Κριτική για την καθυστέρηση στο έργο των οδικών αξόνων της βορειοδυτικής Λέσβου άσκησε από την Καλλονή την περασμένη Πέμπτη, στην τελευταία προεκλογική συγκέντρωση του ψηφοδελτίου του ΠΑΣΟΚ, ο υποψήφιος βουλευτής Νίκος Σηφουνάκης.
Κριτική για την καθυστέρηση στο έργο των οδικών αξόνων της βορειοδυτικής Λέσβου άσκησε από την Καλλονή την περασμένη Πέμπτη, στην τελευταία προεκλογική συγκέντρωση του ψηφοδελτίου του ΠΑΣΟΚ, ο υποψήφιος βουλευτής Νίκος Σηφουνάκης.
Στη σύντομη ομιλία του ο κ. Σηφουνάκης αναφέρθηκε στους δρόμους Καλλονής - Ερεσού - Σιγρίου και Καλλονής - Πέτρας και επεσήμανε ότι ήδη απ’ το 2003, με χρόνο παράδοσης στις αρχές του 2005, η τελευταία κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ είχε αναθέσει τις μελέτες των οδικών αυτών αξόνων, οι οποίες «δυστυχώς βάλτωσαν στα 5,5 χρόνια που κυβέρνησε η Ν.Δ.. Έτσι χάθηκε η ευκαιρία τα σημαντικότατα αυτά έργα να ενταχθούν στο κεντρικό τομεακό πρόγραμμα του ΥΠΕΧΩΔΕ», τόνισε χαρακτηριστικά.
Ο ίδιος σχολίασε την προεκλογική ανακοίνωση της ολοκλήρωσης μόνο της μελέτης του άξονα Καλλονή - Ερεσός - Σίγρι και συμπλήρωσε: «Τώρα όμως που το μόνο πρόγραμμα για να ενταχθεί είναι το ΕΣΠΑ της Περιφέρειας Βορ. Αιγαίου, οι διατιθέμενες πιστώσεις δε θα επαρκούν για ένα τόσο μεγάλο έργο, της τάξης των 35 εκατ. ευρώ.»
Τόνισε ακόμη ότι αποτελεί για το ΠΑΣΟΚ έργο πρώτης ανάγκης και προτεραιότητας η υλοποίηση των δύο αυτών οδικών αξόνων. «Με την κατασκευή τους», κατέληξε, «καθώς και με την κατασκευή του νέου λιμανιού στο Σίγρι, θα αλλάξουν τα συγκοινωνιακά δεδομένα στο νησί και θα εξασφαλισθεί μια καινούργια δυτική πύλη (στο Σίγρι) με την ηπειρωτική Ελλάδα.»
Ο κ. Σηφουνάκης δεν παρέλειψε στην τελευταία συγκέντρωση του ΠΑΣΟΚ να δώσει δημόσια συγχαρητήρια στους γραμματείς, Μαρία Ψήμμα και Βαγγέλη Γιαρμαδούρο, και στα μέλη των Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ Λέσβου και Λήμνου, για τον αγώνα που επωμίστηκαν και έφεραν σε πέρας καθ’ όλη την προεκλογική περίοδο.
Νωρίτερα είχε περιοδεύσει στα χωριά Αρίσβη, Δάφια, και Σκάλα Καλλονής.