Ποιότητα Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών

01/07/2012 - 05:56
Τα κριτήρια με τα οποία ο κάθε χρήστης οφείλει να αξιολογεί τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες που του παρέχονται.
Τα κριτήρια με τα οποία ο κάθε χρήστης οφείλει να αξιολογεί τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες που του παρέχονται είναι:
- Η Αισθητική ιστοσελίδας: Απαιτείται υψηλή αισθητική της ιστοσελίδας και να είναι φιλική προς το χρήστη.
- Η Ανταπόκριση: Εναλλακτικοί τρόποι επικοινωνίας (μέσω e-mail, chat και τηλεφώνου, όταν ζητηθεί) και αυτοματοποιημένα συστήματα απαντήσεων. Υπάρχει προθυμία εξυπηρέτησης και προσαρμοστικότητας στις απαιτήσεις του πελάτη.
- Η Αξιοπιστία: στόχος δεν είναι μονάχα η τήρηση των υποσχέσεων που δίνονται στον πελάτη, αλλά ταυτόχρονα η άμεση ανταπόκριση στα εισερχόμενα ηλεκτρονικά μηνύματα και στις κλήσεις, η άμεση ενημέρωσή τους, η πλήρης διαθεσιμότητα της ιστοσελίδας και η σωστή καταγραφή των δεδομένων.
- Η Αποδοτικότητα: απλή και σωστή διάρθρωση ιστοσελίδας ή των εργαλείων που χρησιμοποιούνται στην παροχή της υπηρεσίας.
- Η Ασφάλεια: Προστασία προσωπικού απορρήτου.
- Η Γνώση τιμών: Να γνωρίζει ο πελάτης την τιμή της υπηρεσίας που θα αγοράσει, προσδιορίζοντας κάθε κόστος ξεχωριστά.
 - Η Διασφάλιση: Πρωταρχικός στόχος είναι η δημιουργία σχέσης εμπιστοσύνης και ασφάλειας με τον πελάτη, η οποία χτίζεται με την τήρηση κάποιων βασικών αρχών (εξασφάλιση του απορρήτου, ενημέρωση για την παράδοση των παραγγελιών ή για την ανάληψη της υπηρεσίας, διατήρηση ευγένειας και σεβασμού προς τον πελάτη, ακριβής και συνεχής ενημέρωση της ιστοσελίδας και των πληροφοριών που αποστέλλονται).
- Η Εξατομίκευση: Είναι δυνατή η τήρηση ιστορικού, μέσα από προηγούμενες προτιμήσεις ή πληροφορίες ή μέσω των cookies. Απάντηση προσωπική στα ηλεκτρονικά μηνύματα ή στα τηλέφωνα. Άρα, η υπηρεσία μπορεί να προσαρμοστεί στις ανάγκες του πελάτη. Επίσης, η υπηρεσία είναι διαθέσιμη 24 ώρες.
- Η Ευελιξία: εναλλακτικοί τρόποι επικοινωνίας και παροχής υπηρεσιών.
- Η Ευκολία πλοήγησης: εύκολη και γρήγορη περιήγηση στην ιστοσελίδα, καλή μηχανή αναζήτησης και οδηγίες χρήσης αν είναι απαραίτητο.
- Η Πρόσβαση: Γρήγορη λήψη αρχείων και εύχρηστη ιστοσελίδα ή εύχρηστα εργαλεία. Εναλλακτικοί τρόποι πρόσβασης στην υπηρεσία.

* Η Αικατερίνη Μπαλάσα, MBA, είναι κοινωνιολόγος και ο Ευστράτιος Παπάνης είναι επίκουρος καθηγητής Κοινωνιολογίας Πανεπιστημίου Αιγαίου.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey