Αντιπαράθεση για το κατά πόσο έχουν καλυφθεί θέσεις καθηγητών ειδικοτήτων σε ολοήμερα δημοτικά σχολεία προκύπτει ανάμεσα σε γονείς και τη διοίκηση της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Αντιπαράθεση για το κατά πόσο έχουν καλυφθεί θέσεις καθηγητών ειδικοτήτων σε ολοήμερα δημοτικά σχολεία προκύπτει ανάμεσα σε γονείς και τη διοίκηση της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Ενώ οι πρώτοι καταγγέλλουν πως τα παιδιά τους μένουν μήνες τώρα στο προαύλιο για παιχνίδι ελλείψει καθηγητών ειδικοτήτων, η εκπαίδευση υποστηρίζει πως υπάρχουν ελάχιστα κενά και μάλιστα, πριν ζητήσει την κάλυψή τους, ξαναμετρά τον αριθμό των μαθητών που μένουν στα ολοήμερα σχολεία, προκειμένου να διαπιστώσει αν έχει μειωθεί απ’ την αρχή της χρονιάς.
«Τρεις αλλαξιές χρειάζεται ο γιος μου για να μείνει στο ολοήμερο, γιατί απ’ το πολύ παιχνίδι, τόσες ώρες στην αυλή, ιδρώνει και κρυώνει», κατήγγειλε μητέρα μαζί με την απορία της γιατί μέχρι σήμερα δεν έχουν καλυφθεί τα κενά που υπάρχουν σε καθηγητές ειδικοτήτων, με αποτέλεσμα ολοήμερα σχολεία με 30 και 40 μαθητές να εξυπηρετούνται μόνο από ένα δάσκαλο.
Ανάλογη καταγγελία μάς έγινε και για το Δημοτικό της Βαρειάς, όπου τουλάχιστον έως χθες δεν υπήρχε καθηγητής για τα Αγγλικά, τη Μουσική καθώς και γυμναστής, αλλά ένας δάσκαλος απασχολούσε 37 παιδιά απ’ τις 12:30 το μεσημέρι έως τις 3:45 το απόγευμα.
Μόνο τρεις γυμναστές
Εντελώς διαφορετική εικόνα για την κατάσταση που επικρατεί στα ολοήμερα έχει η διευθύντρια της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, Αναστασία Τσολερίδου, η οποία ανέφερε πως «το μόνο πρόβλημα που υπάρχει έως σήμερα είναι αυτό με τους καθηγητές Φυσικής Αγωγής, που περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει με τα Τμήματα Αθλητικής Διευκόλυνσης για να καλυφθούν στη συνέχεια τα κενά στα ολοήμερα».
Και στους γυμναστές, όμως, η κ. Τσολερίδου εκτιμά πως με τρεις καθηγητές - επτά κενά μειωμένου ωραρίου - τακτοποιούνται οι εκκρεμότητες, ενώ προσέθεσε ότι «δεν υπάρχουν καθόλου κενά στην Πληροφορική, αλλά και στα Αγγλικά, και μάλιστα σήμερα (σ.σ. τη Δευτέρα) τοποθετήθηκε και καθηγητής Αγγλικών για το ολοήμερο της Βαρειάς».
Κενά στους καθηγητές Μουσικής η κ. Τσολερίδου απέδωσε σε άδειες που δόθηκαν λόγω επαπειλούμενων κυήσεων, ενώ για το ίδιο θέμα των κενών ειδικοτήτων σημείωσε: «Απ’ την πλευρά μας έχουμε ζητήσει την κάλυψη όσων θέσεων δεν έχουν ακόμη καλυφθεί. Όμως, παράλληλα, προχωράμε και σε επανακαταμέτρηση των μαθητών που επιθυμούν να μένουν σε ολοήμερα σχολεία, αφού υπάρχει μια διαρροή απ’ τις αρχικές αιτήσεις που έγιναν το Σεπτέμβριο, της τάξης έως και του 30%.»
Η ίδια έφερε ως παράδειγμα ολοήμερο στο Πλωμάρι που είχαν εγγραφεί 15 μαθητές και το παρακολουθούν 11, ενώ ανέφερε ότι λειτουργούν ολοήμερα και μάλιστα σε μεγάλα σχολεία, που μετά βίας συγκεντρώνουν οκτώ παιδιά. «Δεν υπάρχουν τόσο μεγάλα σχολεία που να δικαιολογούν τόσες πολλές ειδικότητες, αλλά παρ’ όλα αυτά κάνουμε ό,τι μπορούμε για να αντιμετωπιστούν τυχόν προβλήματα που υπάρχουν. Τώρα που θα πάρουμε τον οριστικό αριθμό των μαθητών των ολοημέρων, θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε για να μην υπάρχει απολύτως κανένα κενό», κατέληξε η κ. Τσολερίδου, καλώντας τους γονείς και τους συλλόγους κηδεμόνων αν υπάρχουν συγκεκριμένες καταγγελίες να απευθύνονται στη Διεύθυνση.