Σε τροποποίηση της ώρας της τελευταίας της πτήσης από Αθήνα προς Μυτιλήνη προχώρησε η Ολυμπιακή, που ανακοίνωσε πως το τελευταίο δρομολόγιό της από τη Μυτιλήνη, από την Πρωτομαγιά έως και τις 30 Οκτωβρίου, δε θα είναι… «με τις κότες», αλλά στις 10 το βράδυ. Σε συνέχεια των αντιδράσεων των τοπικών φορέων που προκάλεσε το αποκαλυπτικό πρωτοσέλιδο του «Ε», σύμφωνα με το οποίο η σύνδεση της Λέσβου με την ηπειρωτική χώρα «σταματά» πολύ πριν τη δύση του ήλιου, «ξαναμοιράστηκε η τράπουλα» των ημερήσιων πτήσεων, με σαφώς καλύτερους όρους για τους πολίτες απ’ αυτούς που ίσχυαν.
Ενδεικτικό τού πόσο καλύτερα θα εξυπηρετείται το νησί είναι το μεγάλο εύρος της χρονικής κατανομής των πτήσεων, που ξεκινούν στις 6 το πρωί και ολοκληρώνονται στις 10 το βράδυ με συχνότητα ανά δύο, τρεις, τέσσερις ή και μιάμιση ώρα. Με αυτή την κατανομή, ντόπιοι και επισκέπτες έχουν σαφώς περισσότερες επιλογές να διαλέξουν την πτήση που ανταποκρίνεται στο πρόγραμμά τους, σε αντίθεση με ό,τι είχε αποφασιστεί αρχικά να ισχύσει.
Έτσι όπως διαμορφώνεται το πρόγραμμα σύνδεσης των αεροδρομίων Μυτιλήνης - Αθήνας για το επόμενο εξάμηνο, καθημερινά, και από τις τρεις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην περιοχή, θα πραγματοποιούνται έξι πτήσεις.
Όπως φαίνεται και στο σχετικό πίνακα, η πρώτη πρωινή πτήση από Αθήνα είναι στις 6 το πρωί, ενώ η τελευταία απ’ την πρωτεύουσα προς τη Μυτιλήνη, μετά την τροποποίηση που ανακοινώθηκε, θα γίνεται στις 8:30 το βράδυ. Αντίστοιχα, η πρώτη πτήση από Μυτιλήνη είναι στις 7:30 το πρωί, ώρα που εξυπηρετεί ιδιαίτερα όσους θα ήθελαν να μεταβούν για δουλειές στην Αθήνα, ενώ η τελευταία αναχώρηση απ’ το «Οδυσσέας Ελύτης» προγραμματίζεται για τις 10 το βράδυ.
Αλλαγές…
Όπως, πριν λίγες μέρες ανακοινώθηκε απ’ την Aegean Airlines, σε απάντηση επιστολής του προέδρου του Επιμελητηρίου, Γιώργου Ορφανού, για τα προβλήματα που δημιουργεί στους επιβάτες του νησιού το γεγονός ότι οι τελευταίες πτήσεις της εταιρείας είναι νωρίς το απόγευμα, «ο προγραμματισμός των απογευματινών πτήσεων δυο ώρες νωρίτερα στοχεύει στη σύνδεση με διεθνείς πτήσεις, ιδιαίτερα τη θερινή περίοδο».
Όπως εξήγησε μιλώντας στο «Ε» η υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων της Aegean Airlines, Ρούλα Σαλούτση, «ως εταιρεία εξετάζουμε συνολικά τα δρομολόγια, προσπαθώντας με τις επιλογές μας να υπάρξει δυνατότητα συγκερασμού όλων των αναγκών, με σκοπό πάντα την εξυπηρέτηση του κοινού. Σε αυτήν τη λογική, και προκειμένου να υπάρξει η δυνατότητα “ανταπόκρισης” του προορισμού Μυτιλήνη με αφίξεις απ’ το εξωτερικό, συνδεσιμότητα δηλαδή με τις διεθνείς πτήσεις του δικτύου μας, τις οποίες κι έχουμε αυξήσει σημαντικά τον τελευταίο χρόνο, προσδιορίστηκε η αναχώρηση απ’ την Αθήνα της απογευματινής πτήσης.».
Η κ. Σαλούτση, τονίζοντας ότι «η εταιρεία, σε ό,τι αφορά τα οικονομικά θέματα απορρόφησε την αύξηση του Φ.Π.Α. δίχως να επιβαρύνει τα εισιτήρια», υπενθύμισε πως με δύο πτήσεις την ημέρα προς και από Μυτιλήνη προσφέρει στο νησί 560 θέσεις την ημέρα, ή πιο απλά τις θέσεις που θα διέθεταν τέσσερις καθημερινές πτήσεις με μικρότερα ελικοφόρα αεροσκάφη 70 - 75 θέσεων.
Και έκτακτες πτήσεις
Αναφορικά με τις πτήσεις από και προς Λέσβο, χρειάζεται να σημειώσουμε ότι εκτός της «παράτασης» που πήρε η βραδινή πτήση της Olympic Air κι ανάλογα και με τις ανάγκες μεταφορικού έργου που θα υπάρξουν το προσεχές διάστημα, υπάρχει δυνατότητα να γίνουν και νέες αλλαγές.
«Ήδη», ανέφερε εκπροσωπώντας την Athens Airways ο κ. Στρατής Γόμος, «έχουμε καθιερώσει τις έκτακτες πτήσεις όταν προκύψει αυξημένη ζήτηση, κάτι που θα συνεχίσουμε ανάλογα και με τις ανάγκες που θα υπάρχουν τη θερινή περίοδο.»
Ενδεικτικό τού πόσο καλύτερα θα εξυπηρετείται το νησί είναι το μεγάλο εύρος της χρονικής κατανομής των πτήσεων, που ξεκινούν στις 6 το πρωί και ολοκληρώνονται στις 10 το βράδυ με συχνότητα ανά δύο, τρεις, τέσσερις ή και μιάμιση ώρα. Με αυτή την κατανομή, ντόπιοι και επισκέπτες έχουν σαφώς περισσότερες επιλογές να διαλέξουν την πτήση που ανταποκρίνεται στο πρόγραμμά τους, σε αντίθεση με ό,τι είχε αποφασιστεί αρχικά να ισχύσει.
Έτσι όπως διαμορφώνεται το πρόγραμμα σύνδεσης των αεροδρομίων Μυτιλήνης - Αθήνας για το επόμενο εξάμηνο, καθημερινά, και από τις τρεις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην περιοχή, θα πραγματοποιούνται έξι πτήσεις.
Όπως φαίνεται και στο σχετικό πίνακα, η πρώτη πρωινή πτήση από Αθήνα είναι στις 6 το πρωί, ενώ η τελευταία απ’ την πρωτεύουσα προς τη Μυτιλήνη, μετά την τροποποίηση που ανακοινώθηκε, θα γίνεται στις 8:30 το βράδυ. Αντίστοιχα, η πρώτη πτήση από Μυτιλήνη είναι στις 7:30 το πρωί, ώρα που εξυπηρετεί ιδιαίτερα όσους θα ήθελαν να μεταβούν για δουλειές στην Αθήνα, ενώ η τελευταία αναχώρηση απ’ το «Οδυσσέας Ελύτης» προγραμματίζεται για τις 10 το βράδυ.
Αλλαγές…
Όπως, πριν λίγες μέρες ανακοινώθηκε απ’ την Aegean Airlines, σε απάντηση επιστολής του προέδρου του Επιμελητηρίου, Γιώργου Ορφανού, για τα προβλήματα που δημιουργεί στους επιβάτες του νησιού το γεγονός ότι οι τελευταίες πτήσεις της εταιρείας είναι νωρίς το απόγευμα, «ο προγραμματισμός των απογευματινών πτήσεων δυο ώρες νωρίτερα στοχεύει στη σύνδεση με διεθνείς πτήσεις, ιδιαίτερα τη θερινή περίοδο».
Όπως εξήγησε μιλώντας στο «Ε» η υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων της Aegean Airlines, Ρούλα Σαλούτση, «ως εταιρεία εξετάζουμε συνολικά τα δρομολόγια, προσπαθώντας με τις επιλογές μας να υπάρξει δυνατότητα συγκερασμού όλων των αναγκών, με σκοπό πάντα την εξυπηρέτηση του κοινού. Σε αυτήν τη λογική, και προκειμένου να υπάρξει η δυνατότητα “ανταπόκρισης” του προορισμού Μυτιλήνη με αφίξεις απ’ το εξωτερικό, συνδεσιμότητα δηλαδή με τις διεθνείς πτήσεις του δικτύου μας, τις οποίες κι έχουμε αυξήσει σημαντικά τον τελευταίο χρόνο, προσδιορίστηκε η αναχώρηση απ’ την Αθήνα της απογευματινής πτήσης.».
Η κ. Σαλούτση, τονίζοντας ότι «η εταιρεία, σε ό,τι αφορά τα οικονομικά θέματα απορρόφησε την αύξηση του Φ.Π.Α. δίχως να επιβαρύνει τα εισιτήρια», υπενθύμισε πως με δύο πτήσεις την ημέρα προς και από Μυτιλήνη προσφέρει στο νησί 560 θέσεις την ημέρα, ή πιο απλά τις θέσεις που θα διέθεταν τέσσερις καθημερινές πτήσεις με μικρότερα ελικοφόρα αεροσκάφη 70 - 75 θέσεων.
Και έκτακτες πτήσεις
Αναφορικά με τις πτήσεις από και προς Λέσβο, χρειάζεται να σημειώσουμε ότι εκτός της «παράτασης» που πήρε η βραδινή πτήση της Olympic Air κι ανάλογα και με τις ανάγκες μεταφορικού έργου που θα υπάρξουν το προσεχές διάστημα, υπάρχει δυνατότητα να γίνουν και νέες αλλαγές.
«Ήδη», ανέφερε εκπροσωπώντας την Athens Airways ο κ. Στρατής Γόμος, «έχουμε καθιερώσει τις έκτακτες πτήσεις όταν προκύψει αυξημένη ζήτηση, κάτι που θα συνεχίσουμε ανάλογα και με τις ανάγκες που θα υπάρχουν τη θερινή περίοδο.»