Θέμα μεταφορικού ισοδύναμου στα ελληνικά νησιά, ώστε τα εισιτήρια στις θαλάσσιες συγκοινωνίες να κοστίζουν όσο τα αντίστοιχα των χερσαίων μεταφορών ίσης απόστασης, φέρνουν στο Ευρωκοινοβούλιο με ερώτησή τους οι Οικολόγοι Πράσινοι.
Θέμα μεταφορικού ισοδύναμου στα ελληνικά νησιά, ώστε τα εισιτήρια στις θαλάσσιες συγκοινωνίες να κοστίζουν όσο τα αντίστοιχα των χερσαίων μεταφορών ίσης απόστασης, φέρνουν στο Ευρωκοινοβούλιο με ερώτησή τους οι Οικολόγοι Πράσινοι. Το μεταφορικό ισοδύναμο, που αποτελεί χρόνιο αίτημα των νησιωτών, ισχύει ήδη σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, όπως η Ιταλία και η Γαλλία, συμβάλλοντας σοβαρά στη στήριξη των νησιωτικών τους περιοχών.
Στην ερώτηση του Μιχάλη Τρεμόπουλου επισημαίνεται η ιδιαιτερότητα της Ελλάδας με το μεγάλο αριθμό κατοικημένων νησιών, η πτώση της επιβατικής κίνησης λόγω της οικονομικής κρίσης και των ακριβών εισιτηρίων, καθώς και τα προβλήματα που συνεπάγεται αυτό για την τοπική οικονομία των νησιών. Σημειώνεται επίσης ότι παλαιότερη πρωτοβουλία της ελληνικής κυβέρνησης, τον περασμένο Ιανουάριο, φαίνεται να έχει μείνει χωρίς συνέχεια μετά και την πρόσφατη κατάργηση του Υπουργείου Αλιείας και Νησιωτικής Πολιτικής.
Εστιάζοντας στην ευρωπαϊκή διάσταση, ο ευρωβουλευτής των Οικολόγων Πράσινων ρωτά την Κομισιόν εάν η μέχρι τώρα ελληνική πρακτική είναι σύμφωνη με την ευρωπαϊκή νομοθεσία βάσει του Ευρωπαϊκού Κανονισμού 3577/92, αν οι νησιωτικές περιφέρειες μπορούν να προωθήσουν και οι ίδιες δράσεις για το μεταφορικό ισοδύναμο σε συνεργασία με την Ε.Ε., καθώς και αν σκοπεύει να προωθήσει ευρωπαϊκή νομοθεσία με πληρέστερο πλαίσιο για τις αναγκαίες πολιτικές νησιωτικότητας. Ρωτά, επίσης, αν η Κομισιόν είναι διατεθειμένη να προτείνει ειδικές ρυθμίσεις, τουλάχιστον για τις χώρες με οικονομικά προβλήματα όπως η Ελλάδα, ώστε δράσεις για το μεταφορικό ισοδύναμο να μπορούν να έχουν ευρωπαϊκή συγχρηματοδότηση.