Οικονομικά Μικρά*

01/07/2012 - 05:56
Έκθεση για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που αφορούν στο κρατικό πρόγραμμα «Εξοικονόμηση κατ’ οίκον», με την ονομασία «Εξecoνομώ Expo 2011», προγραμματίζεται τον ερχόμενο Φεβρουάριο στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του μετρό στο Σύνταγμα.
Εξecoνομώ Expo 2011
Έκθεση για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που αφορούν στο κρατικό πρόγραμμα «Εξοικονόμηση κατ’ οίκον», με την ονομασία «Εξecoνομώ Expo 2011», προγραμματίζεται τον ερχόμενο Φεβρουάριο στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του μετρό στο Σύνταγμα. Η έκθεση θα φιλοξενηθεί από 7 έως και 9 Φεβρουαρίου και στοχεύει στην παρουσίαση και την ενημέρωση του κοινού για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα των εμπλεκόμενων εταιρειών και τις παρεμβάσεις τους για την εξοικονόμηση ενέργειας στον οικιακό κτηριακό τομέα. Η αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του «Αττικό Μετρό» βρίσκεται στην καρδιά της Αθήνας και διαθέτει συγκριτικό πλεονέκτημα μεταξύ των εκθεσιακών χώρων, καθώς, πέρα από την υψηλή αισθητική, διαθέτει τεράστια επισκεψιμότητα λόγω του ότι οι επιβάτες ξεπερνούν τις 350.000 καθημερινά μόνο από το συγκεκριμένο σταθμό, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του «Αττικό Μετρό».

Παγοδρόμια σε όλη την Αθήνα!

Τα παγοδρόμια έχουν... επιστρατεύσει ουκ ολίγοι εμπορικοί χώροι σε όλη την Αθήνα, σε μία προσπάθεια να ενισχύσουν τις πωλήσεις τους και να προωθήσουν την εικόνα τους μέσα στις γιορτές. Το Golden Hall ακολουθεί την παράδοση από πέρυσι, ενώ στο χορό έχει μπει και το Athens Heart, όπως και το παγοδρόμιο Village shopping & more... στου Ρέντη, που θα λειτουργήσει από την 1η Νοεμβρίου 2010 έως το τέλος Ιανουαρίου τού 2011. Για πρώτη φορά φέτος, και στο ΙΚΕΑ, έως τις 31 Δεκεμβρίου, με αγορές άνω των 60 ευρώ οι επισκέπτες μπορούν να κάνουν βόλτες στο παγοδρόμιο για 30 λεπτά.

Πάνω από 55.000 οι επισκέπτες του Μetro Mall
Ενθουσιώδη υποδοχή έχουν επιφυλάξει οι κάτοικοι των νοτίων προαστίων - και όχι μόνο - στη νέα άφιξη της Αθήνας στο κομμάτι των εμπορικών κέντρων, το Athens Μetro Mall. Tην πιο «δυνατή» ημέρα της εβδομάδας, το περασμένο Σάββατο, που ήταν ουσιαστικά και το πρώτο της λειτουργίας του νέου mall, οι καταναλωτές που επισκέφθηκαν το κέντρο έφθασαν αισίως τις 55.000, όταν την πρώτη ημέρα λειτουργίας του κέντρου, την περασμένη Τρίτη, το αντίστοιχο νούμερο έφθασε τις 45.000.
Όπως δήλωσε ο πρόεδρος της ιδιοκτήτριας Talima Venture, κ. Παναγιώτης Κωνσταντίνου, «οραματιστήκαμε τη δημιουργία μιας νέας αγοραστικής πρότασης, προσαρμοσμένης στις πολλές και διαφορετικές ανάγκες των καταναλωτών. Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι που μέχρι στιγμής η στρατηγική μας έχει επιβεβαιωθεί, επιτυγχάνοντας πληρότητα της τάξης τού 100%. Πιστεύουμε πως το Athens Metro Mall θα αποτελέσει τη νέα αγοραστική συνήθεια, αποτελώντας σημείο αναφοράς για τα νότια προάστια.». Ο χρόνος θα δείξει αν θα επαληθευθούν οι προσδοκίες εν μέσω κρίσης...

Αλλάζουν όλα στο λιανεμπόριο
Η συμφωνία Gucci - «Χαραγκιώνη», που ανακοινώθηκε στο τέλος της περασμένης εβδομάδας για joint venture μεταξύ των δύο πλευρών και από κοινού ανάπτυξη στην Ελλάδα, έρχεται σε πλήρη εναρμόνιση με μία από τις νέες τάσεις στο εγχώριο λιανεμπόριο λόγω της κρίσης. Μεγάλοι οίκοι του εξωτερικού προτιμούν πλέον την απευθείας δραστηριοποίησή τους στην ελληνική αγορά λόγω της κρίσης, η οποία έχει σημαντικό αντίκτυπο και στο χονδρεμπόριο: Πλέον, από πολλούς ομίλους θεωρείται «πολυτέλεια» το κέρδος των αντιπροσώπων-μεσαζόντων και αυτός είναι και ένας από τους βασικούς λόγους για τους οποίους προσπαθούν ουσιαστικά να παρακάμψουν τους μέχρι πρότινος συνεργάτες τους.
Στην περίπτωση των ομίλων Gucci - «Χαραγκιώνη», ο ιταλικός οίκος ήθελε αρχικά να διακόψει τη συνεργασία του και να προχωρήσει αυτόνομα στην ελληνική αγορά. Τελικά, και με δεδομένη την καλή συνεργασία τους μέχρι σήμερα, οι δύο πλευρές συμφώνησαν στο joint venture. Η απευθείας είσοδος στην ελληνική αγορά έρχεται σα συνέχεια της γενικότερης στρατηγικής του φλωρεντινού οίκου για την περαιτέρω ενίσχυση του διεθνούς δικτύου λιανικής του, το οποίο έφτασε να απαριθμεί στα τέλη του Σεπτεμβρίου 2010 308 ιδιόκτητα καταστήματα, τα οποία και διαχειρίζεται απ’ ευθείας.
Mετά από την πολυετή σχέση franchise με τον ελληνικό όμιλο, η γνωστή φίρμα διαθέτει σήμερα δύο καταστήματα στην Ελλάδα, και τα δύο στην Αθήνα. Τα καταστήματα βρίσκονται στο κέντρο της Κηφισιάς και στην καρδιά της πολυτελούς αγοράς του Κολωνακίου, ενώ και οι δύο boutiques θα ανακαινισθούν μερικώς, με στόχο την τελική επαναλειτουργία τους μέσα στο Δεκέμβριο.

* ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΚΕΡΔΟΣ

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey