Ένα παραμύθι δίπλα… και στην Πόλη!

01/07/2012 - 05:56
Γέμισε την Κυριακή το απόγευμα ο χώρος του «Λεμβουργείου», όπου παρουσιάσθηκε σε εκπροσώπους επιλεγμένων επιχειρήσεων της Λέσβου το πρόγραμμα επιθετικής πολιτικής της εταιρείας «Επικοινωνία Αιγαίου», στην τουρκική αγορά διά της συμμετοχής στην Τουριστική Έκθεση της Κωνσταντινούπολης.
Παρουσιάσθηκε στον επιχειρηματικό κόσμο της Λέσβου το πρόγραμμα επιθετικής προβολής της Λέσβου στην τουρκική αγορά διά της συμμετοχής στην Τουριστική Έκθεση της Κωνσταντινούπολης

Γέμισε την Κυριακή το απόγευμα ο χώρος του «Λεμβουργείου» στην Παναγιούδα, όπου παρουσιάσθηκε σε εκπροσώπους επιλεγμένων επιχειρήσεων της Λέσβου το πρόγραμμα επιθετικής πολιτικής που υλοποιεί η εταιρεία «Επικοινωνία Αιγαίου», με στόχο τη μεγαλύτερη δυνατή προβολή του νησιού στους εν δυνάμει καλούς τουριστικούς πελάτες της Λέσβου, τους Τούρκους.

Ο Παναγιώτης Μυριτζής, πρόεδρος της «Επικοινωνία Αιγαίου Α.Ε.», αφού σημείωσε ότι πλέον το ΑΕΠ της Τουρκίας είναι 2,5 φορές μεγαλύτερο από αυτό της Ελλάδας και η λεγόμενη μεσαία τάξη (δηλαδή με ετήσιο εισόδημα άνω των 30.000 ευρώ) αριθμεί περί τους 15 εκατομμύρια Τούρκους, αναφέρθηκε στις εξελίξεις στην τουριστική τουρκική αγορά και συγκεκριμένα στο ότι τη Λέσβο επισκέφθηκαν το 2011 περίπου 15.000 Τούρκοι, αριθμός που μπορεί να αυξηθεί σημαντικά, αφού την ίδια περίοδο τη Χίο και τη Σάμο επισκέφθηκαν διπλάσιοι και υπερδιπλάσιοι επισκέπτες από τη γειτονική χώρα, τη δε Ρόδο υπερπενταπλάσιοι!
Ο κ. Μυριτζής παρουσίασε στους επιχειρηματίες που συμμετείχαν στη συνάντηση, τις βασικές παραμέτρους παρουσίας στις διεθνείς εκθέσεις:
- Γνώση και σεβασμός της αγοράς όπου απευθυνόμαστε
- Ταυτότητα του προορισμού
- Σύνθημα, χαρακτήρας και μύθος (brand)
- Χρηστική και αποτελεσματική παροχή πληροφορίας
Αυτά, με στόχο την αξιοποίηση άμεσων επαφών, τη μακροχρόνια πολλαπλασιαστική αξιοποίηση έμμεσων επαφών και το σχεδιασμό χωρίς εξαρτήσεις και στερεότυπα, με αποκλειστικά επιχειρηματικά κριτήρια.

«Η παρουσία μας στη Σμύρνη», σημείωσε ο κ. Μυριτζής, «είχε τα προαναφερόμενα. Δείξαμε πως ξέραμε και σεβαστήκαμε την τοπική αγορά. Υπήρχε ταυτότητα του προορισμού με επωνυμία σε γλώσσα που αναγνωρίζει ο εν δυνάμει επισκέπτης. “Μυτιλήνη, ένα παραμύθι δίπλα σας” σε σωστά τουρκικά ήταν το σύνθημα, που καθιερώνουμε ως σύνθημα προβολής της Λέσβου στην τουρκική αγορά. Υπήρξε αποτελεσματική παροχή πληροφορίας με 5.000 φακέλους και 10.000 τουριστικούς οδηγούς στην τουρκική γλώσσα, με ποιοτικό περιεχόμενο και μεταφράσεις, πληρότητα προϊόντων και υπηρεσιών.»
Ακολούθησε μήνυμα του προέδρου του Επιμελητηριακού Ομίλου της Σμύρνης, Εκρέμ Ντεμιρτάς, ο οποίος αναφέρθηκε με επαινετικά λόγια στο περίπτερο της εταιρείας «Επικοινωνία Αιγαίου Α.Ε.» στη Σμύρνη, λέγοντας πως «πέρασε τις εξετάσεις τόσο σε επίπεδο ποιότητας υπηρεσιών, όσο και ουσιαστικών επιχειρηματικών συναντήσεων». Τόνισε δε «τη σημασία της συμμετοχής με ένα μεγαλύτερο περίπτερο, εκπροσωπώντας επιλεγμένους Λέσβιους επιχειρηματίες στην Έκθεση της Κωνσταντινούπολης, μια από τις πέντε μεγαλύτερες τουριστικές εκθέσεις του κόσμου».



Στην Πόλη
Όπως ανακοινώθηκε στη συνάντηση, η «Επικοινωνία Αιγαίου Α.Ε.» πάει στην Κωνσταντινούπολη με ένα πολύ μεγαλύτερο περίπτερο και περαιτέρω τονισμό της ιδιαιτερότητας, έως μοναδικότητας, του προορισμού, σε συνεργασία με το Μουσείο Απολιθωμένου Δάσους Λέσβου. «Προβάλλουμε τον τόπο μας χωρίς αποκλεισμούς και στερεότυπα», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Μυριτζής.
Ας σημειωθεί ότι, όπως ανακοινώθηκε, η παρουσία στην Πόλη γίνεται με ένα ειδικά σχεδιασμένο περίπτερο, που θα διαθέτει περισσότερες υποδομές, μεταφραστές, χώρους επαφών, πολλαπλές προσβάσεις σε αυτό, ενσωματωμένους αποθηκευτικούς χώρους και καλύτερη οργάνωση καταγραφής και αξιοποίησης άμεσων και έμμεσων επαφών.


Αισιοδοξία προξένου για τη βίζα


Αισιόδοξα τα μηνύματα του γενικού πρόξενου της Σμύρνης, Θεόδωρου Τσακίρη, ο οποίος στη διάρκεια της δεξίωσης για την ημέρα των Θεοφανείων αναφέρθηκε στις προσπάθειες που καταβάλλει το Προξενείο για την επίσπευση των διαδικασιών έκδοσης βίζας.
Συγκεκριμένα, από τον προηγούμενο Σεπτέμβριο λειτουργεί και τρίτη θυρίδα που εξυπηρετεί τα τουριστικά γραφεία και τα οργανωμένα γκρουπ, ενώ σ’ ό,τι αφορά στο χρόνο έκδοσης, αυτός έχει περιοριστεί στις δύο ημέρες.
Σύμφωνα με το γενικό πρόξενο της Σμύρνης, «είναι σημαντικό το ενδιαφέρον των Τούρκων για ταξίδια προς τα νησιά μας. Υπάρχει σημαντική αύξηση των Τούρκων επισκεπτών στα νησιά, που φτάνει κατά μέσο όρο το 30%. Τα μεγαλύτερα ποσοστά καταγράφονται στις επισκέψεις για Χίο που φτάνουν το 58%, αλλά και στη Μυτιλήνη η αύξηση είναι στο 30%. Καταγράφεται μεγάλο ενδιαφέρον και πιστεύω ότι αυτό θα βοηθήσει τα νησιά και φέτος και τα επόμενα χρόνια.».

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey