«Μπούμερανγκ» οι ύβρεις

01/07/2012 - 05:56
Εργολάβοι με πληρωμένη καταχώρηση στρέφονται κατά του Νίκου Σηφουνάκη, τον οποίο κατηγορούν για «παλαιοκομματική τακτική» επειδή «πασχίζει» για να γίνουν έργα στο αεροδρόμιο Μυτιλήνης.
Άγνωστα εργολαβικά συμφέροντα ξαφνικά - ποιος ξέρει γιατί - βάζουν στο στόχαστρό τους το αεροδρόμιο Μυτιλήνης και τα έργα που προγραμματίζει η κυβέρνηση σε αυτό. Αυτό τουλάχιστον προκύπτει από καταχωρημένη στον Τύπο δήλωση εκπροσώπου των Εργοληπτικών Οργανώσεων στα αρμόδια συμβούλια δημοσίων έργων του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων και της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, στην οποία και υποστηρίζει ότι το ακριτικό νησί της Λέσβου είναι πολυτέλεια να αποκτήσει καλύτερο αερολιμένα. Κι επειδή ο κυβερνητικός βουλευτής του Νομού «κόπτεται» να γίνουν, και μάλιστα όσο το δυνατόν συντομότερα, τα έργα που θα αναβαθμίσουν τις υποδομές του αεροδρομίου Μυτιλήνης, κατηγορείται απ’ τον ίδιο εκπρόσωπο για παλαιοκομματική τακτική απέναντι στην κομματική του πελατεία.

Στην πράξη, όμως, όλες αυτές οι ύβρεις που εκτοξεύτηκαν με πληρωμένη καταχώρηση στη χθεσινή «Ελευθεροτυπία» κατά του Νίκου Σηφουνάκη, επιστρέφονται στον εμπνευστή τους, τουλάχιστον από τη Λέσβο και τους επισκέπτες της που ξέρουν από πρώτο χέρι την κατάσταση του κτηρίου του αεροδρομίου, ως ανεπίτρεπτες. Ταυτόχρονα δε, ενισχύουν το προφίλ του κ. Σηφουνάκη, που εμφανίζεται στο «κατηγορητήριο» των Εργοληπτών να προωθεί πάση θυσία τις παρεμβάσεις στο αεροδρόμιο, και μάλιστα με το όποιο κόστος των ρήξεων με υπηρεσιακούς παράγοντες, αλλά ακόμη και με εργοληπτικά συμφέροντα.

Τέσσερις για τέσσερα
Χθες στη σελίδα πέντε της «Ελευθεροτυπίας» υπήρχε Ξένη Δημοσίευση, περίπου ημισέλιδη, με τίτλο «Ο Ραγκούσης, ο Σηφουνάκης, ο Ρέππας, ο Τσιόκας και η Πάρος, η Μυτιλήνη, η Τρίπολη, η Ανδραβίδα», την οποία και υπέγραφε ο Α. Κ. Σίψας, κοινός εκπρόσωπος των Εργοληπτικών Οργανώσεων: 1) Στο Συμβούλιο Δημοσίων Έργων, Τμήμα Κατασκευών του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, 2) Στο Συμβούλιο Έργων της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ).
Στην πληρωμένη και μακροσκελή καταχώρηση, εμφανίζονται οι τέσσερις πολιτικοί, και ειδικά ο Νίκος Σηφουνάκης, να πασχίζουν να προωθήσουν τα αντίστοιχα αεροδρόμια, πιέζοντας για την ολοκλήρωση των μελετών, παρ’ ότι, σύμφωνα με το συντάκτη της, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά στην Πάρο και τη Μυτιλήνη, «τα κυκλοφοριακά τους δεδομένα δε δικαιολογούν επενδύσεις (νέα έργα)».
Για τους παροικούντες την Ιερουσαλήμ (δεν μπορούμε να εκφέρουμε άποψη για την κατάσταση του αεροδρομίου της Πάρου) είναι γνωστό πως, όχι μόνο χρειάζεται επειγόντως σημαντικά έργα το αεροδρόμιο «Οδυσσέας Ελύτης» της Μυτιλήνης, αλλά και πως η σχετική μελέτη που μπήκε στο ντουλάπι για χρόνια και παραγκωνίστηκε, είχε ξεκινήσει απ’ το 2003.



Περί σπατάλης
Σύμφωνα λοιπόν με τον κ. Σίψα, «την κρίσιμη τούτη περίοδο για τη χώρα», αντί «να σπαταλώνται πόροι σε έργα που δεν υπάρχει καμμιά ανάγκη κατασκευής», υπάρχουν περιοχές όπου, ενώ «έχουν γίνει σοβαρές ιδιωτικές επενδύσεις και η κίνηση στα τοπικά αεροδρόμια έχει διπλασιαστεί (Ηράκλειο, Χανιά, Κεφαλονιά κ.λπ.), δεν προγραμματίζονται τα αναγκαία έργα γιατί προηγούνται οι επιθυμίες των εκάστοτε υπουργών, με συνέπεια να εκτίθεται η τουριστική υποδομή της χώρας σε εύλογα σχόλια, όταν, για παράδειγμα, οι ξένοι επισκέπτες περιμένουν σε αναμονή μέχρι και δύο ώρες για να παραλάβουν τις αποσκευές τους μέσα σε τριτοκοσμικές συνθήκες. Το πολιτικό σύστημα προσπαθεί να διατηρήσει πάση θυσία την πελατεία του κατασπαταλώντας πόρους των φορολογούμενων πολιτών.».
Ο ίδιος καταλήγει με τρία συμπεράσματα, ότι δηλαδή τα έργα που γίνονται δεν είναι αναγκαία, πως με τη νοοτροπία των κυβερνώντων δεν μπορεί να ελεγχθεί το δημοσιονομικό πρόβλημα της χώρας - φταίει δηλαδή η Μυτιλήνη, που περιμένει δεκαετίες τώρα να αποκτήσει ένα αεροδρόμιο της προκοπής, που έπεσαν έξω τα οικονομικά του κράτους - και, τέλος, ως τρίτο συμπέρασμα παρατίθεται ρήση του Κορνήλιου Καστοριάδη περί κυβερνώντων και εξουσίας.
Απ’ την πλευρά του Νίκου Σηφουνάκη έως αργά το απόγευμα δεν υπήρξε απολύτως καμμία αντίδραση, ενώ θεωρείτο πιθανόν να υπάρξει απάντηση απ’ την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, η οποία και εμφανίζεται να άγεται και να φέρεται ανάλογα με τις επιλογές και τις εντολές των κυβερνητικών στελεχών σε ό,τι αφορά στις προτεραιότητες των έργων. Τέλος, αναμενόταν να υπάρξουν αντιδράσεις και από εργοληπτικούς κύκλους κεντρικά, που φέρονταν να μη συμφωνούν με τη δήλωση του εκπροσώπου τους.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey