Σημαντικές προσπάθειες για τη σωστή λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου Λήμνου καταβάλλει η δημοτική αρχή, ενώ αναζητά και χώρους για τη στέγαση νέων υπηρεσιών. Συγκεκριμένα, αποφασίστηκε να γίνει αναδιάταξη των χώρων στο Παπουτσίδειο Μέγαρο.
Σημαντικές προσπάθειες για τη σωστή λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου Λήμνου καταβάλλει η δημοτική αρχή, ενώ αναζητά και χώρους για τη στέγαση νέων υπηρεσιών. Συγκεκριμένα, αποφασίστηκε να γίνει αναδιάταξη των χώρων στο Παπουτσίδειο Μέγαρο, εκεί όπου στεγάζονταν υπηρεσίες του Δήμου με άλλα γραφεία φορέων και συλλόγων.
Προκειμένου να εξευρεθούν νέοι χώροι για τη στέγαση των τεχνικών υπηρεσιών, μια μεγάλη αίθουσα στην οποία φυλάσσονταν τα δημοτικά έγγραφα των δεκαετιών τού ‘70 και του ‘80 άδειασε και τα έγγραφα μεταφέρθηκαν σε δημοτική αποθήκη στο Λιβαδοχώρι. Παράλληλα, μεταφέρθηκαν τα γραφεία του Παλλημνιακού Σχολικού Ταμείου στο κτήμα της Μητρόπολης και της Αθλητικής Ένωσης Λήμνου στο γήπεδο της Μύρινας. Από αυτή την αναδιάταξη έχουν εξοικονομηθεί χώροι 120 τ.μ., όπου θα στεγαστεί και ο αρμόδιος αντιδήμαρχος για τα έργα, Παναγιώτης Τσανταρλιώτης.
Σχετικά με το θέμα της αναδιάρθρωσης των υπηρεσιών και των υπαλλήλων και της σωστής τοποθέτησής τους στις υπηρεσίες, έχει ήδη παρθεί απόφαση να ενισχυθεί με διοικητικό προσωπικό το Τμήμα της Πολεοδομίας.
«Γίνεται μια μεγάλη προσπάθεια για προσφέρουμε στους υπαλλήλους αξιοπρεπείς χώρους εργασίας και στους δημότες μας καλύτερη εξυπηρέτηση», είπε χθες στο «Ε» ο δήμαρχος Λήμνου, Αντώνης Χατζηδιαμαντής, ο οποίος, σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε στα Μ.Μ.Ε. της Λήμνου, αναφέρθηκε σε όλες τις πρωτοβουλίες που πήρε τις πρώτες ημέρες της η νέα δημοτική αρχή. Αξίζει να σημειωθεί πως μέσα στις ανακοινώσεις του δημάρχου βρίσκονται και θέματα που αφορούν στις πρώτες παρεμβάσεις, καθώς και τα έργα που θα δρομολογήσει η νέα δημοτική αρχή.
Στο Δημοτικό Συμβούλιο, που θα συνεδριάσει αύριο Παρασκευή, θα οριστούν τα πρόσωπα που θα συγκροτήσουν τις επιτροπές του Δήμου, ενώ θα εξεταστούν και άλλα τρέχοντα θέματα. Ένα από τα ζητήματα που θα συζητηθούν είναι και η μίσθωση χώρου περίπου 100 τετραγωνικών μέτρων, όπου θα εγκατασταθεί η Δημοτική Κοινότητα Μύρινας και το ταμείο του Δήμου.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου, Κώστα Αδαμίδη, η επόμενη συνεδρίαση θα γίνει μέχρι το τέλος του μήνα, καθώς υπάρχουν πολλά θέματα προς συζήτηση και λήψη σχετικών αποφάσεων.