Η διασκέδαση πάει καλά…

01/07/2012 - 05:56
Το μοναδικό, για το είδος του ψυχαγωγικό πάρκο στην Ελλάδα, το Allou! Fun Park στου Ρέντη κατάφερε το 2009 να «κλείσει» τη χρονιά με ελάχιστη πτώση, της τάξεως του 1%, γεγονός το οποίο οφείλεται περισσότερο στις κακές καιρικές συνθήκες πέρυσι, παρά στα δύσκολα οικονομικά των Ελλήνων.
Εν μέσω κρίσης, η ψυχαγωγία στην Ελλάδα πάει καλά... Το μοναδικό, για το είδος του ψυχαγωγικό πάρκο στην Ελλάδα, το Allou! Fun Park στου Ρέντη κατάφερε το 2009 να «κλείσει» τη χρονιά με ελάχιστη πτώση, της τάξεως του 1%, γεγονός το οποίο οφείλεται περισσότερο στις κακές καιρικές συνθήκες πέρυσι, παρά στα δύσκολα οικονομικά των Ελλήνων.
Το γνωστό πάρκο, που άνοιξε τις πύλες του στο ελληνικό κοινό το 2002, έχει την τελευταία οκταετία ανοδική πορεία και πέραν των γνωστών παιχνιδιών που προσφέρει, έχει επεκτείνει τις δραστηριότητές του και στο κομμάτι των εκδηλώσεων, εταιρικών και μη.

Η κ. Βάγια Κλίγγου, corporate marketing manager του «Allou! Fun Park», μιλάει σήμερα στο «Ε» για την αγορά των ψυχαγωγικών πάρκων στην Ελλάδα και τη μέχρι σήμερα πορεία του γνωστού πάρκου.
 
Πώς θα χαρακτηρίζατε αυτήν τη στιγμή την αγορά ψυχαγωγικών πάρκων στην Ελλάδα;
«Η αγορά των πάρκων ψυχαγωγίας στην Ελλάδα σε σχέση με το εξωτερικό είναι σε πολύ πρώιμο στάδιο, άρα υπάρχουν μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης. Το “Allou! Fun Park” είναι το μοναδικό πάρκο ψυχαγωγίας του είδους του στην ελληνική αγορά και εκείνο που εισήγαγε αυτό τον τρόπο διασκέδασης στη χώρα μας το 2002.
Αντίθετα με χώρες του εξωτερικού, όπου η διασκέδαση σε πάρκα ψυχαγωγίας βρίσκεται στις πρώτες επιλογές των επισκεπτών, το “Allou! Fun Park” έπρεπε να πληροφορήσει και να “εκπαιδεύσει” το ελληνικό κοινό για την εναλλακτική αυτή πρόταση διασκέδασης.»

Ποιες είναι οι νέες τάσεις στον κλάδο σας σε Ελλάδα και Ευρώπη αυτήν τη στιγμή;
«Η πρόταση των ψυχαγωγικών πάρκων προς τους επισκέπτες τους ανανεώνεται συνεχώς, δίνοντας έμφαση στην εμπειρία χρησιμοποιώντας προηγμένη τεχνολογία. Η τελευταία τάση είναι η πολυδιάστατη εμπειρία μέσα από 3D, 4D theaters, απολαμβάνοντας την αποδοχή και την επιδοκιμασία των επισκεπτών που επιβραβεύουν τα πάρκα με επαναλαμβανόμενες επισκέψεις. Το “Allou! Fun Park” φέρνει και στον Έλληνα επισκέπτη την πολυδιάστατη εμπειρία με το 4D Gate και μάλιστα πρωτοπορεί και δίνει στον επισκέπτη επιλογή πολλών και διαφορετικών ταινιών, οι οποίες ανανεώνονται αρκετές φορές μέσα στο χρόνο. Από το Σεπτέμβριο που λανσαρίστηκε το 4D Gate έως σήμερα το έχουν επισκεφτεί περισσότεροι από 100 χιλιάδες επισκέπτες.»

Ποια θεωρείτε εσείς τα ατού του «Allou! Fun Park»;
«To “Allou! Fun Park” είναι ένα πάρκο πόλης που απολαμβάνει όλα τα προνόμια ενός χώρου που βρίσκεται στον περιφερειακό άξονα της πόλης, επτά χιλιόμετρα μόνο από το κέντρο, με μεγάλη ευκολία στην πρόσβαση και ευκολία προσέλευσης από όλες τις περιοχές του Λεκανοπεδίου. Διαθέτει πρωτοποριακά σε Ελλάδα και Ευρώπη παιχνίδια (rides), υψηλών προδιαγραφών σχεδιασμό χώρων, ενώ σε θέματα ασφαλείας διαθέτει πιστοποίηση T?V.
Θεωρούμε ότι το συγκριτικό πλεονέκτημα του “Allou! Fun Park”, σε σύγκριση με τις υπόλοιπες εναλλακτικές προτάσεις ψυχαγωγίας, είναι ότι προσφέρει μία διαδραστική διασκέδαση “έξω από τα καθιερωμένα”. Απευθύνεται σε ένα ευρύ ηλικιακό κοινό λόγω της πολυποικιλότητας των παιχνιδιών και των δραστηριοτήτων. Εκατομμύρια επισκέπτες έχουν διασκεδάσει τα τελευταία χρόνια στο “Allou!”, που πέρα από το παιχνίδι προσφέρει φαγητό, δραστηριότητες, μουσική, πάρτυ και θεματικά events, που ανανεώνονται συχνά κατά τη διάρκεια του χρόνου.»

Τι είδους δραστηριότητες μπορεί να φιλοξενήσει το πάρκο;
«Στο “Allou! Fun Park”, εκτός από τις μεγάλες εκδηλώσεις που απευθύνονται στο ευρύ κοινό, ή τις ιδιωτικές εκδηλώσεις (γιορτές κ.τ.λ.), διοργανώνονται ακόμη εταιρικά events για επιχειρήσεις που επιθυμούν να διαφοροποιηθούν από τις συνηθισμένες διοργανώσεις. Στο “Allou! Fun Park” μπορεί να διοργανωθούν εκδηλώσεις για τους εργαζομένους και τις οικογένειές τους, team building διοργανώσεις για τους εργαζομένους, brainstorming workshops με συνεργάτες, ή/και παρουσιάσεις προϊόντων, υπηρεσιών σε συνεργάτες ή μέλη των Μ.Μ.Ε..
Στο “Allou! Fun Park” έχουν πραγματοποιηθεί εκδηλώσεις πολλών εταιρειών του ιδιωτικού και δημοσίου τομέα και έχουν φιλοξενηθεί έως 10.000 άτομα. Μάλιστα, οι δραστηριότητες αυτές, καθώς και οι συνεργασίες με άλλες εταιρείες, επιφέρουν το 10% των ετησίων πωλήσεων του πάρκου.»

Υπάρχει το ενδεχόμενο επέκτασης του πάρκου;
«Η εταιρεία διαθέτει επιπλέον εκτάσεις στην περιοχή, στις οποίες ίσως μπορούσε να επεκτείνει τις δραστηριότητες, αλλά με την οικονομική κρίση μέσα στη ζωή μας, πλέον, οι επενδυτικές κινήσεις πρέπει και είναι πιο προσεκτικές. Αναφορικά πάντως με την κρίση, οι πωλήσεις του 2009 σε σχέση με το 2008 είναι στα ίδια επίπεδα με μία μείωση της τάξης του 1%, λόγω κυρίως των κακών καιρικών συνθηκών σε περιόδους που παραδοσιακά είναι υψηλής επισκεψιμότητας στο πάρκο, όπως ο Ιανουάριος. Σε όλα τα προηγούμενα χρόνια, το πάρκο είχε μία μόνιμη ανοδική πορεία, με συχνά διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης.»

Πώς βλέπετε τώρα τη συμμετοχή σας σε νέες επενδύσεις στον τομέα των ψυχαγωγικών πάρκων στην Αθήνα ή ακόμη και στην ελληνική περιφέρεια, όπου υπάρχει μεγάλη έλλειψη ως προς το συγκεκριμένο κομμάτι;
«Το “Allou! Fun Park” επενδύει συνεχώς στο να αναβαθμίζει την προσφερόμενη υπηρεσία, είτε διοργανώνοντας μεγάλα και πολυδάπανα events που ανανεώνουν το πάρκο είτε προσθέτοντας νέα φαντασμαγορικά παιχνίδια παρακολουθώντας τις τελευταίες τάσεις της διεθνούς αγοράς. Η επένδυση για την κατασκευή ενός πάρκου ψυχαγωγίας σαν το “Allou! Fun Park” είναι τεράστια, όπως και τα κόστη συντήρησης και λειτουργίας, συνεπώς και η αγορά που απευθύνεται θα πρέπει να είναι η ανάλογη σε μέγεθος για να υπάρχει η απαιτούμενη επισκεψιμότητα για τη βιωσιμότητά του.
Στην παρούσα φάση η εταιρεία δίνει έμφαση στην προσέλευση νέου κοινού, το οποίο κατοικεί σε μία ακτίνα 100 - 150 χιλιόμετρα από το πάρκο.»

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.


*ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΚΕΡΔΟΣ

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey