Μια πολύχρωμη εικόνα, που έχει τονώσει κατά πολύ τη διάθεση μαθητών και εκπαιδευτικών, έχει αποκτήσει εδώ και ένα μήνα περίπου ο δεύτερος όροφος του 4ου Γυμνασίου Μυτιλήνης, με τη βοήθεια της ΠΟΛΙΑΝΑ.
Οι μαθητές του 4ου Γυμνασίου Μυτιλήνης, με τη βοήθεια της ΠΟΛΙΑΝΑ
Μια πολύχρωμη εικόνα, που έχει τονώσει κατά πολύ τη διάθεση μαθητών και εκπαιδευτικών, έχει αποκτήσει εδώ και ένα μήνα περίπου ο δεύτερος όροφος του 4ου Γυμνασίου Μυτιλήνης. Με τη βοήθεια της ΠΟΛΙΑΝΑ, που τους προμήθευσε με χρώματα και ιδέες, οι μαθητές του Σχολείου έχουν δημιουργήσει δύο μεγάλες τοιχογραφίες σε μια προσπάθεια να αλλάξουν την εικόνα που αντικρίζουν κατά τα μαθήματά τους.
Όλα ξεκίνησαν από το διευθυντή του 4ου Γυμνασίου Μυτιλήνης, Παναγιώτη Χατζηλάμπρου, που ήρθε σε επαφή με τα μέλη τής ΠΟΛΙΑΝΑ, ζητώντας τη βοήθειά τους προκειμένου να υλοποιηθεί η αρχική ιδέα σε πράξη.
Στο Σχολείο βρέθηκε τελικά η Ανίκ Σίρις, που καθοδήγησε τα παιδιά στο πώς να ζωγραφίσουν με οικολογικά χρώματα τοίχου ένα σχέδιο που θυμίζει έργο τού Σαλβαδόρ Νταλί (αποκαλείται τέχνη «daliesque»), το οποίο απεικονίζει ένα πλοίο με πανιά αποτελούμενα από… χρωματιστές πεταλούδες, καθώς και ένα δεύτερο σχέδιο, που απεικονίζει την προκυμαία της Μυτιλήνης όπως φαίνεται από το λιμάνι.
Σύμφωνα με την ίδια, το πρώτο σχέδιο το είχαν βρει τα παιδιά στο διαδίκτυο, ενώ το δεύτερο το φιλοτέχνησαν όλοι μαζί. Για την ολοκλήρωση των δύο τοιχογραφιών, η καθεμία από τις οποίες καταλαμβάνει μια επιφάνεια 3x3 μέτρων στους τοίχους του Σχολείου, χρειάστηκαν συνολικά έξι πρωινά.
«Δουλέψαμε κατά τις ώρες των μαθημάτων, στο πλαίσιο των Καλλιτεχνικών, λίγο πριν τις γιορτές», λέει η Ανίκ Σίρις στο «Ε». «Οι συγκεκριμένη αίθουσα είναι πολύ μεγάλη, τα παιδιά επιθυμούσαν ένα θέμα τοπικού ενδιαφέροντος κι ένα ελεύθερο, και έμειναν ενθουσιασμένα τόσο με τη διαδικασία όσο και με το αποτέλεσμα.»
Σημειώνεται πως παρόμοια δουλειά έχει κάνει η ΠΟΛΙΑΝΑ και σε άλλα σχολεία της πόλης, όπως το 2ο, το 4ο, το 10ο και το 15ο Δημοτικό.