Με αφορμή την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων του 2009, η διοίκηση του ΟΠΑΠ παραχώρησε σχετική συνέντευξη τύπου τη Δευτέρα στα γραφεία του Οργανισμού.
Με αφορμή την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων του 2009, η διοίκηση του ΟΠΑΠ παραχώρησε σχετική συνέντευξη τύπου τη Δευτέρα στα γραφεία του Οργανισμού. Ο πρόεδρος του ΟΠΑΠ, κ. Σταματόπουλος, και ο Διευθύνων Σύμβουλος κ. Σπανουδάκης, παρουσίασαν τα οικονομικά αποτελέσματα για το τέταρτο τρίμηνο και το δωδεκάμηνο που έληξε στις 31/12/09.
Ο πρόεδρος του ΟΠΑΠ υπογράμμισε ότι μόνο από την έκτακτη εισφορά που επιβλήθηκε στα κέρδη του 2008, το Δημόσιο εισέπραξε από τον ΟΠΑΠ, τουλάχιστον 100 εκ. ευρώ, σημειώνοντας πως η ελληνική κοινωνία επωφελείται κάθε χρόνο από 100 - 110 εκ. ευρώ μέσω του ΟΠΑΠ, χρήματα τα οποία διατίθενται μέσω των χορηγικών προγραμμάτων σε τομείς, όπως η υγεία, το περιβάλλον, ο πολιτισμός, ο αθλητισμός και άλλες κοινωνικές δράσεις.
Αναφορικά με τα οικονομικά αποτελέσματα της περυσινής χρονιάς, ο κ. Σταματόπουλος τόνισε ότι τα καθαρά κέρδη έφτασαν τα 593 εκ. ευρώ έναντι 728 εκ. το 2008 (-18,5%), επισημαίνοντας πως μέσα στο 2009, απουσίαζαν τα σημαντικά αθλητικά γεγονότα που προκαλούν τους παίχτες στο στοιχηματισμό, σε αντίθεση με το 2008 και το 2010, όπου μεγάλα αθλητικά γεγονότα ωφέλησαν σημαντικά τον ΟΠΑΠ. Εντυπωσιακές ήταν οι επιδόσεις του Τζόκερ και του Λόττο, με αύξηση 35% και 14% αντίστοιχα.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ μίλησε και για τις αναπτυξιακές προοπτικές του ΟΠΑΠ, αναλύοντας τους τέσσερις βασικούς άξονες, στους οποίους στοχεύει ο Οργανισμός για την ενίσχυση του:
- Διαρκής παρουσία και παρεμβάσεις σε διεθνές επίπεδο, για να προασπιστεί και να ενδυναμωθεί η θέση του ομίλου σε ό,τι αφορά τα 11 τυχερά παιχνίδια που διοργανώνει και διαχειρίζεται.
- Ουσιαστική συνδρομή στην Πολιτεία για την αντιμετώπιση του παράνομου στοιχηματισμού που κινείται μέσω διαδικτύου.
- Προετοιμασία για την επέκταση σε νέες δραστηριότητες. όπως ηλεκτρονικά και τεχνικά παιχνίδια περιορισμένου κέρδους.
- Διάθεση των διαφημιστικών κονδυλίων, ώστε να καταστεί πιο αποτελεσματική η προβολή των προϊόντων και των δραστηριοτήτων της εταιρείας.
Σε ερώτησή μας, στο πέρας της συνέντευξης, για τις δράσεις του ΟΠΑΠ στην Περιφέρεια, ο κ. Σπανουδάκης υπογράμμισε ότι ο ΟΠΑΠ θα δώσει έμφαση στην Περιφέρεια που είναι παραμελημένη, μη πριμοδοτώντας όμως προνομιακά κάποια επαρχία αλλά με ισότιμη καταβολή των διαθέσιμων κονδυλίων στις Περιφέρειες της χώρας.