Απαγορεύεται η αναπαραγωγή με οποιονδήποτε τρόπο.
Τον κόσμο του διαδικτύου μέσα από τα μάτια και την ιδιοσυγκρασία των μαθητών είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν 120 γονείς, εκπαιδευτικοί, αλλά και οι ίδιοι οι μαθητές, το απόγευμα της Τρίτης στην αίθουσα τελετών του Πειραματικού Λυκείου Μυτιλήνης.
Με αφορμή την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου, τα στελέχη του Δικτύου «Αριάδνη» σε συνεργασία με την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου διοργάνωσαν μία πολύ ενδιαφέρουσα ημερίδα με τίτλο «Πώς ζουν τον κόσμο τού internet οι μαθητές;».
Το τι αποτελεί το διαδίκτυο για τους μαθητές και ποιες ανάγκες τούς καλύπτει ήταν τα βασικά ζητήματα που κέντρισαν το ενδιαφέρον γονιών και δασκάλων. Ο καθηγητής Πληροφορικής του 3ου Λυκείου Μυτιλήνης Ευριπίδης Χατζηπαρασκευάς παρουσίασε τα διαδικτυακά παιχνίδια, τα είδη ηλεκτρονικών παιχνιδιών, το πόσο εθιστικά είναι, το ότι οι μαθητές αφιερώνουν χρόνο και ενέργεια σε αυτά, τονίζοντας ότι μειώνεται η δυνατότητά τους για μελέτη.
Η χρήση
Η καθηγήτρια Πληροφορικής του 5ου Γυμνασίου Μυτιλήνης Ευαγγελία Κρητικού αναφέρθηκε στη χρήση των κοινωνικών δικτύων, τον τρόπο και το λόγο που τα χρησιμοποιούν οι μαθητές, ενώ δόθηκαν και «οδηγίες χρήσης» από μαθητές του Σχολείου. Ο καθηγητής Πληροφορικής του 5ου Λυκείου Μυτιλήνης Χριστόφορος Μουρουγιάννης διασαφήνισε τον τρόπο αναζήτησης πληροφοριών, ξεχωρίζοντας την πληροφόρηση από την παραπληροφόρηση.
Τους κινδύνους κατά τη χρήση τού internet από τους νέους και τεχνικές αντιμετώπισής τους επεσήμανε η κοινωνική και κλινική ψυχολόγος, στέλεχος του Κέντρου Πρόληψης «Πνοή», Ελένη Καραγεωργίου, ενώ πολύ χρήσιμες και σημαντικές οδηγίες προς γονείς και εκπαιδευτικούς για την καλή χρήση του διαδικτύου έδωσε ο σχολικός σύμβουλος Πληροφορικής Β. Αιγαίου, Τιμολέων Θεοφανέλλης.
Το Δίκτυο «Αριάδνη» συντονίζεται από τη Μονάδα Εφηβικής Υγείας τής Β΄ Παιδιατρικής Κλινικής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και ασχολείται με το φαινόμενο του «εθισμού» των εφήβων στο διαδίκτυο και τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν τα παιδιά και οι έφηβοι από την ανεξέλεγκτη χρήση του.