Η άφιξη του πελάτη, μαζί με το όνομα και τη φωτογραφία του, γίνεται γνωστή στην εφαρμογή του εμπόρου, δίνοντάς του τη δυνατότητα να χρεώνει προϊόντα και υπηρεσίες στην πιστωτική κάρτα του πρώτου.
Τέλος στην πληκτρολόγηση
Η άφιξη του πελάτη, μαζί με το όνομα και τη φωτογραφία του, γίνεται γνωστή στην εφαρμογή του εμπόρου, δίνοντάς του τη δυνατότητα να χρεώνει προϊόντα και υπηρεσίες στην πιστωτική κάρτα του πρώτου.
Είστε έτοιμοι να πετάξετε το πορτοφόλι σας, τα χρήματα και τις πιστωτικές κάρτες; Μία εφαρμογή πληρωμών για «κινητές» πλατφόρμες επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν αγορές μέσω του smartphone, χωρίς να βγάζουν τη συσκευή από την τσέπη ή την τσάντα τους.
Δημιούργημα του τεχνολογικού startup Square, η εφαρμογή Card Case επιτρέπει στους πελάτες να πληρώνουν για προϊόντα και υπηρεσίες σε τοπικούς εμπόρους αυτομάτως, με το να δίνουν απλά το όνομά τους για να συμπληρωθεί η συναλλαγή.
«Μπαίνεις μέσα, λες το όνομά σου και φεύγεις. Είναι μια φαινομενικά αόρατη εμπειρία πληρωμής», είπε η Megan Quinn, διευθύντρια Προϊόντων τής Square.
H εφαρμογή ανοίγει σε μια καρτέλα όταν αντιλαμβάνεται πως ο πελάτης είναι σε ακτίνα 100 μέτρων από μια επιχείρηση - αρκεί βέβαια να έχει προηγηθεί ενεργοποίηση της εφαρμογής από το χρήστη και να έχει δοθεί έγκριση από την επιχείρηση.
Η άφιξη του πελάτη, μαζί με το όνομα και τη φωτογραφία του, γίνεται γνωστή στην εφαρμογή του εμπόρου, δίνοντάς του τη δυνατότητα να χρεώνει προϊόντα και υπηρεσίες στην πιστωτική κάρτα του πρώτου.
Με το να δίνεται πρόσβαση στο όνομα του πελάτη και αφαιρώντας το στοιχείο της συναλλαγής, η εταιρεία ελπίζει ότι θα προσφέρει μια διαπροσωπική προοπτική, βοηθώντας τους πελάτες να νιώθουν τακτικοί ακόμη και σε μαγαζιά που δεν έχουν ξαναμπεί.
«Απομακρύναμε τη μηχανική της συναλλαγής και επαναφέραμε τη σχέση και τη συζήτηση μεταξύ του εμπόρου και του πελάτη», εξήγησε ο Quinn, προσθέτοντας ότι οι πελάτες τείνουν να ξαναγυρίζουν στο μέρος όπου αισθάνθηκαν άνετα.
Πάνω από 20.000 εμπόρους έχουν υπογράψει για την εφαρμογή στις ΗΠΑ μέσα σε εβδομάδες, συμπεριλαμβανομένων καφετεριών, φούρνων, κουρείων, ακόμη και υπεραγορών για αγροτικά προϊόντα. Παρ’ όλο που κι άλλες εταιρείες έχουν ανακοινώσει κινητές εφαρμογές πληρωμών, αρκετοί έχουν υιοθετήσει την τεχνολογία Near Field Communication, η οποία χρησιμοποιεί ένα τσιπ στα smartphones για να στέλνει κρυπτογραφημένα δεδομένα πληρωμών - όταν το κινητό «διαβάζεται» από τη συσκευή ανάγνωσης του εμπόρου.
Ωστόσο, από τη Square δηλώνουν ότι ενώ η NFC είναι μια ενδιαφέρουσα τεχνολογία, θεωρούν ότι «δεν είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη μικρών επιχειρήσεων».
Πηγή: kathimerini.gr