Διαγκωνισμοί στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη

Φιλέτο τα φορτηγά…

23/07/2013 - 14:35

Το φιλέτο στην ακτοπλοϊκή σύνδεση της Λέσβου και της Χίου με τον Πειραιά είναι τα φορτηγά. Διότι δίνουν μεταφορικό έργο και σίγουρα έσοδα όλο το χρόνο στα πλοία. Το φετινό καλοκαίρι σε αυτό τον τομέα φαίνεται ότι κυριαρχεί το Ro-Ro «Πελαγίτης», που φέτος δεν έχει να ανταγωνιστεί τα πλοία τής ΝΕΛ.

Το φιλέτο στην ακτοπλοϊκή σύνδεση της Λέσβου και της Χίου με τον Πειραιά είναι τα φορτηγά. Διότι δίνουν μεταφορικό έργο και σίγουρα έσοδα όλο το χρόνο στα πλοία. Το φετινό καλοκαίρι σε αυτό τον τομέα φαίνεται ότι κυριαρχεί το Ro-Ro «Πελαγίτης», που φέτος δεν έχει να ανταγωνιστεί τα πλοία τής ΝΕΛ. Πηγές προσκείμενες στην εταιρεία «Αεί Ναύτης», αναφέρουν πως το πλοίο αυτή την περίοδο μεταφέρει περισσότερα από 100 φορτηγά σε κάθε ταξίδι του.

Ως ένα βαθμό αυτό, βολεύει την Blue Star Ferries και την Hellenic Seaways, οι οποίες δε δέχονται πίεση από τις μεταφορικές εταιρείες σε μια περίοδο που υπάρχει αυξημένη ροή Ι.Χ. αυτοκινήτων. Όμως μετά τα τέλη του Αυγούστου, η ροή των Ι.Χ. θα μειωθεί δραστικά και τα γκαράζ των «Blue Star Patmos» και «Νήσος Χίος» θα μένουν μισοάδεια. Τότε οι δύο εταιρείες θα κληθούν να εξετάσουν από μηδενική βάση τα δρομολόγια των πλοίων τους στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη.

Γι’ αυτό και η φημολογούμενη δρομολόγηση τον Αύγουστο του «Ionian Sky» από τη ΝΕΛ στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη, δημιουργεί πανικό στα επιτελεία των δύο εταιρειών, διότι θα τους στερήσει μεγάλο μέρος από τα αυξημένα έσοδα που προσδοκούν. Κι έτσι θα αναγκαστούν πολύ γρηγορότερα να πάρουν δύσκολες αποφάσεις.

Δυσκολίες
Απ’ την άλλη πλευρά, δεν είναι καθόλου εύκολο για τη ΝΕΛ να δρομολογήσει πλοίο στη γραμμή, μια και θα πρέπει να βρει χρήματα για να πληρώσει τους ναυτικούς τού «Θεόφιλος» που βρίσκονται σε επίσχεση εργασίας, ώστε να το δρομολογήσει στις άγονες γραμμές του βορείου Αιγαίου. Η δρομολόγηση του «Θεόφιλος» θα αποδεσμεύσει το «Ionian Sky».

Σύμφωνα με ορισμένες πληροφορίες από τον Πειραιά, που δεν έχουν επιβεβαιωθεί, πρόθεση της ΝΕΛ είναι με το «Ionian Sky» να κάνει ένα εναλλακτικό δρομολόγιο. Συγκεκριμένα το πλοίο να ξεκινάει από τον Πειραιά, να προσεγγίζει το Λαύριο και στη συνέχεια να κατευθύνεται προς Μεστά Χίου, Ψαρά και Μυτιλήνη. Ο σχεδιασμός αυτός δείχνει πως πρόθεση της εταιρείας είναι να χτυπήσει την αγορά των φορτηγών και παράλληλα να εξυπηρετεί την άγονη γραμμή των Ψαρών, η οποία έως τις 5 Αυγούστου θα εξυπηρετείται από το «Aqua Maria» κάθε Δευτέρα και Παρασκευή, σύμφωνα με το πρόγραμμα που έχει ανακοινώσει η ΝΕΛ.

Με δυο λόγια, η ΝΕΛ ακολουθεί την τακτική του ανταρτοπόλεμου, επιδιώκοντας να προκαλέσει όσο γίνεται μεγαλύτερες ζημιές στους αντιπάλους της.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey