Περιμένοντας τηλεφώνημα του... Αβραντίνη

01/07/2012 - 05:56
Τα πάνω κάτω έχουν έρθει στην ακτοπλοΐα. Μόλις πριν μία εβδομάδα αναλύαμε τα εξαιρετικά δυσμενή οικονομικά αποτελέσματα των εταιρειών του κλάδου που είναι εισηγμένες στο Χρηματιστήριο. Μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, ανεστάλη προσωρινά η διαπραγμάτευση της μετοχής των «Μινωικών Γραμμών».
Τα πάνω κάτω έχουν έρθει στην ακτοπλοΐα. Μόλις πριν μία εβδομάδα αναλύαμε τα εξαιρετικά δυσμενή οικονομικά αποτελέσματα των εταιρειών του κλάδου που είναι εισηγμένες στο Χρηματιστήριο. Μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, ανεστάλη προσωρινά η διαπραγμάτευση της μετοχής των «Μινωικών Γραμμών». Κι επειδή μεταξύ των τυφλών ξεχωρίζει ο μονόφθαλμος, η ΝΕΛ που ολοκλήρωσε με επιτυχία μια γιγαντιαία αύξηση κεφαλαίου στα τέλη του προηγούμενου χρόνου, μοιάζει με απάνεμο λιμάνι στον ακτοπλοϊκό χάρτη της χώρας.

Γεγονός που το περιοδικό «Εφοπλιστής» στο τελευταίο τεύχος του το καταγράφει με σκωπτικό ύφος. Συγκεκριμένα, στη στήλη «Προβοκάτσια» σημειώνει: «Το πρόβλημα, πάντως, είναι ότι ίσως για φέτος να μην ισχύει η πολύ προσοδοφόρα ναύλωση των “Ελ. Βενιζέλος” και “Αριάδνη”, μετά και από τις γενικότερες εξελίξεις στη Βόρεια Αφρική. Στην περίπτωση αυτή, τα πλοία μένουν χωρίς ρόλο και θα είναι προς ναύλωση οπουδήποτε αλλού. Η ΝΕΛ το ξέρει;
Ακριβώς γι’ αυτόν το λόγο, ο προβοκάτορας θα μπορούσε να κάνει μια λίστα με πλοία που θα μπορούσε να ναυλώσει η ΝΕΛ, αλλά επειδή ούτε η δική μου φαντασία δεν μπορεί να φτάσει αυτή των στελεχών της, εγώ κρατάω πισινή. Μη σας φανεί παράξενο να ναυλώσει ολόκληρη την ακτοπλοΐα.
Ξέρετε πόσοι παρακαλούν να χτυπήσει το τηλέφωνο και να είναι στην άλλη άκρη της γραμμής η… ΝΕΛ;»
Το περιοδικό επιβεβαιώνει την απόκτηση του «Άγιος Ανδρέας» από τη ΝΕΛ, κάτι που είχαμε γράψει προ ημερών, αλλά και την έξοδο του «Θεόφιλος» στις διεθνείς γραμμές. Κατά τις πληροφορίες του περιοδικού, το πλοίο θα μπει στη γραμμή Μπάρι - Δυρράχιο για να διπλαρώσει το «Arberia». Η εμπορική διαχείριση των πλοίων ανατέθηκε στη Ventouris Ferries, αφού πρόκειται για μια εταιρεία που γνωρίζει πολύ καλά την αγορά των γραμμών της Αδριατικής.

Ξανά για το «Νήσος Χίος»

Μια απλή αναφορά σε επικείμενη πώληση του «Νήσος Χίος» κάνει το περιοδικό, παρά το ότι η Hellenic Seaways έχει διαψεύσει τη σχετική φημολογία. Το περιοδικό επικαλείται πηγές του εξωτερικού.
Το ερώτημα τελικά παραμένει: η επίμονη φημολογία έχει κάποια βάση ή όχι;

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey