
Απαγορεύεται η αναπαραγωγή με οποιονδήποτε τρόπο.
Για το τελευταίο τετραήμερο του Αυγούστου «κλείδωσε» η ανακοίνωση των φετινών βάσεων εισαγωγής στα πανεπιστήμια και στα ΤΕΙ. Ο σεισμός της Λέσβου σε συνδυασμό με το νέο καλεντάρι της διαδικασίας των Πανελλαδικών Εξετάσεων «ευθύνονται» για τη μικρή αυτή καθυστέρηση σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.
Δείτε εδώ τις πρώτες βαθμολογίες
http://www.emprosnet.gr/paideia/ki-alles-proties
http://www.emprosnet.gr/paideia/diekdikoyn-ta-oneira-tous
Ειδικότερα, σύμφωνα με πληροφορίες της «Καθημερινής», μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας υποβολής των μηχανογραφικών δελτίων των τελικά περίπου 95.000 υποψηφίων –στις εξετάσεις των Γενικών Λυκείων και ειδικά στο κοινό μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας Γενικής Παιδείας προσήλθαν 81.515 υποψήφιοι και στα Μαθηματικά των Επαγγελματικών Λυκείων 13.141 υποψήφιοι– που διεκδικούν τις 70.000 θέσεις σε πανεπιστήμια και ΤΕΙ, ο μηχανισμός του υπουργείου Παιδείας κινείται στους ετήσιους εντατικούς ρυθμούς της εποχής ώστε οι βάσεις εισαγωγής να ανακοινωθούν το τελευταίο δεκαήμερο του Αυγούστου. Πέρυσι, ανακοινώθηκαν στις 24 Αυγούστου, ωστόσο φέτος η ετυμηγορία για τους υποψηφίους θα γίνει λίγες ημέρες αργότερα, με τα στελέχη του υπουργείου που μίλησαν στην «Κ» να την προσδιορίζουν από τη Δευτέρα 28 Αυγούστου έως και την Πέμπτη 31 Αυγούστου.
Φέτος, επίσης, τη διαδικασία επηρεάζει και η αναβολή, για λίγες ημέρες, των Πανελλαδικών Εξετάσεων για τους μαθητές των νησιών του Βορείου Αιγαίου λόγω του πρόσφατου καταστροφικού σεισμού.
Συγκεκριμένα, λόγω της σεισμικής δραστηριότητας, ανεβλήθησαν για κάποιες ημέρες οι εξετάσεις στα Γενικά και στα Επαγγελματικά Λύκεια της Λέσβου, Χίου, Οινουσσών και Ψαρών.
Η ολοκλήρωση της προθεσμίας υποβολής των μηχανογραφικών δελτίων δεν άλλαξε τα δεδομένα για τις τάσεις των βάσεων εισαγωγής, όπως προκύπτουν από τις επιδόσεις των υποψηφίων, καθώς και το γεγονός ότι οι περισσότεροι επέλεξαν να εξεταστούν όχι μόνο σε τέσσερα αλλά και σε πέμπτο μάθημα, διευρύνοντας έτσι τις επιλογές τους με τις σχολές και τα τμήματα ενός δεύτερου επιστημονικού πεδίου.