Πρόεδρος του Συνδέσμου Ταξί Μυτιλήνης εξελέγη ο Παναγιώτης Σπανός, μετά την παραίτηση του Ευστράτιου Ψαρρού από τη θέση του προέδρου για προσωπικούς λόγους.
Πρόεδρος του Συνδέσμου Ταξί Μυτιλήνης εξελέγη ο Παναγιώτης Σπανός, μετά την παραίτηση του Ευστράτιου Ψαρρού από τη θέση του προέδρου για προσωπικούς λόγους.
Αναλυτικά, η νέα σύνθεση του Δ.Σ. του Συνδέσμου Ταξί Μυτιλήνης διαμορφώθηκε ως εξής: Πρόεδρος Παναγιώτης Σπανός, αντιπρόεδρος Κωνσταντίνος Νέστορας, γραμματέας Βασίλειος Τσακυράκης, ταμίας Ευστράτιος Αξιομακάρου, μέλη Δημήτριος Βαλσάμης, Παναγιώτης Βερβέρης, Παντελής Κλειδαράς.
Προτάσεις για το σχέδιο νόμου
Τις θέσεις των οδηγών ταξί σε σχέση με το σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος που προωθεί η κυβέρνηση έκανε γνωστές με επιστολή του στους βουλευτές του Νομού το Περιφερειακό Συμβούλιο Βορείου Αιγαίου των Οδηγών Ταξί.
Ειδικότερα, στην επιστολή τους οι Οδηγοί Ταξί ζητούν να μην υπάρξουν αλλαγές στις έδρες των ταξί, καθώς υπάρχει πρόθεση απελευθέρωσης των εδρών.
Όσο αφορά στην έκδοση νέων αδειών ταξί, οι Οδηγοί τονίζουν ότι δε θα πρέπει να προσμετρούνται ως «αύξηση του τουρισμού» - και επομένως και του μεταφορικού έργου - οι επισκέπτες που έρχονται για λίγες ώρες στο νησί, αλλά να αποτελεί στοιχείο αύξησης του τουρισμού ο αριθμός των τουριστών που μένουν στο νησί από τρεις ημέρες και πάνω.
Με στόχο την προστασία του ιδιοκτησιακού καθεστώτος των ταξί από τα μεγάλα κεφάλαια, προτείνουν επίσης να επιτρέπεται η απόκτηση αδειών από ένα πρόσωπο όχι πάνω από το 5% του συνόλου των ταξί μιας περιοχής.
Ζητούν, ακόμη, η άδεια ταξί να μεταβιβάζεται με τον ισχύοντα τρόπο ή μέσω ηλεκτρονικής δημοπρασίας.
Για τα ταξί που θα γίνουν πολυθέσια, προτείνουν να λειτουργούν με τους ίδιους κανονισμούς και να διαθέτουν ταξίμετρο.
Τέλος, οι Οδηγοί ‘ταξί ζητούν να μη νομιμοποιηθούν τα ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα με οδηγό, γιατί αυτό θ’ ανοίξει το δρόμο στη νόμιμη υποκλοπή του μεταφορικού έργου των ταξί με το πρόσχημα των «ειδικών υπηρεσιών».