Ο Ειδικός Λογαριασμός Έρευνας του Πανεπιστημίου Αιγαίου, στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου «Εκπαίδευση αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών», ανακοίνωσε την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τη συγκρότηση Μητρώου Επιμορφωτών.
Ο Ειδικός Λογαριασμός Έρευνας του Πανεπιστημίου Αιγαίου, στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου «Εκπαίδευση αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών» και ειδικότερα της δράσης με τίτλο «Σύνδεση Σχολείου και Οικογένειας» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση 2007 - 2013» (Ε.Π.Ε.Δ.Β.Μ.) του ΕΣΠΑ, ανακοίνωσε την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τη συγκρότηση Μητρώου Επιμορφωτών, οι οποίοι θα αξιοποιηθούν στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και τη διδασκαλία των ελληνικών ως δεύτερη γλώσσας στους γονείς.
Καλούνται να υποβάλουν αίτηση και να καταθέσουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά, προκειμένου να συμπεριληφθούν στο Μητρώο Εκπαιδευτών, όσοι και όσες ενδιαφερόμενοι/-ες διαθέτουν σχετικούς μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών και αποδεδειγμένη εμπειρία στην εκπαίδευση ενηλίκων στα επιστημονικά πεδία:
- Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης
- Κοινωνιολογία της Οικογένειας
- Διαπολιτισμικές Σπουδές με έμφαση στη Διαπολιτισμική Συμβουλευτική
- Πολιτισμικές Σπουδές
- Διδακτική της ελληνικής γλώσσας ως δεύτερης γλώσσας
Η επιλογή των επιμορφωτών θα πραγματοποιηθεί με κριτήρια την αποδεδειγμένη εμπειρία στην επιμόρφωση εκπαιδευτικών και την τεκμηριωμένη γνώση και εμπειρία στα αντικείμενα στα οποία θα επιμορφώσουν τους εκπαιδευτικούς.
Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να στείλουν μέχρι τις 20/2/2011 τα απαραίτητα δικαιολογητικά στη διεύθυνση: Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Ειδικός Λογαριασμός Έρευνας, Λόφος Πανεπιστημίου - Κτήριο Διοίκησης, Μυτιλήνη 81100, υπ’ όψιν κ. Αγγελικής Λουίζου. Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο τηλέφωνο 210 6492212 (Κορίνα Πατσοπούλου) και στην ηλεκτρονική διεύθυνση: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.