Ετοιμάζονται για νέες κινητοποιήσεις οι φορτηγατζήδες

01/07/2012 - 05:56
Αν και η πολυήμερη κινητοποίηση των Ιδιοκτητών Φορτηγών Αυτοκινήτων Δημόσιας Χρήσης δεν είχε θετική κατάληξη για τα αιτήματά τους, είναι αποφασισμένοι να συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις.
Αν και η πολυήμερη κινητοποίηση των Ιδιοκτητών Φορτηγών Αυτοκινήτων Δημόσιας Χρήσης δεν είχε θετική κατάληξη για τα αιτήματά τους, είναι αποφασισμένοι να συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις. Ο τρόπος που θα γίνει αυτό και η μορφή που θα πάρει ο αγώνας τους το επόμενο διάστημα, αναμένεται να καθοριστεί σε γενική συνέλευση του κλάδου που θα πραγματοποιηθεί στις 18 Οκτωβρίου στην Αθήνα.

Την Κυριακή πραγματοποιήθηκε γενική συνέλευση του Σωματείου των Ιδιοκτητών Φορτηγών Αυτοκινήτων Δημόσιας Χρήσης της Λέσβου στο πλοίο «Μυτιλήνη». Εκεί έγινε αποτίμηση της απεργιακής κινητοποίησης και συζητήθηκαν οι σκέψεις που επικρατούν στον κλάδο για την πορεία του αγώνα το επόμενο διάστημα.
Κάποιοι ιδιοκτήτες φορτηγών υποστήριξαν ότι η κινητοποίησή τους «πουλήθηκε» από μερίδα συναδέλφων τους. Σε αυτούς εξηγήθηκε ότι οι συνθήκες που είχαν διαμορφωθεί μετά την ψήφιση του νέου νόμου, δεν επέτρεπαν τη συνέχιση της απεργίας, καθώς υπήρχε άμεσος κίνδυνος πολλοί απεργοί να οδηγούνταν στη φυλακή.
Ο πρόεδρος του Σωματείου, Άκης Χατζηαργυρίου, μας είπε ότι οι αποφάσεις για τις κινητοποιήσεις του κλάδου θα ληφθούν στις 18 Οκτωβρίου και θα ισχύουν για όλη την Ελλάδα. Αναφερόμενος στην απόφαση της κυβέρνησης να αλλάξει το νομικό πλαίσιο για τις οδικές μεταφορές, τόνισε ότι δεν πρόκειται για απελευθέρωση, αλλά για χάρισμα των οδικών μεταφορών σε μεγάλα μονοπώλια, όπως είναι η κινεζικών συμφερόντων εταιρεία COSCO. «Δεν πέρασαν 15 μέρες που σταμάτησε η απεργία μας και η κυβέρνηση παραχώρησε 500 άδειες φορτηγών δημόσιας χρήσης στην COSCO. Την Κυριακή υπήρξε σχετικό δημοσίευμα στην εφημερίδα «Το Θέμα». Το επόμενο διάστημα αναμένεται να χορηγηθούν κι άλλες άδειες στην COSCO, αλλά και σε άλλες εταιρείες. Ήδη γνωρίζουμε ότι υπάρχει αυστριακή εταιρεία που έχει ζητήσει να πάρει άδειες στη χώρα μας. Εμείς δεν είμαστε αντίθετοι στο άνοιγμα του επαγγέλματος. Αλλά οι άδειες δε δίνονται σε πολυτέκνους, στους επαγγελματίες οδηγούς φορτηγών. Δίνονται αποκλειστικά σε μεγάλες εταιρείες.»
Ρωτήσαμε τον κ. Χατζηαργυρίου ποιο θα είναι κατά τη γνώμη του το μέλλον των οδικών μεταφορών στη Λέσβο κι εκείνος μας είπε πως με βάση το νέο νόμο, για να είναι μια εταιρεία βιώσιμη, δεν αρκεί να έχει 30 και 40 φορτηγά όπως συμβαίνει τώρα. Θα πρέπει να έχει 200 με 300 φορτηγά. Αυτό σημαίνει πως στη Λέσβο δε θα είναι βιώσιμοι τόσο οι μεμονωμένοι μεταφορείς, όσο και οι εταιρείες που υπάρχουν σήμερα. Κι έτσι θα δημιουργηθεί μια μεγάλη εταιρεία στην οποία θα ενταχθούν όλοι οι ιδιοκτήτες φορτηγών. Η εταιρεία αυτή θα μονοπωλήσει τη Λέσβο και το κόστος μεταφοράς όλων των προϊόντων θα ανέβει στα ύψη. Αυτή θα είναι μια καταστροφική εξέλιξη για την οικονομία του νησιού, όπως υπογραμμίζει ο κ. Χατζηαργυρίου.

Γενική Ροή Ειδήσεων

PROUDLY POWERED BY CJ web | Copyright © 2017 {emprosnet.gr}
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey