Έκθεση: Θεωρία, Υποδείγματα, Ασκήσεις

01/07/2012 - 05:56
Το βιβλίο αυτό δίνει την ευκαιρία στους μαθητές της Α΄ δημοτικού να ασκηθούν στη γραπτή έκφραση. Για να τους διευκολύνει στην καθημερινή μελέτη, ακολουθεί την ύλη κάθε ενότητας του σχολικού βιβλίου που σχετίζεται με την παραγωγή γραπτού λόγου.
Έφη Λούβρου, Τζένια Νικολοπούλου
Η παραγωγή γραπτού λόγου στο δημοτικό (Α΄ δημοτικού)
Εκδόσεις Μεταίχμιο
σελ. 161


Το βιβλίο αυτό, το οποίο ανταποκρίνεται στη σύγχρονη προσέγγιση της διδασκαλίας του γλωσσικού μαθήματος με βάση τις αρχές του Διαθεματικού Ενιαίου Πλαισίου Προγραμμάτων Σπουδών, δίνει την ευκαιρία στους μαθητές της Α΄ δημοτικού να ασκηθούν στη γραπτή έκφραση. Για να τους διευκολύνει στην καθημερινή μελέτη, ακολουθεί την ύλη κάθε ενότητας του σχολικού βιβλίου που σχετίζεται με την παραγωγή γραπτού λόγου (στις τέσσερις πρώτες ενότητες δίνονται προκαταρκτικές ασκήσεις με λέξεις και προτάσεις).
Συγκεκριμένα περιλαμβάνει:
Στοιχεία θεωρίας για τα διαφορετικά είδη κειμένων, τα οποία παρουσιάζονται με απλό και παιγνιώδη τρόπο και συνοδεύονται από κατατοπιστικά παραδείγματα.
Ασκήσεις-δραστηριότητες που βοηθούν τους μαθητές να εξοικειωθούν με την καθημερινή χρήση της γλώσσας.
«Βασική αρχή της διδασκαλίας στην Α΄ δημοτικού αποτελεί η συνολική προσέγγιση της γλώσσας: Δίνεται έμφαση και στις τέσσερις λειτουργίες της, την ακρόαση, την ανάγνωση, τη γραφή και τον προφορικό λόγο. Μέσω της χρήσης της γλώσσας, τα παιδιά κατακτούν σταδιακά γλωσσικές δομές, λεξιλόγιο και μαθαίνουν να επικοινωνούν. Σκοπός της διδασκαλίας είναι η απόκτηση γλωσσικής και επικοινωνιακής ικανότητας από τα παιδιά στο μέτρο το οποίο τους επιτρέπει η ηλικία και η ωριμότητά τους», γράφουν οι δύο συγγραφείς στο προλογικό τους σημείωμα.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey