Απαγορεύεται η αναπαραγωγή με οποιονδήποτε τρόπο.
Απαγορεύεται η αναπαραγωγή με οποιονδήποτε τρόπο.
Αθέμιτος ανταγωνισμός και έκθετοι καταναλωτές στην Λέσβο
Αίσθηση προκαλεί πως συνεργάτες «κορυφαίας» ασφαλιστικής εταιρείας της Ελλάδας όπως αυτοαποκαλείται στο ιστολόγιο της «εργαλειοποιούν» καταστάσεις προκειμένου να αποκτήσουν πελατολόγιο δημιουργώντας συνθήκες όχι και τόσο θεμιτού ανταγωνισμού.
Ασφαλιστικοί εκπρόσωποι «πατρονάρουν» θύματα τροχαίων ατυχημάτων για να πάνε σε συγκεκριμένα συνεργεία τα χτυπημένα αμάξια.
Όλα ξεκίνησαν στις 21-01-2025 όταν οδηγός χτύπησε κατά λάθος παρκαρισμένο αυτοκίνητο. Φρόντισε να αφήσει σημείωμα με τα στοιχεία του για να ενημερωθεί ο δεύτερος οδηγός και όταν συναντήθηκαν ενημέρωσαν ταυτόχρονα της ασφάλειές τους.
Κι όλα πήγαιναν πολύ καλά έως ότου αργότερα ήρθε να καταγράψει το περιστατικό ο εκπρόσωπος της ασφαλιστικής του οδηγού του τρακαρισμένου ατυχήματος. Έγινε η καταγραφή δόθηκαν τα στοιχεία και όταν ρώτησε ο εν λόγω οδηγός πότε μπορεί να οδηγήσει το αυτοκίνητό του στον φαναρτζή για να τον φτιάξει η απάντηση που έλαβε από τον εκπρόσωπο της ασφαλιστικής ήταν ότι θα πρέπει πρώτα να έρθει ο πραγματογνώμονας και αυτό μπορεί να κάνει από 3 μέρες έως ένα μήνα. Και εξήγησε πως αν η οδηγός πάει στο δικός τους μαγαζί ο πραγματογνώμονας θα έρθει μέσα σε τρεις μέρες αν η οδηγός πάει στον επιχειρηματία με τον οποίο συνεργάζεται ο πραγματογνώμονας μπορεί να κάνει και ένα μήνα..
Βέβαια σε τηλεφωνική επικοινωνία του οδηγού με την Ασφαλιστική διατυπώθηκε πως κάτι τέτοιο δεν ισχύει.
Είναι απολύτως κατανοητό ότι κάποιοι τεχνικοί δεν μπορούν να δημιουργήσουν πελατολόγιο ως απόρροια της ποιότητας της δουλειάς τους. Όμως να προσπαθούν να εργαλειοποιούν καταστάσεις και να λένε ψέματα στους καταναλωτές και πελάτες ασφαλιστικών με σκοπό το κέρδος σε βάρος άλλων συναδέλφων τους θεωρούμε ότι είναι κάτι που θα πρέπει να το εξετάσει το Εμπορικό Επιμελητήριο, ενώ και η εν λόγω ασφαλιστική θα πρέπει να φιλτράρει κάπως τους συνεργάτες της αν θέλει να διατηρήσει το πελατολόγιό της ..