«Ναι… βάζουμε πόδι στην Τουρκία»

01/07/2012 - 05:56
Πλήρης επιβεβαίωση του «Ε», που αποκάλυψε χθες πρώτο μεταξύ των έντυπων μέσων ενημέρωσης στην Ελλάδα την είδηση του ενδιαφέροντος της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου να αγοράσει, μέσω κοινοπραξίας, στην οποία συμμετέχει το 100% της, την υπό ιδιωτικοποίηση μεγάλη ακτοπλοϊκή ναυτιλιακή εταιρεία İDO.
Πλήρης επιβεβαίωση του «Ε», που αποκάλυψε χθες πρώτο μεταξύ των έντυπων μέσων ενημέρωσης στην Ελλάδα την είδηση του ενδιαφέροντος της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου να αγοράσει, μέσω κοινοπραξίας, στην οποία συμμετέχει το 100% της, την υπό ιδιωτικοποίηση μεγάλη ακτοπλοϊκή ναυτιλιακή εταιρεία İDO.

Με επίσημη ανακοίνωσή της, η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου, και δεδομένου τού ότι αποδείχθηκε πως η είδηση είχε διαρρεύσει μια και συντάκτες τού «Ε» επικοινώνησαν με το γενικό εντεταλμένο της Εταιρείας, Ιωάννη Αβραντίνη, ο οποίος και επιβεβαίωσε την πληροφορία, έκανε γνωστή «τη σύσταση της κοινοπραξίας επενδύσεων (joint investment consortium) İDO Marmara Ege, σε σύμπραξη με την τουρκική εταιρεία Rhea Girişim Sermayesi Yatιrιm Ortaklιğι A.Ş.».
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΝΕΛ, «σκοπός της συνεργασίας είναι η από κοινού συμμετοχή στο διαγωνισμό που προκήρυξε ο Μητροπολιτικός Δήμος Κωνσταντινουπόλεως στις 7 Ιανουαρίου 2011 και αφορά στην ιδιωτικοποίηση του 100% των μετοχών της εταιρείας İDO (İstanbul Deniz Otobüsleri) Sanayi ve Ticaret A.Ş.».
Η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου (εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αθηνών με το σύμβολο NEL) και η τουρκική εταιρεία Rhea Girişim Sermayesi Yatιrιm Ortaklιğι A.Ş. (εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Κωνσταντινούπολης με το σύμβολο RHEAG), κατέληξαν στη συμφωνία για τις από κοινού ενέργειες που απαιτούνται για τη διαδικασία ιδιωτικοποίησης της İDO (İstanbul Deniz Otobüsleri) Sanayi ve Ticaret A.Ş..


Πλοία της IDO στο Κοντοσκάλι (Γενί Καπί) της Πόλης

Ποια είναι
Η İstanbul Deniz Otobüsleri Sanayi ve Ticaret A.Ş. δραστηριοποιείται στον τομέα της θαλάσσιας μεταφοράς επιβατών και οχημάτων, εξυπηρετώντας την Κωνσταντινούπολη και άλλες παράλιες πόλεις στη θάλασσα του Μαρμαρά. Όπως έγραφε το «Ε» χθες, πρόκειται για μια εταιρεία ιδιοκτησίας του Μητροπολιτικού Δήμου της Κωνσταντινούπολης, που διαχειρίζεται αποκλειστικά τη σύνδεση της Κωνσταντινούπολης με τα Πριγκηπόνησα, τα μεγάλα πορθμεία της Γιάλοβας, της Πανόρμου και της Αρτάκης, ακόμα και τη σύνδεση των δύο ακτών του Βοσπόρου ή και την από θαλάσσης διασύνδεση περιοχών της Κωνσταντινούπολης. Στην ιδιοκτησία της έχει πολλά σύγχρονα πλοία τύπου καταμαράν, αλλά και συμβατικά, και γενικά θεωρείται από τις σημαντικές και εύρωστες ναυτιλιακές εταιρείες της γειτονικής χώρας. Ιδρύθηκε επί εποχής δημαρχίας Ερντογάν στην Κωνσταντινούπολη και θεωρείται πως συνέτεινε σοβαρά στην ανάπτυξη της τουρκικής μεγαλούπολης, ανοίγοντας κυριολεκτικά νέους θαλάσσιους δρόμους προς αυτήν. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, οι γνωστές σε εμάς τους Λέσβιους κινήσεις στην Κωνσταντινούπολη μέσω του λιμανιού της Πανόρμου (Μπάντιρμα), που «κατέβασε» στις πέντε ώρες το δρομολόγιο Αϊβαλί - Κωνσταντινούπολη, από 13 περίπου που διαρκούσε οδικά!

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey