Η προσχολική εκπαίδευση στον 21ο αιώνα

01/07/2012 - 05:56
Τα τελευταία χρόνια αναδεικνύεται ολοένα και περισσότερο η σπουδαιότητα της προσχολική εκπαίδευσης, καθώς σύγχρονα επιστημονικά δεδομένα επισημαίνουν ότι η προσχολική ηλικία αποτελεί μια κρίσιμη περίοδο για την ολόπλευρη ανάπτυξη των μικρών παιδιών.
Δόμνα - Μίκα Κακανά, Γιώτα Σιμούλη (επιμέλεια)
Θεωρητικές προσεγγίσεις και διδακτικές πρακτικές
Εκδόσεις Επίκεντρο
Αθήνα 2010, σελ. 598


Τα τελευταία χρόνια αναδεικνύεται ολοένα και περισσότερο η σπουδαιότητα της προσχολική εκπαίδευσης, καθώς σύγχρονα επιστημονικά δεδομένα επισημαίνουν ότι η προσχολική ηλικία αποτελεί μια κρίσιμη περίοδο για την ολόπλευρη ανάπτυξη των μικρών παιδιών.
Ο συλλογικός αυτός τόμος αποσκοπεί να συμβάλει στη σχετική συζήτηση που έχει ανοίξει σε ολόκληρη της εκπαιδευτική κοινότητα δημοσιεύοντας 69 αυτόνομα κείμενα που προβάλλουν σύγχρονες θεωρητικές προσεγγίσεις, ερευνητικές μελέτες και διδακτικές προτάσεις.
Τα άρθρα που περιλαμβάνονται στο βιβλίο απαντούν σε κρίσιμα ερωτήματα που βασανίζουν τους περισσότερους εκπαιδευτικούς που εργάζονται στα ποικίλα προσχολικά περιβάλλοντα, παρουσιάζοντας καινοτόμες παιδαγωγικές παρεμβάσεις και δράσεις, και προτείνοντας ολοκληρωμένες εκπαιδευτικές και διδακτικές πρακτικές. Το βιβλίο φιλοδοξεί να αποτελέσει πολύτιμο βοηθό, συνεργάτη και σύμβουλο στα χέρια όλων των εκπαιδευτικών που δραστηριοποιούνται στο νευραλγικό χώρο της προσχολικής εκπαίδευσης (και γιατί όχι και της πρωτοβάθμιας) και να αποτελέσει έναυσμα για περαιτέρω επιστημονική έρευνα, πρωτοβουλίες.
(Κατάλληλο για το διαγωνισμό ΑΣΕΠ των Νηπιαγωγών.)

 

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey