Το τέλος της Δημοτικής Συγκοινωνίας

01/07/2012 - 05:56
Παρά τις υποσχέσεις της δημοτικής αρχής, το πρόγραμμα «Συν-κοινωνία» σε συνεργασία Δήμου - Αστικού ΚΤΕΛ, δε συνεχίστηκε και το εισιτήριο από 0,50 εδώ και μήνες έχει αυξηθεί στο 1,10 ευρώ.
Όταν αρχές του χρόνου είχε ξεσπάσει θόρυβος με τη λήξη του προγράμματος «Συν-κοινωνία» σε συνεργασία Δήμου - Αστικού ΚΤΕΛ, που έβαλε τέλος στο φθηνό εισιτήριο των 50 λεπτών στις αστικές συγκοινωνίες, είχε υπάρξει δέσμευση από τη δημοτική αρχή ότι το πρόγραμμα θα συνεχιστεί. Και όμως, τρεις μήνες μετά, το εισιτήριο στα λεωφορεία έχει αυξηθεί στο 1,10 ευρώ, αφού «δημοτικές συγκοινωνίες» πλέον δεν υπάρχουν. Ο αντιπρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ, Πάρις Μολυβιάτης, μιλώντας στο «Ε» τονίζει ότι όλο αυτό το διάστημα ζητάει συνάντηση με το Δήμο που συνεχώς αναβάλλεται, ενώ την ίδια ώρα τα δυο μίνι-μπας που διέθετε για το πρόγραμμα ο Δήμος… σκουριάζουν στο πάρκινγκ.

Μέσα στη γενικότερη δύσκολη οικονομική κατάσταση, ακόμη και η αύξηση του εισιτηρίου στο λεωφορείο από 50 λεπτά στο 1,10 ευρώ φαντάζει «βουνό» στους δημότες, που σύμφωνα με τα στοιχεία του Αστικού ΚΤΕΛ αυτούς τους τέσσερις μήνες έχουν μειώσει τις μετακινήσεις τους στο 50%.
Οι 1.000 δωρεάν κάρτες που είχαν μοιραστεί με κοινωνικά κριτήρια, έχουν βέβαια καταργηθεί και μόνο τα ΑμΕΑ, μετά από συμφωνία που έκλεισε προσφάτως, μεταξύ Ομοσπονδίας Αστικών ΚΤΕΛ και Υπουργείου Υγείας, έχουν τη δυνατότητα να μετακινούνται δωρεάν. Καταργήθηκαν επίσης τα τρία πρωινά δρομολόγια που ήταν δωρεάν για τους εργαζομένους, ενώ δεν υπάρχουν μειωμένα εισιτήρια, όπως ίσχυαν πριν, για πολυτέκνους και μαθητές.
«Τίποτα από αυτά που ίσχυαν με το πρόγραμμα των Δημοτικών Συγκοινωνιών δεν ισχύει πια. Τα δυο μίνι-μπας έχουν επιστραφεί στο Δήμο και παραμένουν ακινητοποιημένα, ενώ, παρά τις προσπάθειές μας να συναντηθούμε με τη δημοτική αρχή και να συζητήσουμε προτάσεις συνεργασίας, καμμιά ανταπόκριση δεν έχει υπάρξει», λέει ο αντιπρόεδρος των Αστικών ΚΤΕΛ, Πάρις Μολυβιάτης.
Ο ίδιος τονίζει: «Αρχές Φεβρουαρίου είχε πάρει μια απόφαση η Δημοτική Κοινότητα Μυτιλήνης να συνεχίσει το πρόγραμμα των Δημοτικών Συγκοινωνιών, όμως το θέμα δεν έφθασε ποτέ στο Δημοτικό Συμβούλιο και δεν πήραμε και κανένα έγγραφο από το Δήμο ότι υπάρχει πρόθεση να συνεχιστεί το πρόγραμμα.»

Ζήτημα… Επιτροπής
Από την πλευρά της, η δημοτική αρχή, χωρίς Επιτροπή Κυκλοφοριακού, αναζητά τρόπους να ξεπεραστούν τα γραφειοκρατικά ζητήματα που δημιουργεί ο «Καλλικράτης», αφήνοντας όμως σε δεύτερη μοίρα ζητήματα καθημερινότητας, που ωστόσο είναι πολύ σημαντικά για τους πολίτες.
«Υπάρχει ένα ζήτημα με το θέμα της Επιτροπής Κυκλοφοριακού που λειτουργούσε στον πρώην Δήμο Μυτιλήνης και τώρα θα πρέπει να γίνει μια νέα Επιτροπή, η οποία θα συνεχίσει να έχει το ρόλο αυτό, να λειτουργεί συμβουλευτικά-γνωμοδοτικά προς το Δήμο. Σε μια συνάντηση που είχαμε με τον αντιπρόεδρο των ΚΤΕΛ πριν από μήνες, του είχαμε πει ότι την άνοιξη θα είμαστε σε θέση να συζητήσουμε το θέμα των συγκοινωνιών. Θα φροντίσουμε, λοιπόν, μέσα στο επόμενο διάστημα να έχουμε συνάντηση με το Αστικό ΚΤΕΛ, για να βρούμε μια λύση στο θέμα αυτό, που ούτως ή άλλως μας ενδιαφέρει, γιατί οι φθηνές αστικές συγκοινωνίες είναι ένα κοινωνικό αίτημα που από την πλευρά μας οφείλουμε να υλοποιήσουμε», δήλωσε στο «Ε» ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής, Γιάννης Βατός.
Η πρόταση που προωθεί το Αστικό ΚΤΕΛ αφορά σε γενικές γραμμές την παραχώρηση των δυο μίνι-μπας από το Δήμο στα Αστικά ΚΤΕΛ, τα οποία «έναντι ενοικίου» θα μειώσουν την τιμή του εισιτηρίου και θα καλύψουν με δρομολόγια όσο το δυνατό περισσότερες περιοχές στην πόλη.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey