Οι τιμές και ο θόρυβος που δημιουργήθηκε γύρω απ’ αυτές δεν είναι το μείζον, όπως υποστηρίζει ο κ. Νίκος Ανδρέου, κατασκευαστής σκαφών.
Οι τιμές και ο θόρυβος που δημιουργήθηκε γύρω απ’ αυτές δεν είναι το μείζον, όπως υποστηρίζει ο κ. Νίκος Ανδρέου, κατασκευαστής σκαφών. Ο ίδιος, έχοντας λόγω και της επαγγελματικής του δραστηριότητας εικόνα της κατάστασης που επικρατεί σε τουριστικούς λιμένες της Ελλάδας αλλά και των απέναντι παραλίων, επισημαίνει με αφορμή αυτόν το θόρυβο την ανάγκη να προστατευθεί η φήμη της μαρίνας, ειδικά τώρα στην αρχή της λειτουργίας της, διότι διαφορετικά δύσκολα θα ανατραπεί ένα κακό όνομα. Μια κακή φήμη που θα «κυνηγά» τη μαρίνα Μυτιλήνης, αποτρέποντας πελάτες να έρθουν εδώ.
Μονόδρομος για να μη δημιουργηθούν στρεβλότητες είναι, σύμφωνα με τον κ. Ανδρέου, «να γίνει η μαρίνα, δηλαδή να ολοκληρωθεί και να μπορεί να παρέχει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, αφού τώρα δεν είναι ακόμη έτοιμη. Και δεν είναι έτοιμη γιατί δεν έχει όλες τις προβλεπόμενες πιστοποιήσεις, δεν μπορεί να λειτουργήσει, δεν μπορεί ακόμη να δώσει στα σκάφη αυτό για το οποίο πληρώνουν.».
«Η μαρίνα», λέει ο κ. Ανδρέου, «έγινε για την εξυπηρέτηση των σκαφών και με βασικό στόχο να προβάλει το νησί και να φέρει υψηλό εισοδηματικά τουρισμό. Για να επιτευχθεί όμως αυτό, θα πρέπει οι διαχειριστές του έργου να πράξουν τα δέοντα ώστε το έργο αυτό, το έργο που έγινε για όλο το νησί, να ανταποκριθεί στις προσδοκίες που δημιούργησε.»