Σε νέες περικοπές δρομολογίων προχώρησε η διοίκηση του ΚΤΕΛ Λήμνου, καθώς αντιμετωπίζει σημαντικά προβλήματα βιωσιμότητας. Συγκεκριμένα, διατήρησε τις βασικές γραμμές αλλά προέβη σε περικοπές δρομολογίων σε άλλες δευτερεύουσες γραμμές.
Σε νέες περικοπές δρομολογίων προχώρησε η διοίκηση του ΚΤΕΛ Λήμνου, καθώς αντιμετωπίζει σημαντικά προβλήματα βιωσιμότητας. Συγκεκριμένα, διατήρησε τις βασικές γραμμές Κοντοπούλι - Μύρινα, Ατσική - Μύρινα, Μούδρος - Μύρινα και Κοντιάς - Μύρινα, με επιστροφή, αλλά προέβη σε περικοπές δρομολογίων σε άλλες δευτερεύουσες γραμμές.
Οι περικοπές των δρομολογίων, που έχουν γίνει από τη Δευτέρα 22 Αυγούστου, αφορούν στις γραμμές Κατάλακκος - Δάφνη - Σαρδές - Μύρινα, Κάσπακας - Μύρινα και Θάνος - Μύρινα και στις γραμμές Πλάκα - Παναγιά - Κοντοπούλι και Σκανδάλη - Φυσίνη - Αγία Σοφία - Καμίνια - Ροσσοπούλι - Μούδρος, όπου η σύνδεση γίνεται τρεις φορές την εβδομάδα, κάθε Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή.
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου, που εγκρίνει την όλη διαδικασία των δρομολογίων, ζήτησε συνάντηση από το ΚΤΕΛ, μετά και το σχετικό έγγραφο που έλαβε από τον αρμόδιο αντιδήμαρχο Λήμνου Παναγιώτη Τσανταρλιώτη. Χθες το μεσημέρι πραγματοποιήθηκε συνάντηση του εντεταλμένου συμβούλου Σάββα Βαρελτζή με το προεδρείο τού ΚΤΕΛ Λήμνου, κατά την οποία εγκρίθηκαν οι περικοπές των δρομολογίων μέχρι τις 31 Αυγούστου και αποφασίστηκε να επανεξεταστεί το θέμα μετά και την έναρξη της νέας σχολικής περιόδου, καθώς το μεγαλύτερο μεταφορικό έργο γίνεται με τα μαθητικά δρομολόγια.
Ξανά με τα σχολεία
«Δεχθήκαμε την περικοπή των δρομολογίων μέχρι τις 31 Αυγούστου, ώστε να γίνει η δημοπράτηση του έργου της μεταφοράς των μαθητών. Στη συνέχεια, αν το έργο το αναλάβει το ΚΤΕΛ, δε θα υπάρξει πρόβλημα, γιατί θα υπάρχει καθημερινή σύνδεση και θα έχουμε νέα συνεργασία με το ΚΤΕΛ», δήλωσε στο «Ε» ο κ. Βαρελτζής.
Αξίζει να σημειωθεί ότι εδώ και τρεις περίπου μήνες οι ιδιοκτήτες των λεωφορείων τού ΚΤΕΛ είχαν ενημερώσει την Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου για τις προθέσεις τους να προχωρήσουν στην περικοπή των δρομολογίων, καθώς αντιμετωπίζουν σημαντικά προβλήματα βιωσιμότητας, αλλά και λόγω της γενικότερης οικονομικής κατάστασης που έχει οδηγήσει σε μείωση του μεταφορικού τους έργου.
Το μεγαλύτερο μεταφορικό έργο τού ΚΤΕΛ αφορά στις μετακινήσεις των μαθητών στα σχολεία του νησιού και μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς δεν είχαν παρουσιαστεί ιδιαίτερα προβλήματα. Αμέσως μετά τη λήξη της σχολικής χρονιάς, όμως, όπως επικαλούνται οι λεωφορειούχοι, τα λεωφορεία κινούνται σχεδόν άδεια, μεταφέροντας ελάχιστους επιβάτες. Η δημοτική αρχή Μύρινας, στο πλαίσιο προσπάθειας που κατέβαλε ώστε να μην υπάρξει πρόβλημα με τα δρομολόγια και να μη γίνουν οι περικοπές, προχώρησε σε συνεργασία με τη διοίκηση του ΚΤΕΛ για συγκεκριμένους τουριστικούς προορισμούς.
Αν δεν καταφέρει το ΚΤΕΛ να αναλάβει το μεταφορικό έργο της μετακίνησης των μαθητών, τότε θα αντιμετωπίσει σοβαρότατα προβλήματα, αφήνοντας ολόκληρο το νησί χωρίς σύνδεση.