Το «σπάσιμο» της απεργίας, στην οποία συμμετείχαν μόνο την Πέμπτη, αποφάσισαν οι Ιδιοκτήτες Φορτηγών Ελαφρών Μεταφορών Δημόσιας Χρήσης στη Λέσβο, οι οποίοι επέστρεψαν χθες κανονικά στις δουλειές τους.
Διέκοψαν χθες την απεργία τους οι Ιδιοκτήτες Φορτηγών Ελαφρών Μεταφορών
Το «σπάσιμο» της απεργίας, στην οποία συμμετείχαν μόνο την Πέμπτη, αποφάσισαν οι Ιδιοκτήτες Φορτηγών Ελαφρών Μεταφορών Δημόσιας Χρήσης στη Λέσβο, οι οποίοι επέστρεψαν χθες κανονικά στις δουλειές τους.
«Τα δικά μας αιτήματα είναι τελείως διαφορετικά από αυτά που διεκδικούν τα μεγάλα αυτοκίνητα. Εκείνο που προβάλλεται ως βασικό αίτημα παντού και γίνεται η κινητοποίηση, είναι η αξία της άδειας, ενώ για μας το νέο νομοσχέδιο δημιουργεί πρόβλημα επιβίωσης. Εμείς ως κλάδος θα πάψουμε να υπάρχουμε και αυτό είναι που μας απασχολεί. Όμως κανείς δεν ασχολείται με αυτό», τόνισε μιλώντας στο «Ε» ο πρόεδρος του Συλλόγου Ιδιοκτητών Φορτηγών Ελαφρών Μεταφορών Δημόσιας Χρήσης, κ. Μανώλης Προκοπίου. Χωρίς αξία
Οι οδηγοί των μικρών φορτηγών στη Λέσβο ξεκίνησαν από χθες τις μεταφορές, κρίνοντας πως η συμμετοχή τους στην απεργία ουσιαστικά δεν τους προσφέρει τίποτα, αφού δεν προβάλλονται τα αιτήματά τους. «Το νέο νομοσχέδιο καταργεί τις νομαρχιακές μεταφορές και καθιερώνει μόνο τις εθνικές και διεθνείς μεταφορές για τα επόμενα χρόνια. Εμείς κινδυνεύουμε να εξαφανιστούμε αν ισχύσουν αυτά, αλλά κανείς δεν ενδιαφέρεται για εμάς», τόνισε ο ίδιος.
Όπως αναφέρει ο κ. Προκοπίου, ήδη οι Ιδιοκτήτες Φορτηγών Ελαφρών Μεταφορών Δ.Χ. έχουν στείλει σχετικά υπομνήματα σε βουλευτές και τοπικούς φορείς, ενώ τα αιτήματά τους έχουν τεθεί και στη Βουλή με ερώτηση του βουλευτή Σπύρου Γαληνού, χωρίς όμως να έχουν πάρει καμμιά απάντηση.
«Δε θα γίνουμε εμείς η εμπροσθοφυλακή κανενός. Τα δικά μας τα αιτήματα δεν ακούγονται πουθενά. Γι’ αυτό κρίναμε ότι έπρεπε να επιστρέψουμε στις δουλειές μας, να εξυπηρετούμε το κοινό στον τόπο μας, συνεχίζοντας παράλληλα να διεκδικούμε τα αιτήματά μας και περιμένοντας απαντήσεις από τους αρμόδιους φορείς», ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος των Ιδιοκτητών Φορτηγών Ελαφρών Μεταφορών Δ.Χ..
Χωρίς πρόβλημα έλλειψης καυσίμων
Η απεργία των βυτιοφόρων δε φαίνεται, ωστόσο, να δημιούργησε μεγάλα προβλήματα στη Λέσβο, πέρα από μεμονωμένες ελλείψεις σε κάποια πρατήρια. «Υπάρχουν πρατήρια σε απομακρυσμένα χωριά ή πρατήρια με μικρές δεξαμενές που μπορεί να έχουν “ξεμείνει” από καύσιμα, κι αυτό όμως για μια - δυο ημέρες. Γενικά το νησί δεν μπορούμε να πούμε ότι υπάρχει κίνδυνος να “στεγνώσει” από καύσιμα», λέει στο «Ε» ο πρόεδρος των Πρατηριούχων Καυσίμων, κ. Νίκος Παπαδέλλης. Σύμφωνα με τον κ. Παπαδέλλη, κάθε εταιρεία φροντίζει να εφοδιάζει με δικά της βυτία τα πρατήριά της και έτσι, ακόμη και αν ένα πρατήριο δεν έχει καύσιμα, θα έχει κάποιο άλλο. «Με μόνο τα ιδιωτικά βυτία δεν μπορούν βέβαια όλα τα πρατήρια έγκαιρα να εφοδιαστούν με καύσιμα. Θα ξεμείνει όμως κάποιος για μια - δυο ημέρες, όχι για παραπάνω», τόνισε ο ίδιος.