Ζήτημα ημερών είναι να επισημοποιηθεί η απόφαση για απευθείας ανάθεση στο «Παναγία Θαλασσινή» της ΝΕΛ, της γραμμής Λαύριο - Μεστά - Ψαρρά - Άι-Στράτης - Λήμνος.
Ζήτημα ημερών είναι να επισημοποιηθεί η απόφαση για απευθείας ανάθεση στο «Παναγία Θαλασσινή» της ΝΕΛ, της γραμμής Λαύριο - Μεστά - Ψαρρά - Άι-Στράτης - Λήμνος. Η ΝΕΛ είχε καταθέσει πρόταση για να πάρει τη γραμμή αυτή στο διαγωνισμό που διεξήγαγε η γενική γραμματεία Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής στις 6 Απριλίου, ωστόσο η πρόταση απορρίφθηκε καθώς δεν πληρούσε τις προϋποθέσεις του διαγωνισμού. Επειδή όμως δεν υπήρξε ενδιαφέρον από άλλη εταιρεία για τη συγκεκριμένη γραμμή, το υπουργείο προχωρά σε απευθείας ανάθεση.
Το πλοίο είναι ταχύπλοο, είναι του ίδιου τύπου με τα πλοία της σειράς «Αίολος». Αναπτύσσει ταχύτητα 36 μιλίων και έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει 574 επιβάτες και 148 Ι.Χ. αυτοκίνητα. Είναι κατασκευασμένο το 1996 στα ναυπηγεία Lerouc et lotz naval.
Από τη γραμμή αυτή ο βασικός ωφελημένος είναι η νότια Χίος, αφού μειώνεται κατά πολύ ο χρόνος σύνδεσής της με την Αττική. Η σύνδεση με ταχύπλοο πλοίο των μικρών νησιών του Αιγαίου, όπως είναι τα Ψαρρά και ο Άι-Στράτης, είναι ένα εγχείρημα που για πρώτη φορά επιχειρείται και μένει να δούμε κατά πόσο μπορεί να λειτουργήσει θετικά τόσο για τα νησιά αυτά, όσο και για την πλοιοκτήτρια εταιρεία.
Η έναρξη των δρομολογίων αναμένεται πολύ σύντομα.