Οι «πρώην» του Μουτζούρη, Χριστόφας και Κουφέλος, ενώνουν τις φωνές τους για την υλοποίηση του έργου

«Όχι σε επαναχάραξη της Νότιας Παράταξης» [Vid]

09/07/2024 - 14:07 Ενημερώθηκε 10/07/2024 - 16:58

Κάθετα αντίθετοι στο ενδεχόμενο επαναχάραξης του έργου της Νότιας Παράκαμψης τάχθηκαν οι πρώην αντιπεριφερειάρχες και συνεργάτες  του Περιφερειάρχη Βορείου Αιγαίου Κώστα Μουτζούρη, Παναγιώτης Χριστόφας και Πανάγος Κουφέλος. 

Τόσο ο Δήμαρχος Μυτιλήνης όσο και ο επικεφαλής της παράταξης της μείζονος αντιπολίτευσης τάχθηκαν  σύσσωμοι απέναντι σε αυτή την προοπτική επισημαίνοντας ότι μια τέτοια κίνηση γυρνάει το έργο δεκαετίες πίσω. 

Το ζήτημα προέκυψε μετά από δηλώσεις του Περιφερειάρχη, κατά την διάρκεια συμβασιοποίησης του έργου Αμπελικό - Σταυρός που πρωταγωνίστησαν στον τοπικό Τύπο. 

Το θέμα συζητήθηκε στα εκτός ημερήσιας διάταξης θέματα του Δημοτικού Συμβουλίου, Μυτιλήνης που πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα 8 Ιουλίου 2024 μετά από αναφορά  του ίδιου του Δημάρχου.

«Θεωρούμε ότι είναι ένα μεγάλο αναπτυξιακό έργο για την πόλη της Μυτιλήνης, για τον Δήμο και την Λέσβο γενικότερα. Ένα έργο που οι μελέτες του έχουν τον μέγιστο αριθμό ωριμότητας, υπάρχουν περιβαλλοντικές εγκρίσεις. Ένα έργο που σε συνδυασμό με την Βόρεια Παράκαμψη που υπάρχει εδώ και χρόνια θα διευκολύνει στην αποσυμφόρηση του κέντρου της Μυτιλήνης» είπε μεταξύ άλλων ο  Δήμαρχος Μυτιλήνης τονίζοντας ότι κύριο μέλημα όλων είναι η ανεύρεση χρηματοδοτικού εργαλείου για την ένταξη του έργου στο σύνολό του, υπενθυμίζοντας μάλιστα ότι το συγκεκριμένο ζήτημα τέθηκε στον ίδιο τον Πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη κατά την επίσκεψή του στη Λέσβο τον Απρίλιο 2024.

 «Ο Περιφερειάρχης είπε ότι πρέπει να γίνει επαναχάραξη, δεν ξέρω για ποιους λόγους και τι τεχνικά προβλήματα εντοπίζονται. Αν όντως πάμε σε επαναχάραξη πάμε δεκαετίες πίσω» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Κουφέλος.

Μάλιστα ο Δήμαρχος πρότεινε το Δημοτικό Συμβούλιο να πάρει σε επόμενο χρόνο σχετική απόφαση ενώ τόνισε ότι θα πρέπει να ζητηθεί από τον Περιφερειάρχη και το αρμόδιο Υπουργείο ενημέρωση από τους μελετητές. Επίσης πρόσθεσε ότι οποιεσδήποτε μικροεπεμβάσεις μπορούν να γίνονται και κατά την διάρκεια υλοποίησης του έργου, ενώ όσον αφορά στην χρηματοδότηση ανέφερε: «Όσον αφορά το χρηματοδοτικό εργαλείο το έργο αυτό είναι πολύ μεγάλο και σίγουρα δεν χωράει στο ΕΣΠΑ της ΠΒΑ γιατί είναι πάνω από 40 εκ. ευρώ. Νομίζω ότι το τομεακό πρόγραμμα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών είναι ένα πρόγραμμα το οποίο θα μπορούσε να ενταχθεί. Βέβαια αυτό είναι και πολιτική απόφαση της ίδιας της κυβέρνησης» και κατέληξε τονίζοντας μεταξύ άλλων:

«Το είπα και εγώ το είπε και ο κ. Κουφέλος άλλο να εξετάσουμε σε κάποια μικροπροβλήματα στη φάση της εφαρμογής  και άλλο να πάμε σε διαδικασίες που θα μας πάνε χρόνια πίσω βλέποντας εκ νέου νέα χάραξη. Πιστεύω ότι πρέπει να προχωρήσει  (..) Για μένα αυτό το έργο έχει αργήσει ήδη. Βέβαια αυτά τα έργα έχουν χρόνιες διαδικασίες ωριμότητας. Με την Νότια παράκαμψη θα αλλάξει όλη η εικόνα της πόλης της Μυτιλήνης».

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey