Γνωρίζοντας την ομορφιά

01/07/2012 - 05:56
Πάνω από 60 συνολικά εκπαιδευτικοί συμμετείχαν στο Σεμινάριο Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με θέμα «Φυσικό Περιβάλλον της Λέσβου».
Πάνω από 60 συνολικά εκπαιδευτικοί συμμετείχαν στο Σεμινάριο Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με θέμα «Φυσικό Περιβάλλον της Λέσβου», που διοργανώθηκε και ολοκληρώθηκε πρόσφατα από το Τμήμα Γεωγραφίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου, το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας του Απολιθωμένου Δάσους και τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Λέσβου.

Κατά τη διάρκεια του Σεμιναρίου, το οποίο πραγματοποιήθηκε από τις 16 Οκτωβρίου έως και τις 27 Νοεμβρίου στη Μυτιλήνη, οι εκπαιδευτικοί ενημερώθηκαν σε θέματα που σχετίζονται με το ιδιαίτερο φυσικό περιβάλλον της Λέσβου και τα χαρακτηριστικά του, το απολιθωμένο δάσος και τα οικοσυστήματα στην προστατευόμενη περιοχή, τη γεωλογική δομή, τα πετρώματα της Λέσβου, καθώς και τα φυσικά φαινόμενα, όπως η ηφαιστειότητα, η γεωθερμία και οι σεισμοί.
Οι συμμετέχοντες είχαν, επιπλέον, την ευκαιρία να περιηγηθούν στα φυσικά μνημεία του νησιού και το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας, όπου και ενημερώθηκαν για τα πιο πρόσφατα αποτελέσματα των ερευνών στην περιοχή του απολιθωμένου δάσους, αλλά και για το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Μουσείου για τους σεισμούς. Εξάλλου και οι ίδιοι συμμετείχαν στην εκπαιδευτική δραστηριότητα προσομοίωσης σεισμών, στον εκπαιδευτικό χώρο της σεισμικής τράπεζας, και συζήτησαν για θέματα προστασίας από αυτούς.
Το Σεμινάριο για το φυσικό περιβάλλον της Λέσβου ολοκληρώθηκε με τη διάλεξη του καθηγητή Γεωλογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών κ. Ακίνδυνου Κελεπερτζή, ο οποίος εμβάθυνε σε θέματα που αφορούν στο φαινόμενο της ηφαιστειότητας στη Λέσβο και παρουσίασε τα αποτελέσματα της πολυετούς έρευνάς του στο νησί. Ο κ. Κελεπερτζής ανέπτυξε, επιπλέον, το θέμα της γεωθερμίας και τη σημασία της παρουσίας των θερμών πηγών στη Λέσβο.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey