Η αναμενόμενη έκθεση της αμερικανικής εταιρείας ερευνών Outsell, που θα δοθεί στη δημοσιότητα την ερχόμενη Δευτέρα, αποκαλύπτει ότι οι Αμερικανοί διαφημιζόμενοι θα δαπανήσουν το 2010 περισσότερα χρήματα στην on-ine διαφήμιση παρά στην έντυπη.
Η αναμενόμενη έκθεση της αμερικανικής εταιρείας ερευνών Outsell, που θα δοθεί στη δημοσιότητα την ερχόμενη Δευτέρα, αποκαλύπτει ότι οι Αμερικανοί διαφημιζόμενοι θα δαπανήσουν το 2010 περισσότερα χρήματα στην on-ine διαφήμιση παρά στην έντυπη. Αν και σχετικές προβλέψεις είχαν εκφραστεί πολλές φορές στο παρελθόν, είναι η πρώτη φορά που κάτι τέτοιο θα δημοσιευτεί με επίσημα στοιχεία.
Η Outsell συγκέντρωσε στοιχεία από 1.008 Αμερικανούς διαφημιζομένους που απευθύνονται σε καταναλωτές και επιχειρήσεις, το 2009. Από το σύνολο των 368 δισ. δολλαρίων που σκοπεύουν να δαπανήσουν συνολικά για διαφημιστικούς σκοπούς, το 32,5% θα απορροφηθεί από τα ψηφιακά μέσα και το 30,3% από τα έντυπα. Η δαπάνη στα ψηφιακά μέσα περιλαμβάνει τα e-mails τις διαφημίσεις video, αλλά και τις διαφημίσεις αναζήτησης. «Πρόκειται για μια πολύ σημαντική στιγμή», δήλωσε σχετικά ο επικεφαλής της μελέτης και αντιπρόεδρος της Outsell, Τσακ Ρίτσαρντ.
Η έκθεση της Outsell περιέχει ακόμη μερικά ενδιαφέρονται στοιχεία για την κατηγορία των παραδοσιακών μέσων. Η διαφημιστική δαπάνη στα περιοδικά θα αυξηθεί το 2010 κατά 1,9% και θα φτάσει τα 9,4 δισ. δολλάρια. «Οι διαφημιστές μας δείχνουν ότι θα δώσουν ιδιαίτερη προσοχή σε αυτή την κατηγορία εντύπων», επεσήμανε ο Ρίτσαρντ.
Παρά το ότι η έρευνα συνιστά ότι το ψηφιακό περιεχόμενο μπορεί να είναι η μόνη βιώσιμη στρατηγική για τους εκδότες, ο ίδιος πιστεύει ότι δε θα πρέπει να απογοητευθούν οι εκπρόσωποι των εντύπων. Εξάλλου, τονίζει, το 2010 αναμένονται πολύ λιγότερες περικοπές προσωπικού και επενδύσεων στα παραδοσιακά μέσα στις ΗΠΑ.
Η εικόνα για το μάρκετινγκ στις κινητές πλατφόρμες παραμένει πάντως θολή, σύμφωνα με την έκθεση της Outsell. «Δεν έχει αποδειχθεί ακόμη ότι η δαπάνη σε αυτά τα μέσα είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική», δήλωσε ο Ρίτσαρντ. Η άποψη αυτή ενισχύεται και από τα στοιχεία της μελέτης, που αναφέρει μείωση της διαφημιστικής δαπάνης στα κινητά κατά 16% για το 2010.
Πηγή: www.kathimerini.gr