Την αντίδρασή της για την πρόσφατη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, περί μη επέκτασης του δικτύου των Δημοτικών Συγκοινωνιών και σε άλλες περιοχές της πόλης, εξέφρασε με ανακοίνωσή της η Πολιτική Κίνηση Λέσβου των Οικολόγων Πράσινων.
Την αντίδρασή της για την πρόσφατη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, περί μη επέκτασης του δικτύου των Δημοτικών Συγκοινωνιών και σε άλλες περιοχές της πόλης, εξέφρασε με ανακοίνωσή της η Πολιτική Κίνηση Λέσβου των Οικολόγων Πράσινων:
«[…] Η συνέχιση του επιτυχημένου προγράμματος “Συν-Κοινωνία” σε συνεργασία με το ΚΤΕΛ κρίνεται απολύτως θετική, αλλά είναι απαράδεκτο να αρνείται ο δήμος την επέκταση των διαδρομών προς κάποιες περιοχές της πόλης, υποκύπτοντας στις πιέσεις μικροπολιτικών συμφερόντων. Δυστυχώς δεν είναι η πρώτη φορά που οι τοπικές αρχές συμπεριφέρονται ως υπάλληλοι συγκεκριμένων συμφερόντων, αντί να βλέπουν το γενικό καλό των συμπολιτών μας», αναφέρει μεταξύ άλλων η ανακοίνωση.
Οι Οικολόγοι Πράσινοι τονίζουν στο ίδιο κείμενο ότι πιστεύουν στη βιώσιμη μετακίνηση, «όπου δίπλα στην προτεραιότητα της δημόσιας συγκοινωνίας, του περπατήματος και του ποδηλάτου, υπάρχει και χώρος για το ταξί ως συμπλήρωμα και όχι ως ανταγωνιστή της συγκοινωνίας. Καθώς η πίεση για χρήση του Ι.Χ. στην πόλη θα γίνεται όλο και λιγότερη, σταδιακά θα απελευθερώνεται χώρος για περισσότερους πεζόδρομους, πιο φαρδιά πεζοδρόμια με δέντρα, επιπλέον δημόσιους χώρους και πράσινο που τόσο χρειαζόμαστε», τονίζεται χαρακτηριστικά.
Υπογραμμίζεται ακόμη το οξύτατο συγκοινωνιακό πρόβλημα που η πόλη της Μυτιλήνης αντιμετωπίζει και το γεγονός ότι η μείωση της χρήσης του Ι.Χ. μέσα στην πόλη είναι ο μόνος ασφαλής και αποτελεσματικός τρόπος για να περιοριστεί αυτό το πρόβλημα. Οι Οικολόγοι Πράσινοι, μάλιστα, σημειώνουν ότι σήμερα το 80% των μετακινήσεων γίνεται με Ι.Χ. και προτείνουν ολοκληρωμένες παρεμβάσεις σε κεντρικό και περιφερειακό/τοπικό επίπεδο, ώστε οι μετακινήσεις με Ι.Χ. μέσα σε πέντε χρόνια να περιοριστούν σε κάτω από 30%, ενώ οι μετακινήσεις με δημόσιες συγκοινωνίες και ποδήλατο να φτάνουν τουλάχιστον το 70%. «Αυτός ο στόχος είναι ήδη πραγματικότητα σε πολλές ευρωπαϊκές πόλεις. Ορισμένες μάλιστα έχουν υπογράψει τη Χάρτα των Βρυξελλών και δεσμεύονται εθελοντικά να φτάσουν οι μετακινήσεις με ποδήλατο στο 15% μέχρι το 2020», αναφέρουν καταλήγοντας στην ανακοίνωσή τους.