουκούλας και Ευάγγελος Αλεξιάδης.
Οι τρεις εκπρόσωποι βρέθηκαν σε σχολεία του Πολιχνίτου, της Άγρας, της Ερεσού, της Άντισσας, της Φίλιας, της Πέτρας, του Μανταμάδου, της Αγίας Παρασκευής και της Καλλονής, όπου συνεργάστηκαν με τους υπευθύνους των Γραφείων Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΓΡΑΣΕΠ) και τους καθηγητές που διδάσκουν το θεσμό του ΣΕΠ. Συμμετείχαν, επίσης, σε ενημερωτικές συναντήσεις με τους γονείς των μαθητών σχετικά με τις εκπαιδευτικές και επαγγελματικές διεξόδους των παιδιών μετά την αποφοίτησή τους.
Παράλληλα, σε συνεργασία με τα σχολεία και τα ΓΡΑΣΕΠ, πραγματοποιήθηκε ένας αριθμός από ημερίδες. Συγκεκριμένα, έγινε στην Άγρα στις 20 Απριλίου μια Ημερίδα Συμβουλευτικής για τον τρόπο αντιμετώπισης του άγχους μαθητών και γονέων κατά την περίοδο των εξετάσεων, στις 27 Ιουλίου έγινε στο Γυμνάσιο Πέτρας Ημερίδα Προσανατολισμού σχετικά με τις προοπτικές της τεχνικής εκπαίδευσης, καθώς και μια Ημερίδα Προσανατολισμού στο Γυμνάσιο και το Λύκειο Άντισσας στις 4 Μαΐου για τις επαγγελματικές διεξόδους μετά το Γυμνάσιο και τις σπουδές μετά το Λύκειο.
Τέλος, το ΚΕΣΥΠ Καλλονής δέχτηκε επισκέψεις σχολείων στην έδρα του, στο Οίκημα Βασιλειάδη, στο κέντρο της Καλλονής.
Αυτό που τονίστηκε ιδιαίτερα σε όλες τις παραπάνω συναντήσεις ήταν η αναγκαιότητα του θεσμού του ΣΕΠ στα σχολεία, καθώς και ο σημαντικός ρόλος του ΚΕΣΥΠ, στο πλαίσιο του οποίου προγραμματίζονται και νέες ενημερωτικές πρωτοβουλίες, με χρήση και των Μ.Μ.Ε..