«Ανήθικη και παράνομη» η πρόταση

01/07/2012 - 05:56
Για «επίκληση ψευδών στοιχείων» κατηγορούν τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και την προϊσταμένη της, Τασούλα Τσολερίδου, κάτοικοι της Πελόπης.
Για «επίκληση ψευδών στοιχείων» κατηγορούν τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και την προϊσταμένη της, Τασούλα Τσολερίδου, κάτοικοι της Πελόπης. Όπως ισχυρίζονται, παραποιήθηκαν στοιχεία που αφορούν στο θέμα συγχώνευσης του Δημοτικού Σχολείου τους με αυτό της Κάπης - Κλειούς, σε βάρος των μαθητών.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν οι κάτοικοι της Πελόπης, μετά από δημοσιεύματα του τοπικού Τύπου, έκαναν έλεγχο των στοιχείων που έχουν περιληφθεί στο έγγραφο που η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης είχε αποστείλει στις 11 Φεβρουαρίου προς την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Λέσβου, με το οποίο και κατέθετε τις προτάσεις της για συγχωνεύσεις σχολείων του νησιού. Μεταξύ αυτών, προβλεπόταν και η συγχώνευση του Δημοτικού Σχολείου του χωριού τους με αυτό της Κάπης - Κλειούς.
Οι κάτοικοι κατηγορούν σήμερα τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για «επίκληση ψευδών στοιχείων», αφού, όπως υποστηρίζουν, σύμφωνα με μαρτυρίες γονέων και εκπαιδευτικών του Δημοτικού Σχολείου Κάπης - Κλειούς, οι μαθητές που φοιτούν στο τελευταίο είναι 47 και όχι 57, όπως αναφέρεται στο έγγραφο.
Αναφερόμενοι συγκεκριμένα στην προϊσταμένη της υπηρεσίας, Τασούλα Τσολερίδου, καταδικάζουν το παραπάνω ως «άδικο, ανήθικο και παράνομο», που έγινε «με σκοπό να υποβαθμιστούν, να κλείσουν και να αναβαθμιστούν κάποια σχολεία σε βάρος παιδιών-μαθητών». Ζητούν στο πλαίσιο αυτό από τους αρμοδίους να προβούν στις απαραίτητες ενέργειες, προκειμένου να μείνει το Σχολείο τους ως έχει.
«Με προηγούμενα έγγραφά μας και ψηφίσματα σας εκθέσαμε τους λόγους που μας κάνουν να είμαστε αντίθετοι με τις αποφάσεις σας», αναφέρουν χαρακτηριστικά. «Παρακαλούμε να τους λάβετε σοβαρά υπόψη σας, προς αποφυγή δυσάρεστων και ανεπιθύμητων συνεπειών.»

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey