Στο «ψυγείο» του μέλλοντος!

01/07/2012 - 05:56
Στο… αόριστο μέλλον τοποθετεί το υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών το έργο κατασκευής νέου αεροσταθμού δυτικά του διαδρόμου προσγείωσης - απογείωσης στο Αεροδρόμιο Μυτιλήνης.
Στο… αόριστο μέλλον, τουλάχιστον μετά από έξι χρόνια -και αν- τοποθετεί το υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών το έργο κατασκευής νέου αεροσταθμού δυτικά του διαδρόμου προσγείωσης - απογείωσης στο Αεροδρόμιο Μυτιλήνης, απαντώντας σε σχετική ερώτηση του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ και πολιτικού εκπροσώπου για θέματα Μεταφορών και Επικοινωνιών, Νίκου Σηφουνάκη. Τονίζει μάλιστα ότι η υλοποίηση του έργου θα εξαρτηθεί και «από τις οικονομικές δυνατότητες της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας».

Η αρμόδια υπηρεσία της Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας που απάντα στην ερώτηση του κ. Σηφουνάκη, αναφέρει στο σχετικό κείμενο ότι «οι διατιθέμενοι πόροι για την αναβάθμιση των αεροδρομίων από το ΕΣΠΑ είναι πολύ περιορισμένοι» και θα διατεθούν… «στα μεγάλα αεροδρόμια».
Επιπλέον, το υπουργείο αναφέρεται στο έργο επισκευής και βελτίωσης του υπάρχοντος αεροσταθμού, το οποίο - όπως υπογραμμίζει - θα κοστίσει 10 εκατ. ευρώ και θα υλοποιηθεί το 2009 και 2010.

«… είναι υπό απαλλοτρίωση»
Ενδιαφέρον όμως παρουσιάζει η απάντηση της αρμόδιας υπηρεσίας της ΥΠΑ σχετικά με τη διαδικασία των απαλλοτριώσεων για το μεγάλο έργο κατασκευής νέου αεροσταθμού. Όπως αναφέρει, η διαδικασία αυτή είναι χρονοβόρα και μπορεί ν’ απαιτήσει χρονικό διάστημα τριών έως και έξι ετών. Όσον αφορά στους κατοίκους της περιοχής που περιμένουν αμανάτι εδώ και χρόνια να δουν τι θα γίνει με τις περιουσίες τους, το σχετικό έγγραφο αναφέρει ότι «δεν έχει δεσμευτεί καμμιά περιουσία· απλά οι ιδιοκτήτες που θέλουν να βγάλουν άδεια οικοδομής ενημερώνονται ότι … “μπορεί στο μέλλον οι περιουσίες τους ν’ απαλλοτριωθούν”».
Σχολιάζοντας την απάντηση του υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών στη σχετική ερώτησή του, ο κ. Σηφουνάκης αναφέρει σε γραπτή δήλωσή του ότι ουσιαστικά επιβεβαιώνεται η «απένταξη» των έργων που προ πενταετίας, επί κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ, είχαν προγραμματισθεί για την κατασκευή νέου αεροσταθμού. Επισημαίνει ακόμη ότι με βάση την απάντηση της ΥΠΑ δε διαφαίνεται ότι υπάρχει «βούληση για διάθεση των απαιτούμενων πόρων, ούτε σοβαρός σχεδιασμός για αναβάθμιση του Αεροδρομίου Μυτιλήνης στο άμεσο μέλλον με νέες σύγχρονες εγκαταστάσεις».

«Πώς γίνεται;»
Όσο για την απάντηση που δόθηκε σχετικά με τους ιδιοκτήτες ακινήτων που βρίσκονται υπό ομηρεία όλα αυτά τα χρόνια, ο κ. Σηφουνάκης υπογραμμίζει: «Αναρωτιέμαι αν υπάρχει λογικός άνθρωπος που να ενδιαφέρεται για τον τόπο και να μπορεί να συμβιβάζεται με τις σημερινές κρατούσες κυβερνητικές αντιλήψεις, αφού καθίσταται πασίδηλο ότι τα επείγοντα αναγκαία έργα στο Αεροδρόμιο Μυτιλήνης - στην πύλη του νησιού προς τον έξω κόσμο, στην πρόοδο και στη γενικότερη ανάπτυξη - δεν πρόκειται να εκτελεστούν.»
Και καταλήγει: «[...] έτσι θα παρακολουθούμε ανήμποροι την εικόνα ξεπεσμού, με τους ξένους τουρίστες να στοιβάζονται στοιχιζόμενοι μέχρι το δρόμο, μέσα στο λιοπύρι, γιατί ο αεροσταθμός είναι ανεπαρκής και τριτοκοσμικός. Πεντέμισι χρόνια χαμένα και ουδείς ευθύνεται.»

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey