Γενετικά σύνδρομα νοητικής καθυστέρησης

01/07/2012 - 05:56
Το βιβλίο αποτελεί μια σύντομη ανασκόπηση σύγχρονων ερευνητικών δεδομένων της αναπτυξιακής προσέγγισης πάνω σε συγκεκριμένα γενετικά σύνδρομα νοητικής καθυστέρησης.
Αναστασία Αλευριάδου - Στεργιανή Γκιαούρη
Αναπτυξιακή και εκπαιδευτική προσέγγιση
Εκδόσεις University Studio Press
Θεσσαλονίκη 2009, σελ. 203

Το βιβλίο αποτελεί μια σύντομη ανασκόπηση σύγχρονων ερευνητικών δεδομένων της αναπτυξιακής προσέγγισης πάνω σε συγκεκριμένα γενετικά σύνδρομα νοητικής καθυστέρησης. Η παρούσα κριτική σύνθεση αναφέρεται στα νευροψυχολογικά προφίλ, στα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας και στις προτάσεις ψυχοεκπαιδευτικής παρέμβασης τεσσάρων, μη ιδιαίτερα γνωστών, για τους εκπαιδευτικούς της Ειδικής Αγωγής, συνδρόμων: α) Turner, β) Williams, γ) Prader-Willi και δ) εύθραυστου Χ χρωμοσώματος. Αποτελεί ένα χρήσιμο εγχειρίδιο, το οποίο απευθύνεται σε ένα ευρύ φάσμα εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής, γονέων και επαγγελματιών (ψυχολόγων, παιδοψυχίατρων, λογοθεραπευτών, εργοθεραπευτών, φυσιοθεραπευτών, κοινωνικών λειτουργών, νοσηλευτών και άλλων σχετικών ειδικοτήτων) που ασχολούνται με την αξιολόγηση και εκπαίδευση των παιδιών με νοητική καθυστέρηση γενετικής αιτιολογίας.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey