
Απαγορεύεται η αναπαραγωγή με οποιονδήποτε τρόπο.
Από την Ένωση Ξενοδόχων Λακωνίας
Συντονισμένες δράσεις για την ενίσχυση τουριστικού ρεύματος τρέχουν αυτή την περίοδο οι Ξενοδόχοι της Λακωνίας, με την αρωγή του Δήμου Μονεμβασίας, προκειμένου αυτός ο προορισμός να καταστεί μια από τις επιλογές του Έλληνα αλλά και ξένου ταξιδιώτη για τις καλοκαιρινές και μη αποδράσεις του.
Συντονισμένες δράσεις για την ενίσχυση τουριστικού ρεύματος τρέχουν αυτή την περίοδο οι Ξενοδόχοι της Λακωνίας, με την αρωγή του Δήμου Μονεμβασίας, προκειμένου αυτός ο προορισμός να καταστεί μια από τις επιλογές του Έλληνα αλλά και ξένου ταξιδιώτη για τις καλοκαιρινές και μη αποδράσεις του.
Με όπλο τα εργαλεία του διαδικτύου, η Ένωση Ξενοδόχων Λακωνίας «απαντά» στις προκλήσεις της εποχής, όπως εξήγησε στο ΑΜΠΕ ο πρόεδρος της τοπικής Ένωσης, Δημήτρης Πολλάλης, και στα μέσα Αυγούστου θα είναι έτοιμη «εφαρμογή» για έξυπνα κινητά που θα δίνει τουριστικές πληροφορίες για τη Λακωνία. Είναι η πρώτη φορά, όπως τόνισε ο Λάκωνας ξενοδόχος, που ένωση ξενοδόχων γενικότερα προχωράει σε τέτοιες κινήσεις προς όφελος, όχι μόνο της περιοχής, αλλά και συνολικά της περιφέρειας.
Παράλληλα, η Ένωση Ξενοδόχων έχει αναθέσει σε επιστημονική ομάδα με επικεφαλής τον επικοινωνιολόγο Φώτη Παντόπουλο την επικοινωνιακή πολιτική της. Όπως εξήγησε στο ΑΜΠΕ ο κ. Παντόπουλος, η κρίση που βιώνει η Ελλάδα αλλά και η περιοχή της Λακωνίας ειδικότερα, ανέδειξε την παντελή απουσία προβολής της περιοχής, όπως αυτή αντικατοπτρίζεται στην εικόνα των κρατήσεων.
Ήδη η Ένωση, διά χειρός κ. Παντόπουλου, εκμεταλλεύεται τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εκτιμάται ότι εντός εξαμήνου θα υπάρχουν και μετρήσιμα αποτελέσματα των δράσεων που τώρα τρέχουν. Στόχος, σύμφωνα με τον κ. Παντόπουλο, παραμένει η προσπάθεια ανάδειξης της ταυτότητας της περιοχής της Λακωνίας σε όλα τα μήκη και πλάτη του κόσμου. Στο μεταξύ, η Ένωση θα είναι παρούσα σε όλα τα τουριστικά δρώμενα (εκθέσεις), ενώ για την εφετινή χρονιά, όπως τονίστηκε, ετοιμάζεται συνέδριο-ημερίδα για τη διάδοση του προορισμού.
Από την πλευρά του, ο Δήμος Μονεμβασίας με ίδια μέσα επιχειρεί να αναδείξει το «άλλο» πρόσωπο του προορισμού, ήτοι αυτό των εναλλακτικών μορφών τουρισμού. Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Επιτροπής Τουριστικής Προβολής του Δήμου, Μπάμπη Λύρα, ο αναρριχητικός τουρισμός μπορεί να αποτελέσει τη βάση για το «σκαρφάλωμα» του προορισμού σε υψηλότερες θέσεις. Η περιοχή Κυπαρίσσι, όπως τονίστηκε, διαθέτει τα φόντα να αποτελέσει το αντίπαλο δέος της Καλύμνου. Στα αναρριχητικά πεδία του Κυπαρισσίου υπάρχουν αυτήν τη στιγμή περίπου 15 διαδρομές, οι οποίες έχουν ανοιχτεί αφιλοκερδώς από Έλληνες και Γάλλους αναρριχητές. Σύμφωνα με τους ίδιους, οι δυνατότητες των πεδίων αριθμούν σε εκατοντάδες διαδρομές διαφόρων βαθμών δυσκολίας.
Παραμένοντας στην προβολή της περιοχής, ο κ. Λύρας υπογράμμισε στο ΑΜΠΕ ότι ετοιμάζονται βίντεο στα πρότυπα του You In Greece, που στόχο φυσικά θα έχουν την προβολή του προορισμού μέσω του YouTube. Τα πλοκάμια της οικονομικής κρίσης δεν έχουν αφήσει «ανέγγιχτη» και την περιοχή της Λακωνίας, αλλά και της Πελοποννήσου γενικότερα. Όπως ανάφερε ο κ. Πολλάλης, η πτώση στις κρατήσεις ξεπερνά το 50% σε σχέση με πέρυσι, τη στιγμή μάλιστα που οι τιμές είναι πιο χαμηλές από ποτέ.
Στην περιοχή λειτουργούν 164 επιχειρήσεις τουριστικών καταλυμάτων, από τα οποία τα 38 είναι ξενοδοχεία και τα 126 ενοικιαζόμενα δωμάτια και κατανέμονται ως εξής: Στο Δήμο Ζάρακα λειτουργούν δύο ξενοδοχεία και εννέα ενοικιαζόμενα δωμάτια, στους Μολάους τρία ξενοδοχεία και πέντε ενοικιαζόμενα δωμάτια, στον Ασωπό δύο ξενοδοχεία και 19 ενοικιαζόμενα δωμάτια, στη Μονεμβασιά 26 ξενοδοχεία και 65 ενοικιαζόμενα δωμάτια, και στα Βοία πέντε ξενοδοχεία και 28 ενοικιαζόμενα δωμάτια.
Πηγή: kathimerini.gr