Ηλεκτρονική προεκλογική εκστρατεία

01/07/2012 - 05:56
Η αρχή έγινε από τον Μπαράκ Ομπάμα. Η προεκλογική του εκστρατεία ανέδειξε την επιρροή των νέων μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Με το Facebook, το Twitter, το YouTube, ο πρόεδρος των ΗΠΑ κατόρθωσε να αυξήσει σημαντικά την προσέλευση των Αμερικανών στις κάλπες.
Η αρχή έγινε από τον Μπαράκ Ομπάμα. Η προεκλογική του εκστρατεία ανέδειξε την επιρροή των νέων μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Με το Facebook, το Twitter, το YouTube, ο πρόεδρος των ΗΠΑ κατόρθωσε να αυξήσει σημαντικά, όχι μόνο τις δωρεές στην καμπάνια του, αλλά και την προσέλευση των Αμερικανών στις κάλπες. Η παρουσία του στα ηλεκτρονικά media ήταν τόσο εκτεταμένη, αλλά και τόσο έντονη και οργανωμένη, ώστε εκατομμύρια άνθρωποι να αισθάνονται προνομιούχα μέλη μιας μεγάλης κοινότητας.

Έκτοτε, εκλογές χωρίς διαδίκτυο δε γίνονται - ούτε καν εκλογές για την τοπική αυτοδιοίκηση στην Ελλάδα.
Οι περισσότεροι από τους υποψήφιους δημάρχους και περιφερειάρχες, ακόμη και συμβούλους, είτε είναι οι ίδιοι εξοικειωμένοι είτε όχι με τις υπηρεσίες του διαδικτύου, φαίνεται να αναγνωρίζουν τη χρησιμότητά του, ή έστω, στη μάχη για το σταυρό, δε θέλουν να υστερούν, ειδικά στα μάτια των νεαρότερων ψηφοφόρων. Έχουν, λοιπόν, επιστρατεύσει επαγγελματίες ή «βετεράνους» χρήστες του είδους, προκειμένου να προσεγγίσουν το δύσκολο κοινό του laptop, του smart phone και του i-pad.

Αποτελέσματα και πληροφορίες
Φέτος, μπορείτε να δείτε αναλυτικές πληροφορίες για τα έσοδα και τα έξοδα υποψηφίων και συνδυασμών, να έχετε από τώρα στη διάθεσή σας λίστα των υποψηφίων στο smartphone σας και εκτιμήσεις των αποτελεσμάτων από την SingularLogic στη διεύθυνση http://ekloges.ypes.gr/diafaneia/index.html/.
Πληροφορίες για το πού και πώς ψηφίζεις, μπορείτε να βρείτε στη διεύθυνση www.ypes.gr/.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey