Ξεκινάει την επόμενη εβδομάδα δρομολόγια το «Blue Star Patmos»

Ισχυρή παρουσία

05/07/2012 - 15:16

Την ερχόμενη Δευτέρα 9 Ιουλίου θα φθάσει στον Πειραιά το «Blue Star Patmos» και την Τρίτη θα ξεκινήσει το παρθενικό του δρομολόγιο στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη.

Την ερχόμενη Δευτέρα 9 Ιουλίου θα φθάσει στον Πειραιά το «Blue Star Patmos» και την Τρίτη θα ξεκινήσει το παρθενικό του δρομολόγιο στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη. Την Τετάρτη θα φθάσει στη Μυτιλήνη και θα γίνει η παρουσίασή του στους κατοίκους της Λέσβου. Για περισσότερο από δύο ώρες το πλοίο θα δέχεται επισκέπτες που θα θέλουν να γνωρίσουν τους χώρους του. Το βράδυ της Τετάρτης θα αναχωρήσει από τη Μυτιλήνη για τη Χίο και τον Πειραιά. Αυτό θα είναι και το πρώτο κανονικό δρομολόγιο του πλοίου.

Το πλοίο θα πραγματοποιεί τέσσερα δρομολόγια την εβδομάδα τη θερινή περίοδο και τρία τη χειμερινή. Ειδικότερα, τη θερινή περίοδο το πλοίο θα αναχωρεί κάθε Τρίτη, Πέμπτη και Κυριακή από τον Πειραιά στις 9 το βράδυ και θα φθάνει στη Μυτιλήνη στις 8 το πρωί της επόμενης ημέρας. Κάθε Σάββατο θα αναχωρεί 9 το πρωί από τον Πειραιά και θα φθάνει στη Μυτιλήνη στις 6 το απόγευμα.

Η πρώτη επίσημη παρουσίαση της νέας γραμμής από την Blue Star έγινε χθες το πρωί στο Επιμελητήριο Λέσβου, από τον εμπορικό διευθυντή Γραμμών Εσωτερικού τού Attica Group, Διονύση Θεοδωράτο, και τους κεντρικούς πράκτορες της εταιρείας στη Μυτιλήνη, Αντώνη και Ηλία Πίκουλο.

Ο κ. Θεοδωράτος ανέφερε ότι το πλοίο έχει τη δυνατότητα να κινείται με ταχύτητα 26 μιλίων ανά ώρα, όμως η υπηρεσιακή του ταχύτητα θα είναι στα 21 μίλια ανά ώρα όταν πραγματοποιεί νυχτερινά δρομολόγια, για να μειώνει το κόστος του καυσίμου. Το Σάββατο θα κινείται με μεγαλύτερη ταχύτητα προκειμένου να εκτελεί το δρομολόγιό του σε μικρότερο χρόνο.


Τι επιδιώκει…
Ο κ. Θεοδωράτος απέφυγε να πει ποιο είναι το ποσοστό της αγοράς που θα επιδιώξει να πάρει η Blue Star από τη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη. Όμως είπε πως σε κάθε περίπτωση, θα είναι μεγαλύτερο από το 33,33%.

Θέλοντας να πει ότι δεν πρόκειται να μοιραστεί η γραμμή στα τρία, δηλαδή ισομερώς μεταξύ των τριών πλοίων που είναι σήμερα δρομολογημένα.

Η μείωση της επιβατικής κίνησης στη γραμμή δε θεωρείται μεγάλο πρόβλημα για την Blue Star. Επιπλέον πιστεύει ότι η δρομολόγηση ενός νεότευκτου πλοίου με μεγάλη μεταφορική ικανότητα, θα φέρει περισσότερους επιβάτες στη γραμμή. Αντίθετα, ο κ. Θεοδωράτος θεωρεί μεγάλο πρόβλημα το υψηλό κόστος του πετρελαίου και το θεσμικό πλαίσιο για την ακτοπλοΐα που ισχύει στη χώρα μας.

Τέλος, διέψευσε τις φήμες πως ο Όμιλος Attica έχει προχωρήσει σε συνεργασία με την Hellenic Seaways.

Το στέλεχος του Ομίλου Attica εξήγησε ότι το ενδιαφέρον για το βόρειο Αιγαίο δεν είναι καινούργιο. Θύμισε ότι το 2002 η εταιρεία είχε πραγματοποιήσει ένα δοκιμαστικό δρομολόγιο με το «Blue Star 1», όμως λόγω του μήκους του πλοίου παρουσιάστηκαν προβλήματα κατά την πρόσδεσή του στο λιμάνι της Χίου. Αργότερα, όταν η εταιρεία αποφάσισε να κατασκευάσει τα πλοία «Blue Star Patmos» και «Blue Star Delos», είχε δηλώσει ότι θα δρομολογηθούν σε νέες γραμμές. Άφησε έτσι εμμέσως να φανεί το ενδιαφέρον της για το βόρειο Αιγαίο.

Μέσα σε αυτόν το σχεδιασμό ενέταξε ο κ. Θεοδωράτος την προ ετών δρομολόγηση του πλοίου «Διαγόρας» στην άγονη γραμμή που συνδέει τη Θεσσαλονίκη με τα Δωδεκάνησα και περιελάμβανε προσέγγιση στο λιμάνι του Σιγρίου.

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey