«Πάγωσαν» οι κρίσεις

01/07/2012 - 05:56
Με εξαίρεση τη Γενική Γραμματεία Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής που «πάγωσε» προσωρινά, για ένα μήνα, τις κρίσεις, όλοι οι άλλοι φορείς του Δημοσίου και της αυτοδιοίκησης στη Λέσβο θα περιμένουν τουλάχιστον μέχρι και το Μάιο του 2012 πριν αρχίσουν τη διαδικασία επιλογής προϊσταμένων.
Σταμάτησε η διαδικασία επιλογής προϊσταμένων σε Δημόσιο και αυτοδιοίκηση

Με εξαίρεση τη Γενική Γραμματεία Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής που «πάγωσε» προσωρινά, για ένα μήνα, τις κρίσεις, όλοι οι άλλοι φορείς του Δημοσίου και της αυτοδιοίκησης στη Λέσβο θα περιμένουν τουλάχιστον μέχρι και το Μάιο του 2012 πριν αρχίσουν τη διαδικασία επιλογής προϊσταμένων. Άλλωστε, οι ραγδαίες αλλαγές σε δημόσιο και ευρύτερο δημόσιο τομέα έχουν οδηγήσει διοικήσεις, συνδικαλιστές και υπαλλήλους σε άλλες προτεραιότητες, πέραν των κρίσεων.

Πιο συγκεκριμένα, σε Δήμο Λέσβου, Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου, αλλά και Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αιγαίου, δεν προβλέπεται πριν τα μέσα τού 2012 να ξεκινήσουν οι κρίσεις των προϊσταμένων, αφενός για να ολοκληρωθούν οι όποιες τροποποιήσεις αφορούν στους Οργανισμούς Εσωτερικής Υπηρεσίας και αφετέρου προκειμένου να συγκροτηθεί κεντρικά το Συμβούλιο Επιλογής Προϊσταμένων (ΣΕΠ), το πιο πιθανόν το Μάιο. Βέβαια, οι διαδικασίες εκλογής των αιρετών στα υπηρεσιακά συμβούλια θα συνεχιστούν κανονικά, όπως π.χ. στην Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου, της οποίας οι υπάλληλοι θα ψηφίσουν στις 15 Δεκεμβρίου για την ανάδειξη των αιρετών μελών του οικείου Υπηρεσιακού Συμβουλίου. Σε όλους, δε, τους φορείς η διαδικασία των κρίσεων θα γίνει με το νέο πλαίσιο που διαμορφώθηκε με πρόσφατο νόμο.

Προσωρινή διακοπή
Ο μόνος φορέας που μέχρι πρότινος συνέχιζε τη διαδικασία των κρίσεων με το προηγούμενο καθεστώς, ήταν η Γενική Γραμματεία Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, αλλά το Υπηρεσιακό Συμβούλιο στην τελευταία του συνεδρίαση, την προηγούμενη Τετάρτη, αποφάσισε να «παγώσει» τις κρίσεις τουλάχιστον μέχρι το τέλος τού 2011. Η διακοπή αυτή κρίθηκε αναγκαία, όπως είπε και ο γενικός γραμματέας Δημήτρης Χαλκιώτης, «δεδομένων των αλλαγών που θα επέλθουν στο πλαίσιο της αναδιαμόρφωσης των υπηρεσιών της Γραμματείας».
Ειδικότερα, υπάρχει πρόταση οι επτά διευθύνσεις της Γενικής Γραμματείας να μειωθούν σε πέντε.
Το Υπηρεσιακό Συμβούλιο έχει συγκροτηθεί απ’ τις αρχές τού 2011, με πρόεδρο το Στρατή Γεωργή, μέλη τους Παύλο Μιχαλακέλλη και Μυρσίνη Γιαννέλλη και αιρετά μέλη τους Ηρακλή Κουντουρέλλη και Κώστα Κελαϊδίτη. Τον Αύγουστο, μάλιστα, κατατέθηκαν υποψηφιότητες για τρεις θέσεις διευθυντών, αντίστοιχα στις Διευθύνσεις Περιβάλλοντος, Πολιτισμού και Γενικών Υποθέσεων. Όμως, η διαδικασία επιλογής μεταξύ των ενδιαφερομένων για τις τρεις αυτές διευθύνσεις (δεν ξεκίνησε ανάλογη και για τα ΠΣΕΑ) ανεστάλη μέχρις ότου οριστικοποιηθεί πόσες και ποιες διευθύνσεις σε επίπεδο Γενικής Γραμματείας θα προκύψουν απ’ την αναμόρφωση.
Σημειωτέον ότι απ’ το αρμόδιο Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης, απ’ όπου και ζητήθηκαν διευκρινίσεις για το εάν πρέπει ή όχι να σταματήσουν οι κρίσεις, υπήρξε απάντηση πως δεν προβλέπεται κάτι σχετικό. Πάντως, παραμένει έντονος προβληματισμός, κατ’ αρχήν για το αν μόλις ολοκληρωθούν οι κρίσεις που προσωρινά διακόπτονται, θα χρειαστεί να ξαναγίνουν με το νέο νόμο κρίσεις απ’ την αρχή, και για ποιους.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey