Έμφαση στη γραμμή Πειραιά - Χίου - Μυτιλήνης δίνει ο Βαρδινογιάννης

Πολεμικές ιαχές στην Hellenic Seaways

27/07/2012 - 15:05

Η γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη και η παρουσία της Hellenic Seaways γίνεται αντικείμενο της διαμάχης που έχει ξεσπάσει στο εσωτερικό της εταιρείας, μεταξύ των μεγαλομετόχων της Γιάννη Βαρδινογιάννη και Emmanuele Grimaldi.

Η γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη και η παρουσία της Hellenic Seaways γίνεται αντικείμενο της διαμάχης που έχει ξεσπάσει στο εσωτερικό της εταιρείας, μεταξύ των μεγαλομετόχων της Γιάννη Βαρδινογιάννη και Emmanuele Grimaldi.

Η αντιπαράθεση των δύο πλευρών έχει μεγάλη προϊστορία. Ωστόσο το πιο ενδιαφέρον στοιχείο για το επιβατικό κοινό της Λέσβου είναι πως ο νυν πρόεδρος της εταιρείας, Γιάννης Βαρδινογιάννης, δήλωσε ρητώς ότι η Hellenic Seaways το επόμενο διάστημα θα πρέπει να δώσει έμφαση στις γραμμές των Κυκλάδων, των Σποράδων και στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη. Η δήλωση αυτή έγινε κατά τη διάρκεια της προχθεσινής τακτικής γενικής συνέλευσης της εταιρείας και δείχνει το ενδιαφέρον της πλειοψηφίας των μετόχων για τη γραμμή.

Εντελώς διαφορετικές είναι οι απόψεις που εκφράζει η σημερινή μειοψηφία της εταιρείας, δηλαδή ο Όμιλος Grimaldi, ο οποίος κατά τη διάρκεια της γενικής συνέλευσης ανέφερε ότι η εταιρεία θα πρέπει να αποχωρήσει από τις ζημιογόνες γραμμές και να πουλήσει πλοία. Από τον Όμιλο Grimaldi δεν έκανε αναφορά στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη, ωστόσο είναι γνωστό ότι το «Νήσος Χίος» κατέγραψε σημαντικές ζημίες την προηγούμενη χρονιά, λόγω της μειωμένης κίνησης της γραμμής σε επιβάτες και οχήματα. H κατάσταση αυτή αναμένεται να επιδεινωθεί μετά την είσοδο στη γραμμή τού «Blue Star Patmos», αλλά και την παραπέρα μείωση των επιβατών και του μεταφορικού έργου της γραμμής.

Σε χθεσινή ανακοίνωση της εταιρείας «Μινωικές Γραμμές», που ελέγχεται πλήρως από τον Όμιλο Grimaldi, τέθηκε ζήτημα και για την αιφνίδια απομάκρυνση του «Νήσος Μύκονος» από τη γραμμή Ικαρίας - Σάμου το χειμώνα, την παύση της ναύλωσης του πλοίου από την ΑΝΕΚ και τη δρομολόγηση στη ίδια γραμμή τού «Ιεράπετρα», που ανήκει στην ΑΝΕΚ. Τόσο η ΑΝΕK, όσο και η Hellenic Seaways, ελέγχονται από τον κ. Βαρδινογιάννη.

Ακόμη αξίζει να αναφερθεί ότι τα χρέη τής ΑΝΕΚ προς την Hellenic Seaways ανέρχονται στα 13 εκατ. ευρώ.

Έρχεται το «Χίος»
Σήμερα Παρασκευή αναμένεται να επιστρέψει στα τακτικά του δρομολόγια το «Νήσος Χίος», το οποίο την Τετάρτη αναχώρησε από το ναυπηγείο της Σύρου. Χθες Πέμπτη το απόγευμα, το δρομολόγιο πραγματοποιήθηκε από το «Νήσος Μύκονος». Η επιστροφή τού «Χίος» στη γραμμή σημαίνει ότι θα δρομολογηθεί το «Μύκονος» στη γραμμή Ικαρίας - Σάμου, όπως προβλέπει η πρόσφατη απόφαση του ΥΕΝ.

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey