Η απόκτηση τoυ πλήρους ελέγχου της Hellenic Seaways από την ΑΝΕΚ αναδιατάσσει το σκηνικό στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη, καθώς τώρα πια η ΑΝΕΚ διαθέτει δύο πλοία στη γραμμή, το νεότευκτο και ταχύτερο «Νήσος Χίος» και το «Λισσός».
Η απόκτηση τoυ πλήρους ελέγχου της Hellenic Seaways από την ΑΝΕΚ αναδιατάσσει το σκηνικό στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη, καθώς τώρα πια η ΑΝΕΚ διαθέτει δύο πλοία στη γραμμή, το νεότευκτο και ταχύτερο «Νήσος Χίος» και το «Λισσός». Η ΝΕΛ στην ουσία έχει μπει στο περιθώριο, καθώς στη γραμμή δραστηριοποιείται μόνο με το «Μυτιλήνη». Λόγω της μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας που έχει ο όμιλος της ΑΝΕΚ στη γραμμή, μπορεί να επιβάλει τους δικούς της όρους και τις τιμές που εκείνη θέλει τόσο στις μεταφορές επιβατών, όσο και στις μεταφορές οχημάτων.
Ως τώρα η ΑΝΕΚ και η ΝΕΛ δε φάνηκε να έχουν διάθεση να κοντραριστούν. Αλλά αυτό δε σημαίνει ότι κάτι τέτοιο δε θα γίνει στο μέλλον. Άλλωστε δε θα πρέπει να ξεχνάμε ότι πάντα υπάρχει ο κίνδυνος να έρθει στη γραμμή ένα άλλο πλοίο που δε θα βρίσκεται στον έλεγχο των δύο ανταγωνιστών (π.χ. της Blue Star).
Κατά δημοσιογραφικές πληροφορίες, οι μετοχές της Hellenic Seaways που κατείχαν οι «Μινωικές Γραμμές» πουλήθηκαν στην ΑΝΕΚ προς 4,81 έως 4,84 ευρώ.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΑΝΕΚ, «το ύψος του τιμήματος έφτασε τα 125.000.000 ευρώ και πρόκειται να καταβληθεί τμηματικά μέχρι το τέλος του έτους 2012. Το εν λόγω σχέδιο συμφωνίας υπόκειται στους συνήθεις όρους και προϋποθέσεις για συναλλαγές αυτού του είδους.
Το διοικητικό συμβούλιο παρείχε εξουσιοδοτήσεις σε μέλη του για την ολοκλήρωση και υπογραφή της συμφωνίας που αναμένεται να γίνει εντός των επομένων ημερών και θα τελεί υπό την αίρεση της προηγούμενης εγκρίσεώς της από την Επιτροπή Ανταγωνισμού».
Δημοσιογραφικές πληροφορίες αναφέρουν πως η ΑΝΕΚ μέσα στο τρέχον έτος δεν πρόκειται να κάνει άλλη σημαντική επενδυτική κίνηση.
Την πώληση επιβεβαίωσε με ανακοίνωσή της και η εταιρεία «Μινωικές Γραμμές».