Με ένα πλοίο η ΝΕΛ;

01/07/2012 - 05:56
Να αφήσει τη χειμερινή περίοδο ένα πλοίο στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη εξετάζει η διοίκηση της ΝΕΛ, προκειμένου να μειώσει τις ζημίες από τη μειωμένη κίνηση και το αυξημένο κόστος των καυσίμων. Οριστικές αποφάσεις δεν έχουν ληφθεί.
Τέλος Οκτωβρίου οι οριστικές αποφάσεις

Να αφήσει τη χειμερινή περίοδο ένα πλοίο στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη εξετάζει η διοίκηση της ΝΕΛ, προκειμένου να μειώσει τις ζημίες από τη μειωμένη κίνηση και το αυξημένο κόστος των καυσίμων. Οριστικές αποφάσεις δεν έχουν ληφθεί ακόμη, αλλά το συγκεκριμένο σενάριο συγκεντρώνει πάρα πολλές πιθανότητες. Ίσως, μάλιστα, να υπάρξει μια άτυπη συνεννόηση με την Hellenic Seaways, ώστε η γραμμή να εξυπηρετείται εναλλάξ από τις δύο εταιρείες. Δηλαδή τη μία ημέρα να υπάρχει πλοίο της μίας και την επομένη πλοίο της άλλης.

Η συγκεκριμένη μέθοδος εφαρμόστηκε το περασμένο καλοκαίρι στις γραμμές της Ιταλίας και στη συνέχεια και στις γραμμές της Κρήτης. Τώρα, όλα δείχνουν ότι θα εφαρμοστεί και στην κύρια γραμμή του βορείου Αιγαίου.
Στόχος της κίνησης αυτής είναι να αυξηθούν οι πληρότητες των πλοίων της γραμμής, μια και θα υπάρχει σε αυτήν μόνο ένα πλοίο. Παράλληλα επιδιώκεται μείωση του κόστους από τις δαπάνες για καύσιμα, μισθούς και ανταλλακτικά για τα πλοία.
Αξιόπιστες πηγές αναφέρουν ότι το «Θεόφιλος» είναι έτοιμο να ξεκινήσει δρομολόγια στη γραμμή κι αυτό θα γίνει μόλις τερματιστούν οι απεργίες των ναυτικών που ξεκινούν τη Δευτέρα.

Έδεσε και απέλυσε…
Εν τω μεταξύ, οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι το «European Express» έδεσε και είναι άγνωστο πότε θα ολοκληρωθούν οι επισκευαστικές εργασίες που χρειάζεται το πλοίο. Παράλληλα, διακόπηκαν και οι συμβάσεις των ναυτικών που εργάζονταν σε αυτό.
Το πότε θα επιστρέψει το πλοίο στα δρομολόγιά του, είναι άγνωστο αυτήν τη στιγμή. Ωστόσο, σύμφωνα με την ημερήσια διάταξη του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ), η αντικατάσταση του «European Express» από το «Θεόφιλος» θα σταματήσει στις 31 Οκτωβρίου. Την ίδια ημέρα ολοκληρώνεται και η αντικατάσταση του «Ταξιάρχης» από το «Μυτιλήνη» στις άγονες γραμμές του βορείου Αιγαίου.
Οι οριστικές αποφάσεις της εταιρείας σε μεγάλο βαθμό θα κριθούν από τα αποτελέσματα της συνεδρίασης του ΣΑΣ που θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη στον Πειραιά.

Η συνεδρίαση του ΣΑΣ
Παρά τις δυσμενείς οικονομικές συνθήκες, η ΣΑΟΣ κατέθεσε αίτημα για δρομολόγηση του φορτηγού-οχηματαγωγού «Παναγία Αγιάσου» στη γραμμή Λαύριο - Χίος - Μυτιλήνη. Επίσης θα συζητηθεί η τροποποίηση της δήλωσης δρομολόγησης του φορτηγού-οχηματαγωγού «Πελαγίτης» στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη.
Σε ό,τι αφορά στις άγονες γραμμές, η ημερήσια διάταξη περιλαμβάνει τις προκηρύξεις για 35 γραμμές. Επίσης θα παραταθούν οι υφιστάμενες συμβάσεις για τις παραπάνω γραμμές, ώστε να μη σταματήσει η ακτοπλοϊκή σύνδεση των νησιών.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey