Διχάζει η «Εγνατία Α.Ε.»

01/07/2012 - 05:56
Δυο βδομάδες μετά την υπογραφή της Κοινής Υπουργικής Απόφασης, με την οποία και συμμετέχει στην υλοποίηση των έργων στο Βόρειο Αιγαίο η «Εγνατία Α.Ε.», αλλά και λίγες μέρες μετά τις εξαγγελίες του αρμόδιου υπουργού Δημήτρη Ρέππα για το ίδιο θέμα στη Μυτιλήνη, εγείρονται αιτιάσεις για το ρόλο της θυγατρικής του υπουργείου Υποδομών στα νησιά.
Δυο βδομάδες μετά την υπογραφή της Κοινής Υπουργικής Απόφασης, με την οποία και συμμετέχει στην υλοποίηση των έργων στο Βόρειο Αιγαίο η «Εγνατία Α.Ε.», αλλά και λίγες μέρες μετά τις εξαγγελίες του αρμόδιου υπουργού Δημήτρη Ρέππα για το ίδιο θέμα στη Μυτιλήνη, εγείρονται αιτιάσεις για το ρόλο της θυγατρικής του υπουργείου Υποδομών στα νησιά. Με ερώτησή τους, οι δύο σύμβουλοι της «Λαϊκής Ενότητας» θέτουν μια σειρά από ζητήματα στο νομάρχη, με κυρίαρχο το ποιος θα κάνει τα έργα στα νησιά. Οι δύο σύμβουλοι μνημονεύουν στην ερώτηση και τις σχέσεις που είχαν με την εταιρεία νυν στελέχη του υπουργείου Υποδομών, όπως ο γενικός γραμματέας Γιάννης Οικονομίδης, ρωτώντας εάν εν τέλει η όλη εμπλοκή της εταιρείας στα έργα έγινε για να εξασφαλιστεί απασχόληση στα στελέχη της μετά την ολοκλήρωση του έργου της Εγνατίας Οδού.

Παρ’ ότι υπάρχουν αυτοδιοικητικοί που το τελευταίο διάστημα επιδοκιμάζουν τη συμμετοχή των εξειδικευμένων στελεχών της «Εγνατία Α.Ε.» σε έργα που τους αφορούν - π.χ. ο δήμαρχος Ευεργέτουλα, Μιχάλης Πολυπαθέλλης, για το βιολογικό της περιοχής του -, χθες υπήρξε δισέλιδη ερώτηση που υπογράφουν οι Δημήτρης Βουνάτσος και Σταύρος Πολίτης, όπου δηλώνουν έκπληκτοι απ’ την εμπλοκή της εταιρείας στα έργα των λιμένων Σιγρίου και Μυτιλήνης, για τα οποία υπήρχαν αποφάσεις να υλοποιήσει η νομαρχιακή αυτοδιοίκηση Λέσβου διά των υπηρεσιών της.

Οι ντόπιοι μηχανικοί;

Στις επισημάνσεις που κάνουν οι δύο νομαρχιακοί σύμβουλοι αναφορικά με την «Εγνατία Α.Ε.», είναι ότι η «επιζήμια για τον τόπο» συμμετοχή της «δεν υπηρετεί τα συμφέροντα της φτωχής Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου, παρά μόνο τα συμφέροντα της εταιρείας, αν αναλογιστεί κανείς τις εκρηκτικές διαστάσεις της ανεργίας των νέων επιστημόνων (πολιτικοί μηχανικοί, μηχανολόγοι, ηλεκτρολόγοι, οικονομολόγοι), σε συνδυασμό με το πρόβλημα βιωσιμότητας των περιφερειακών τεχνικών-κατασκευαστικών εταιρειών».
Θέτοντας ζητήματα και για την υποβάθμιση και απαξίωση του πολυπληθούς ανθρώπινου επιστημονικού δυναμικού των φορέων της Περιφέρειας, που έχει σοβαρή εμπειρία στα έργα, ρωτούν τη νομαρχιακή αρχή εάν συμφωνεί με την ανάθεση μεγάλων έργων στην «Εγνατία Α.Ε.», ενώ ένα ακόμη ενδιαφέρον ερώτημα που θέτουν είναι «ποιος φορέας εισηγήθηκε και από πού προκύπτει η τεχνογνωσία της εταιρείας για λιμενικά και υδραυλικά έργα, καθώς και για βιολογικούς καθαρισμούς, για να της ανατεθεί ως “ειδικού” η υλοποίηση των δικών μας νομαρχιακών και δημοτικών έργων».

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey